Baldur’s Gate 3 oferuje wszelkiego rodzaju dylematy moralne, z których jeden z najwcześniejszych dotyczy tajemniczego brandingu.
Spis treści[Hide][Show]
Podczas Baldur’s Gate 3 pierwszego aktu, zostaniesz przedstawiony pewnej Goblińskiej Kapłance, która to zrobi zaproponować napiętnowanie cię Znakiem Absolutu. Jeśli nie grasz postaci o złym nastawieniu, może to wydawać się całkiem złym pomysłem. Jednak niekoniecznie tak musi być.
W rzeczywistości, co by było, gdybyśmy ci powiedzieli, że akceptacja marki zapewnia sporo premii i prawie żadnych negatywów? Nagle bycie naznaczonym przez największe zło nie wydaje się takie złe. Do licha, skoro zachęca się was do infiltracji tego kultu, nawet dobre postacie mogą stanowić ważny argument w odgrywaniu ról, by stawić czoła Znakowi.
W tym przewodniku opiszemy, jak działa Znak, jakie zyskujesz korzyści i jakie negatywy są z nim związane.
Więcej zawartości Baldur’s Gate 3:
5 najlepszych magicznych przedmiotów w akcie 1 | Towarzysz Sowodźwiedzia | Idealny przewodnik kieszonkowca | Podklasa Paladyn Łamacz przysięgi | Jak wyleczyć Gale’a
Czy powinieneś zostać napiętnowany w Baldur’s Gate 3
Tak, w prawie każdym możliwym scenariuszu powinieneś zostać napiętnowany w Baldur’s Gate 3. Powód jest prosty, odgrywanie ról ma uzasadnienie niezależnie od pozycji moralnej, a przyjmując Znak, zyskujesz znacznie więcej opcji odgrywania ról, niż gdybyś po prostu całkowicie pomiń markę. Pamiętaj, że marka jest stały i nigdy nie można go usunąć.
Korzyści z brandingu w Baldur’s Gate 3
Po pierwsze zyskujesz nowe opcje dialogowe. Dzięki temu możesz ujawnić swój znak wyznawcom Absolutu i zyskać dzięki temu różnorodne korzyści. Mianowicie, możesz uniknąć konfliktów, uzyskać dostęp do nowych obszarów i ogólnie zebrać więcej informacji przy mniejszym wysiłku. Nawet jeśli grasz moralnie dobrą postacią, infiltracja kultu jest wysoce wskazana. Marka znacznie to ułatwia i zawsze możesz oprzeć się na obronie „to wszystko było przebiegłym podstępem”.
Zyskujesz również dostęp do unikalnych zbroi i broni, które wymagają marki, aby uzyskać dodatkowe efekty. Ten sprzęt jest bardzo potężny na początku i okazuje się być jednym z najlepszych narzędzi w akcie 1. Może to być tymczasowa korzyść, ale jest bardzo mile widziana, biorąc pod uwagę czekające cię wyzwania.
Wady brandingu w Baldur’s Gate 3
Jedynym minusem, o którym wiemy, jest Shadowheart. Chociaż nie ma żadnych ważnych scen związanych z marką, nie pochwala tego procesu. Wynika to głównie z jej religijnych skłonności, co ma sens. Chodzi o to, że istnieje niezliczona ilość okazji do odzyskania utraconej aprobaty w trakcie gry Baldur’s Gate 3, przez co ta wada jest w najlepszym razie nieistotna.
Na razie to wszystko, co mamy na temat Baldur’s Gate 3. Koniecznie sprawdź nasze inne przewodniki i listy, aby uzyskać więcej zawartości Baldur’s Gate.