Quake 2 Remastered ulepszył legendarną formułę oryginału i nie wszyscy są zadowoleni z tego, jak Nightdive poradził sobie z Berserkerami.
Spis treści[Hide][Show]
Quake 2 zremasterowany po raz pierwszy od ponad 20 lat wprowadził Quake 2 do gospodarstw domowych na całym świecie. Jako gra sprawdziła się znakomicie. Jako monolityczna jednostka, która pokazuje branży, jak należy robić remastery (patrząc na ciebie, Rockstar), jest samodzielna. Nightdive są mistrzami w swoim fachu i zapewnili coś, co mogłoby być ich opus magnum.
Biorąc to wszystko pod uwagę, Quake 2 Remastered wprowadził kilka interesujących zmian i nieco poprawił balans. Sztuczna inteligencja została ulepszona, wrogowie mają nowe animacje, a wszystko jest trochę trudniejsze. Największa zmiana dotyczy jednak niegdyś bezużytecznych wrogów Berserkerów. Ta zmiana nie spodobała się każdemu weteranowi Quake 2, a ludzie już zaczęli wprowadzać własne poprawki.
Więcej zawartości Quake 2:
Następny wstrząs | Mieszanka Quake/Doom | Premiera Quake 2 Remaster | Ponowne wydanie Quake 4 | Quake 2 Remastered Wymagania systemowe | Czy Quake 2 jest w Game Passie? | Czy Quake 2 Remastered ma funkcję cross-play/cross-progress? |
Jak berserkerzy zmienili się w Quake 2 Remastered
Berserkowie w Quake 2 Remastered to bez wątpienia jedni z najgroźniejszych wrogów w grze. Dzieje się tak, ponieważ otrzymali całą masę nowych rzeczy, które zmienią je z mokrych bąków podczas huraganu w huragan stworzony z niepokojąco mokrych bąków.
Po pierwsze, ci faceci mogą się poruszać i to szybko. Chociaż możemy to sobie wyobrażać, wygląda na to, że berserkerzy otrzymali premię do szybkości, co oznacza, że szybko pokonują dystans, a kiedy już tam dotrą, nie spodoba ci się to.
Wynika to z drugiej zmiany, ich animacji. Niedokończone animacje z oryginalnego wydania zostały ukończone przez Nightdive i zaimplementowane. Daje to Berserkerom więcej ataków, wydaje się, że ogólnie wychodzą one szybciej. Kiedy Berserker dotrze do ciebie, zada duże obrażenia, bardzo szybko.
Pomijając prędkość, są one również bardziej prawdopodobne, że dotrą do ciebie. Berserkerzy mogą teraz unikać pocisków, co oznacza, że próba zestrzelenia ich rakietami jest przegraną bitwą. Zmusza cię to do użycia niektórych potężniejszych broni dystansowych, takich jak Railgun, lub pozwala im się zbliżyć, aby móc użyć superstrzelby.
Nie żebyś miał duży wybór z powodu ostatecznej zmiany. Berserker może teraz skakać po mapie i wyprowadzać niszczycielski atak obszarowy, który odrzuca cię do tyłu. To może cię bardzo łatwo zabić na bardziej niebezpiecznych mapach, ale co ważniejsze, to prawie gwarantuje, że berserkerzy dostaną się ci prosto w twarz.
Co robi mod
Mówiąc najprościej, mod usuwa największe wzmocnienie Berserkerów, ich skok. To drastycznie zmniejsza ich potencjalne obrażenia i ogólne zagrożenie. Czy to coś złego? Niekoniecznie. Przywraca im bardziej wierną wersję siebie, nawet jeśli ta wersja jest cholernie naiwna.
Co więcej, wzmacnia Railguna, ponieważ został on osłabiony w remasterze. Zasadniczo, jeśli chcesz bardziej autentycznego doświadczenia z Quake 2 przy jednoczesnym zachowaniu jakości życia i graficznych zalet remastera, jest to mod dla Ciebie.
Możesz pobierz moda tutaj i przetestuj to na sobie.
Na razie to wszystko, co mamy na temat Quake 2 Remastered. Koniecznie sprawdź nasze inne przewodniki i listy, aby uzyskać więcej zawartości Quake.