Spis treści[Hide][Show]
The Kuźnia Adamantytu jest trudno dostępnym opcjonalnym obszarem w Wrota Baldura 3 z wymagającą walką z bossem — i nagrodzi cię niektórymi z nich najlepszy sprzęt dotychczas w grze. Tam są 6 Rzadkich lub Bardzo Rzadkich Magicznych Przedmiotów możesz tworzyć w Adamantytowej Kuźni, zapewniając ci epicką moc, zanim odejdziesz akt 1.
Zanim będziesz mógł skorzystać z kuźni, będziesz musiał walczyć z niezwykle trudnym bossem — i całkowicie wyjątkowym. W przeciwieństwie do innych dotychczasowych walk, będziesz musiał użyć specjalnej mechaniki, aby go uszkodzić. Jeśli użyjesz odpowiednich sztuczek, możesz nawet zadać duże obrażenia, aby zniszczyć go znacznie szybciej. Dowiedz się, jak dostać się do Adamantowej Kuźni, jak z niej korzystać i jak pokonać masyw Moc boss w pełnym przewodniku poniżej.
Więcej poradników Baldur’s Gate 3:
Przewodnik dla początkujących | Wszyscy towarzysze pochodzenia | Czy powinieneś używać kijanek? | Rekrutuj Mintharę | Romans Karlach | Lokacje Piekielnego Żelaza | Najlepsze magiczne przedmioty w akcie 1 | Towarzysz Sowodźwiedzia | Wytwarzaj Mikstury Lecznicze | Idealny przewodnik kieszonkowca | Podklasa Paladyn Łamacz przysięgi | Jak wyleczyć wichurę | Jak uratować Halsina | Zabij przywódców obozu goblinów | Wskazówki dotyczące zabójców i mrocznych prześladowców | Splugawiona świątynia | Przewodnik cioci Ethel | Wejścia do Podmroku
Jak dotrzeć do starożytnej kuźni
The Kuźnia Adamantytu Zadanie jest odblokowywane w Grymforge — ogromnej kuźni, której strzeże Duergar z Podmroku. Aby dotrzeć do Okrutna kuźniaskorzystać z łodzi na Podmrok – Plaża.
W Grymforge, faktycznie osiągając Kuźnia Adamantytu jest o wiele trudniejszy.
- Znaleźć Głęboki Rothe stado w górnym północno-zachodnim rogu Okrutna kuźnia. Odgarniają ścianę gruzu. Możesz zdmuchnąć barierę z proszek dymny złóż znalezionych wokół Grymforge lub poproś zwierzęta o pomoc.
- Używać Porozmawiaj ze zwierzętami Lub Postępowanie ze zwierzętami na Deep Rothe przy kolejnej stercie kamieni — możesz ich przekonać, by do ciebie dołączyli [DC:10] i pokonaj niewolników. Lub możesz je ubić. Tak czy inaczej, przebiją się przez skały dla ciebie.
- Na uwięziony most, przeskocz nad płytami naciskowymi i przeskocz na podwieszony metalowy most. Na drugim końcu będziesz mógł użyć drugiego zestawu dźwigni do podnoszenia / opuszczania i przesuwania drugiej zawieszonej platformy. Przenieś jedną postać na wyższy poziom komory magmy, aby użyć dwóch przełączników, podczas gdy trzy inne postacie przeskoczą.
Po przekroczeniu dotrzesz do Starożytna Kuźnia I aktywować punkt trasy. Twój czwarty pozostawiony członek drużyny może użyć punktu nawigacyjnego, aby do ciebie dołączyć.
- Zniszcz Animowana zbroja wrogów na tym terenie. Kuźnia jest na dole po schodach do południowy wschód. Zapisz przed próbą użycia kuźni.
Jak aktywować Adamantową Kuźnię
Aby użyć Starożytnej Kuźni, potrzebujesz kawałka Ruda mithralu i Pleśń. Tam są 6 form i 2 szt Ruda mithralu w Grymforge’u. Oznacza to, że możesz stworzyć dwie rzadkie lub bardzo rzadkie bronie lub zestawy zbroi.
- Miejsce Ruda mithralu w Tygiel. Rudę mithralu można wydobywać ze świecących na niebiesko złóż mithralu. Użyj kilofa lub kilofa bojowego, aby zebrać rudę.
- Ustawiać Pleśń w Komora formy.
- Użyj dźwignia aby aktywować gigantyczny młot. Cała kuźnia opadnie.
- Włącz Zawór lawy pompować lawę do kuźni. Naciśnij młotek ponownie, aby zakończyć proces wytwarzania.
Używając Zawór lawy wezwanie A potężny Golem. Moc jest Golem poziomu 8 z Adamantową Skórą, której można zaszkodzić tylko wtedy, gdy Przegrzany obowiązuje stan.
Jak pokonać Gryma
Zanim przekręcisz zawór, ustaw swoją drużynę na czterech kręgach na arenie. Upewnij się, że są rozmieszczone równomiernie i daleko od dużego otworu wentylacyjnego, w którym pojawia się Grym.
- Do szkoda Grymamusi mieć Przegrzany status. Ten status będzie trwał 2 tury, gdy wejdzie w płynącą lawę. Użyj Zawór lawy aby wlać więcej lawy na arenę.
- Moc będzie zawsze próbuj atakować the ostatni wróg, który go zaatakował. Aby uniknąć absorbowania ataków o dużych obrażeniach, użyj członka drużyny dystansowej lub użytkownika magii, aby zaatakować Gryma jako ostatniego, odciągając go od głównych zadających obrażenia.
- radzić sobie ogromne obrażenia Gryma, odciągnij go na środek areny i użyj przełącznika młotkowego. Te ataki załatwiają sprawę 130+ obrażeń jednym uderzeniem i powala Gryma na ziemię. Spowoduje to również zresetowanie stanu przegrzania.
- Używać Odłączyć wycofać się przed Grymem bez przyjmowania ataków z reakcji oraz unikać ataków z reakcji na niego, gdy potrzebujesz, aby pozostał na środku areny.
Po użyciu młotka cztery Magma Mefit pojawi się na arenie. Potrzeba około dwóch uderzeń młotem, aby zabrać Grymowi większość zdrowia. Resztę wykończ zwykłymi atakami, gdy jest przegrzany.
- Trzymaj jedną postać w pobliżu dźwignia sterowania młotemjeden w pobliżu zawór lawy, i jeden ze wzmocnieniami, które mogą stać na środku i zwabić Gryma blisko. Gdy Grym znajdzie się w środku młota, uciekaj i niech inna postać przestawi przełącznik.
Kiedy Grym zostanie pokonany, zbierz Bardzo Rzadki Hełm zejdź z Gryma i użyj przycisku obok dźwigni sterowania młotem, aby podnieść platformę z powrotem. Następnie możesz swobodnie ponownie użyć kuźni. Będziesz potrzebował tylko form i rudy mithrilu. Jak wspomniano powyżej, są 6 form I 2 kawałki rudy mithriluwięc mądrze wybieraj broń (lub zestawy zbroi).