Spis treści[Hide][Show]
Jest oficjalne zakończenie Wrota Baldura 3 W Akt 2kładąc kres zagrożeniu Absolutny. Zdobycie tego ukrytego zakończenia wymaga użycia a specyficzny charakter i przygotowuje go do jednej wielkiej konfrontacji. To przezabawne małe zakończenie — i nawet jeśli nie jest to najlepsze zakończenie, kredyty turlaj się. Jeśli chcesz zakończyć grę w 50~ godzin zamiast 75 ~ godzinmożesz to zrobić i zarobićBohater Zapomnianych Krain’ osiągnięcie. Dowiedz się, jak uzyskać to całkowicie absurdalne zakończenie poniżej.
Więcej poradników Baldur’s Gate 3:
Przewodnik dla początkujących | Wszyscy towarzysze pochodzenia | Czy powinieneś używać kijanek? | Rekrutuj Mintharę | Rekrutuj Halsina | Rekrutuj Jaheirę | Rekrutuj Minsc | Romans Karlach | Lokacje Piekielnego Żelaza | Najlepsze magiczne przedmioty w akcie 1 | Towarzysz Sowodźwiedzia | Wytwarzaj Mikstury Lecznicze | Idealny przewodnik kieszonkowca | Podklasa Paladyn Łamacz przysięgi | Jak wyleczyć wichurę | Jak uratować Halsina | Zabij przywódców obozu goblinów | Wskazówki dotyczące zabójców i mrocznych prześladowców | Splugawiona świątynia | Przewodnik cioci Ethel | Wejścia Podmroku | Łatwa złota sztuczka
Sekretne zakończenie | Wymagania
Do zakończyć grę wcześniej, musisz dotrzeć do końca Akt 2. Musisz śledzić Gale’a Zadanie towarzysza ’Czarodziej z Waterdeep’ – W Kolonia łupieżców umysłówspotkasz Ketheryczny Thorm drugi raz. Zanim przejdziemy do wielkiego momentu, musisz się przygotować.
- Aby uzyskać ukryte zakończeniemusisz zwerbować Gale’a. Dowiedz się, jak rekrutować Gale’a tutaj.
- Z Wichuramusisz rozwinąć jego Zadanie towarzysza. Dawać Wichura trzy Magiczne przedmioty zachować jego przekleństwo w szachu. Dowiedz się więcej o klątwie tutaj.
- Następnie postępuj, aż dojdziesz Akt 2. Przy wejściu do Ziemie Przeklęte Cieniem z Galem w drużynie spotkasz NPC.
- Rozmawiać z Wybrany z Mystry i zaproponuje wyjazd do obozu. Zrób to, a on postawi Gale’owi ultimatum. To jest niezwykle ważne.
Na początku Akt 2, Wybrany z Mystry przekaże Gale’owi wiadomość. Jeśli on poświęca się zatrzymać Kult Absolutuon będzie wybaczony za igranie z siłami, których nie rozumie. To znaczy, że musi zabić się poprzez zdetonowanie magiczna bomba w jego klatce piersiowej. Bomba jest wystarczająco potężna, aby zrównać z ziemią całe miasto.
Po odblokowaniu specjalna umiejętność klasowa co pozwala Gale’owi sam zdetonować do woli możesz odblokować ukryte zakończenie.
Zakończenie w akcie 2
Postęp w Akt 2 dopóki nie szturmujesz Wieże Wschodzącego Księżyca. Na samym końcu Akt 2zaatakujesz Moonrise ze swoimi sojusznikami i walczyć z Ketheric Thormem na dachu. Po bitwie A otwór otworzy się w wieżach, które prowadzą pod ziemię do Kolonia łupieżców umysłów. W tym momencie będziesz mógł odblokować sekretne wcześniejsze zakończenie.
- w Akt 2 Kolonia łupieżców umysłówUpewnij się że masz Wichura w twojej partii.
- Kiedy będziesz gotowy, weź pływająca platforma w dół na niższy poziom kolonii.
- Na dole wejdź w interakcję z drzwiami prowadzącymi do przerywnika filmowego z tą trójką Wybrany z Absolutu.
- Podczas tej scenki przerywnikowej A Starszy mózg zostanie ujawnione jako źródło Moc Absolutu.
- Jeśli Wichura jest w twojej drużynie i spełnił wszystkie inne wymagania, będzie zaproponować, że sam się zdetonuje jako część jego paktu z Mystrą.
Zgódź się na jego prośbę, a on to zrobi detonować magiczna bomba. Następnie odtwarzana jest krótka scenka przerywnikowa, która natychmiast niszczy zebranych złoczyńców w podmuchu jaskrawego białego światła. Drużyna zostaje wyparowana wraz ze złoczyńcami, natychmiast kończąc zagrożenie ze strony Absolutu.
Niestety, to alternatywne zakończenie nie jest idealne — niszcząc Starszy Mózg, utrzymując kontrolę nad Pasożytami Illithidów, wszyscy zarażeni stają się pełnoprawnymi Łupieżcy umysłów. Z tysiącami łupieżców umysłów pojawiających się w Wrota Baldura natychmiast miasto szybko upada i zostaje zniewolone przez złe potwory o twarzach kałamarnic. Nie do końca idealne zakończenie.
Ale to pokonuje Absolut i jego Wybranych. Plan nie zostaje udaremniony dokładnie we właściwy sposób, ale królestwa pozostaną, nawet jeśli jedno duże miasto zostanie zniszczone w tym procesie. To prawie akceptowalne zakończenie, prawda? Za zdobycie tego zakończenia odblokujesz to tajne osiągnięcie.
- Bohater Zapomnianych Krain: Uratuj sytuację: zabij Nethermózgowia i zniszcz kijanki Absolutu.