Spis treści[Hide][Show]
Magiczne przedmioty są niezbędne w Wrota Baldura 3. Ponieważ poziomy w ponad 70-godzinnej kampanii są tak rzadkie, prawie nigdy nie znajdziesz bezpośredniego ulepszenia. Jest ich dziesiątki i dziesiątki Magiczne przedmioty znajdziesz przeszukując każdy centymetr mapy świata. Są to magiczne przedmioty, które naszym zdaniem koniecznie musisz zdobyć.
Niektóre są bardzo proste akt 1 przedmioty, które dają ci dostęp do ważnych zaklęć i umiejętności, będziesz potrzebować, aby poszerzyć swoje opcje na resztę gry. Inne to po prostu świetna broń, zestawy zbroi lub akcesoria, które zmienią członków twojej drużyny w niepowstrzymane maszyny do zabijania. Nawet w pierwszym akcie są magiczne przedmioty, które będziesz chciał zdobyć i nosić ze sobą przez resztę gry.
Oto ogromna lista naszych ulubionych magicznych przedmiotów. Jest o wiele, wiele więcej do znalezienia – w tym cała legendarna broń i legendarna zbroja – których tutaj nie uwzględniliśmy. Dodamy więcej, gdy będziemy kontynuować zabawę, powtarzanie i ponowną ocenę wartości wszystkiego w świecie Wybrzeża Mieczy.
Więcej poradników Baldur’s Gate 3:
Przewodnik dla początkujących | Wszyscy towarzysze pochodzenia | Czy powinieneś używać kijanek? | Rekrutuj Mintharę | Rekrutuj Halsina | Rekrutuj Jaheirę | Rekrutuj Minsc | Romans Karlach | Lokacje Piekielnego Żelaza | Najlepsze magiczne przedmioty w akcie 1 | Towarzysz Sowodźwiedzia | Wytwarzaj Mikstury Lecznicze | Idealny przewodnik kieszonkowca | Podklasa Paladyn Łamacz przysięgi | Jak wyleczyć wichurę | Jak uratować Halsina | Zabij przywódców obozu goblinów | Wskazówki dotyczące zabójców i mrocznych prześladowców | Splugawiona świątynia | Przewodnik cioci Ethel | Wejścia Podmroku | Łatwa złota sztuczka
Najlepsze magiczne przedmioty | akt 1
Łańcuch Władcy Bestii: Zagrody Wargów – W głębi Obozu Goblinów, w Strzaskanym Sanktuarium, znajdziesz Zagrody Wargów. W tym wewnętrznym obszarze znajduje się Halsin z Obozu Druidów. W skrzyni obok stołu pełnego części ciała znajdziesz ten magiczny klejnot. Nie przegap tego amuletu – to prawda Przyjaźń zwierzątbardzo przydatna umiejętność na początku gry, która może sprawić, że zwierzęta będą walczyć dla ciebie.
- Niezwykły klejnot.
- Przyjaźń zwierząt Zaklęcie Zaklinające Poziomu 1.
Smutek: Ukryta Krypta – W centrum Ukrytej Krypty Szmaragdowego Gaju. Uzyskaj dostęp, ratując Szmaragdowy Gaj przed atakiem lub przez ukryte tylne wejście na ścieżce na zachód do Skażonej Wioski. Jest to jedna z najlepszych włóczni w Akcie 1 i pozostanie niezwykle użyteczna, dopóki nie zdobędziesz Włóczni Nocy w Akcie 2.
- Rzadka Włócznia.
- Zaklęcie Broni +1.
- Żałosny Lash Cantrip Transmutacyjny.
Amulet Mglistego Kroku: Splugawiona Świątynia – Znajduje się w osobistych kwaterach Prawdziwej Duszy Wnętrzności w Strzaskanym Sanktuarium. Zabij ją, zabierz klucz (lub znajdź alternatywne wejście) i wejdź do środka. Będziesz musiał zająć się potężnym ochroniarzem. Przeszukaj dużą skrzynię w środku, aby znaleźć ten przydatny przedmiot. Misty Step to jedna z najlepszych umiejętności przemierzania w grze, pozwalająca ci teleportować się i atakować wrogów na dużych wysokościach lub organizować zasadzki z ciemności.
- Mglisty krok Zaklęcie poziomu 2.
Amulet Zagubionych Głosów: Dank Crypt – Na Spustoszonej Plaży znajdziesz punkt orientacyjny do Zarośniętych Ruin na wschód od punktu orientacyjnego Roadside Cliffs. Zamknięte drzwi to jedno wejście do Dumnej Krypty. Aby odnaleźć skarb, dotrzyj do centralnej komnaty i przejdź za ołtarz po lewej stronie. Naciśnij przycisk na ścianie, aby odsłonić ukryte pomieszczenie. Szkielety zaatakują cię. Pokonaj ich, a następnie zajrzyj do skrzyni w ukrytym pomieszczeniu, aby zdobyć ten amulet.
- Rzadki amulet.
- Porozmawiaj z Martwymi Zaklęcie Nekromancji poziomu 3.
Wypaczona opaska inteligencji: Skażona Wioska – upuszczana przez inteligentnego Ogra (Lump the Enlightened) w Skażonej Wiosce. Zabij go lub kieszonkowiec, aby go odebrać. Bardzo dobry do minimalizowania/maksowania umiejętności, ponieważ daje to noszącemu 17 Inteligencja.
- Niezwykły hełm.
- Zwiększa noszącego Wynik inteligencji do 17.
Fetysz Równin Callardurańskich: Grymforge – Znaleziono na stosie trupów w pobliżu doków Grymforge. Zobaczysz dwóch łowców niewolników kopiących ciała do wody. Zbadaj ciała, aby je ukraść, lub zabij porywaczy, aby zdobyć ten potężny pierścień. Pozwala każdemu stać się niewidzialnym. Bardzo, bardzo przydatne do ukończenia jednej z prób w Rękawicy Shar w Akcie 2.
- Rzadki pierścionek.
- Niewidzialność Zaklęcie iluzji poziomu 2.
Hełm Grimskulla: Grymforge – upuszczany przez Gryma, gigantycznego opcjonalnego bossa w obszarze Starożytnej Kuźni. Warto zapobiegać trafieniom krytycznym lub walczyć z wrogami opartymi na ogniu. Zapewnia także umiejętność Znaku Łowcy, która jest jedną z najlepszych dla postaci, które mogą atakować wielokrotnie, aby zastosować ją na wrogach, zadając natychmiastowe dodatkowe obrażenia. Tutaj dowiesz się, jak pokonać Gryma.
- Bardzo rzadki hełm.
- Atakujący nie mogą zadawać trafień krytycznych użytkownikowi.
- Zapewnia odporność na obrażenia od ognia.
- Znak myśliwego Zaklęcie wróżenia poziomu 1.
Oczy widza: Underdark – upuszczany przez wroga Spectatora na klifie na zachód od Posterunku Selunite. Wyskocz przez okno, by dotrzeć na półkę zaśmieconą skamieniałymi ciałami. Pokonaj Widza, aby zdobyć ten amulet. Daje noszącemu dwa przydatne zaklęcia.
- Bardzo Rzadki Amulet.
- Promień Strachu Zaklęcie Nekromancji poziomu 3.
- Raniący Ray Zaklęcie Nekromancji poziomu 3.
Światło przewodnie: Tajemna Wieża – Na najwyższym piętrze wieży pokonaj Bernarda Automatona, aby zebrać ten pierścień. Ten prosty pierścionek może wydawać się kiepski, ale jest w stanie generować światło staje się niezwykle przydatny w Akcie 2. Chwyć go, abyś nigdy nie musiał się martwić o noszenie pochodni w Krainach Przeklętych Cienia.
- Niezwykły Pierścień.
- Przywołanie światła Cantrip.
Skybreaker: Tajemna Wieża – Na terenie Tajemnej Wieży. Za pierwszym Arcane Cannonem znajduje się stary warsztat. Otwórz zamek w skrzyni [DC:15] znaleźć Młot Światła.
- Niezwykły Młot Lekki.
- Zaklęcie Broni +1.
- Piekące Uderzenie Zaklęcie przywołujące poziom 1.
Kostur Tajemnego Błogosławieństwa: Tajemna Wieża – Wyposaż Pierścień Światła Przewodniego na szczycie Tajemnej Wieży, aby odsłonić dodatkowy przycisk windy. Podjedź do tego sekretnego pokoju, aby znaleźć potężną laskę, która jest również niesamowicie dobrze ukryta.
- Niezwykły kwatermistrz.
- Błogosławieństwo Mystry: Błogosławieństwo dodaje dodatkowe 1k4 do rzutów obronnych i rzutów na atak bronią oraz dodatkowe 2k4 do rzutów na atak zaklęć.
- Błogosławić Zaklęcie Zaklinające poziomu 1: Pobłogosław maksymalnie 3 stworzenia. Otrzymują premię +1k4 do rzutów ataku i rzutów obronnych.
Rękawiczki Zręczności: Creche Y’llek – upuszczany przez A’jak’nira Jeerę, sprzedawcę w żłobku Githyanki. Jeden z najlepszych przedmiotów w grze na min/max.
- Bardzo rzadkie rękawiczki.
- Zwiększa Zręczność noszącego do 18.
- Atak +1.
Krew Lathandera: Klasztor – Wymaga rozwiązania skomplikowanego zadania, które zabierze Cię do każdego zakątka klasztoru. Jedna z najlepszych broni w grze. Złap go i wyposaż Kleryka lub Paladyna, aby stał się niesamowicie obezwładniony. Dowiedz się więcej o jego znajdowaniu w naszym pełnym przewodniku tutaj.
- Legendarna Maczuga.
- Błogosławieństwo Lathandera: Raz na Długi Odpoczynek, gdy liczba punktów wytrzymałości spadnie do 0, zyskujesz 2–12 punktów wytrzymałości. Sojusznicy w promieniu 9 m również odzyskują 1–6 punktów wytrzymałości.
- Światło Lathandera: Rzuca święte światło w promieniu 6 m. Podczas walki potwory i nieumarli stojący w świetle zostają oślepieni, chyba że uda im się wykonać rzut obronny na Kondycję.
- Zaklęcie Broni +3.
- Promień słońca Zaklęcie przywołania poziomu 6.
Najlepsze magiczne przedmioty | Akt 2
Szeptana Obietnica: Last Light Inn – Rzadki pierścień, który pojawia się u wielu sprzedawców. Może być sprzedawany przez sprzedawców w Szmaragdowym Gaju, Obozie Goblinów, Shattered Sanctum lub Kryjówce Zhentarimów — znaleźliśmy go u sprzedawcy Last Light Inn. Połącz się z Paladynem lub Klerykiem z leczeniem jako akcją dodatkową, a staniesz się mistrzem walki wręcz.
- Niezwykły Pierścień
- Błogosławione Miłosierdzie: Kiedy noszący leczy stworzenie, otrzymuje ono również premię 1k4 do testów ataku i rzutów obronnych na 2 tury.
Potężna szata: Zajazd Ostatnich Świateł – Po uratowaniu Diabelstw z Więzienia Wschodu Księżyca, porozmawiaj z Alfirą. Jeśli uratowałeś jej przyjaciół, nagrodzi cię tym bardzo rzadkim ubraniem.
- Bardzo Rzadka Odzież. 10 AC.
- Towarzyski Caster: Twoje sztuczki zadają dodatkowe obrażenia równe Twojemu modyfikatorowi Charyzmy.
- Lubiany i dobrze wzmocniony: Na początku tury noszącego szata aktywuje się, zapewniając mu tymczasowe punkty wytrzymałości równe jego modyfikatorowi Charyzmy.
- Klasa pancerza +1.
Warhammer z ładunkiem: Zajazd Ostatnich Świateł – sprzedawany przez Dammona w jego kuźni. Pojawi się tylko wtedy, gdy pomożesz Diabelstwom w Akcie 1.
- Rzadki Warhammer.
- Ulubiona broń: Ta broń ma premię +1 do obrażeń i testów ataku.
- Szokująca więź: Ta broń zadaje dodatkowe obrażenia od błyskawic w wysokości 1–6.
- Zaklęcie Broni +1
Kusza ręczna piekielnego ognia: Rękawica Shar – W pobliżu wejścia idź w prawo i wejdź do zrujnowanej części lochu. Jest tam Bestia Przemieszczająca się, która wabi cię w trudną zasadzkę. Pokonaj Yurgira, aby zdobyć tę broń.
- Bardzo rzadka kusza ręczna.
- Piekielny prześladowca: Prawdopodobnie powoduje Podpalenie, gdy trafisz istotę tą bronią, będąc Ukrytym lub Niewidzialnym.
- Zaklęcie Broni +2
- Palący Promień Strzał w zaklęcie przywołujące poziom 3
Włócznia Nocy Selune: Rękawica Shar – zdobądź Włócznię Nocy z Cichej Biblioteki, a następnie zmierz się z Balthazarem i Nocną Pieśnią. Podczas konfrontacji (z Cienistym Sercem w drużynie) musisz przekonać Cieniste Serce, by oszczędził Nocną Pieśń. Wyrzuci Włócznię Nocy. Później postępuj dalej, aż pokonasz Ketheric Thorma w głębokich podziemiach Wież Księżycowego Wschodu. Po zwycięstwie skorzystaj z portalu, by wrócić na parter i porozmawiać z Nocną Pieśnią. Zaproponuje powrót do twojego obozu. Zrób to i porozmawiaj z nią ponownie, aby zdobyć tę włócznię. Jedna z najlepszych włóczni w grze. Niezwykle silny i przydatny dla duchownych z dodatkowymi umiejętnościami Boskimi i możliwością tworzenia efektu obszarowego, który spowalnia wrogów, jednocześnie wzmacniając sojuszników. Dowiedz się więcej o odblokowywaniu w naszym pełnym przewodniku tutaj.
- Legendarna Włócznia.
- Błogosławieństwo Selune: Zyskujesz przewagę dzięki rzutom obronnym Wisdona i testom percepcji.
- Widzenie w ciemności: Możesz…