Przygotuj się na walkę ze swoim pierwszym prawdziwym wrogiem.
Ciężki helikopter bojowy PCA, lub po prostu helikopter HC, to pierwszy boss w grze Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu i okazał się pierwszą przeszkodą, którą gracze mogli pokonać w najnowszym wpisie FromSoftware w ich popularnej serii mechów. Ta latająca forteca, będąca bossem, którego można znaleźć na samym końcu pierwszej misji gry, Nielegalny wjazd, jest ciężko opancerzona i równie ciężko uzbrojona, dzięki czemu szybko wyśle potencjalnych pilotów na śmietnik. Ten przewodnik powie graczom, jak pokonać walkę z bossem HC Helicopter Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej artykułów o Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon będzie działać na platformie Steam? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon ma funkcję Cross-Play? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon to otwarty świat? | Ile zakończeń ma Armored Core VI: Fires Of Rubicon? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon pojawi się na Switchu?
Jak pokonać bossa helikopterem HC w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Ponieważ jest to boss pierwszej misji, w tej bitwie nie chodzi o konfiguracje ani odpowiednią broń, ponieważ gracze są zmuszeni korzystać z wcześniej wybranej konfiguracji i ograniczonej kolekcji broni. Oznacza to, że gracze będą musieli polegać na tym, czego nauczyli się podczas pierwszej misji i naprawdę zastosować to, aby pokonać bossa. Główną mechaniką, z której gracze będą musieli skorzystać, jest System Kontroli Postawy, w skrócie ACS. To żółty pasek znajdujący się nad paskiem zdrowia wroga i nad paskiem zdrowia gracza. Wskaźnik ten pokazuje, jak blisko kogoś jest oszołomienie, ogłuszenie go i pozostawienie go podatnym na obrażenia od trafienia bezpośredniego, które działają jak trafienia krytyczne w tej grze i zapewniają ogromne obrażenia. Gracze będą musieli naprawdę zrozumieć, jak zapełnić ten licznik, aby zestrzelić helikopter HC.
Boss ten posługuje się karabinami maszynowymi i wieloma rodzajami rakiet. Pociski szybko przetną twój licznik ACS, a współpraca z pociskami może szybko zakłócić AC gracza i jednym uderzeniem doprowadzić w pełni wyleczonego mecha do progu śmierci. Główny plan gry polega na tym, aby zbliżyć się do helikoptera HC i pozostać pod nim, ponieważ znacznie trudniej jest trafić gracza. Boss jest szybki i może się poruszać, więc gracze będą musieli być w stanie unikać jego ataków, próbując zbliżyć się do wroga.
Ten boss zmusi graczy do nauczenia się, jak zarządzać swoim licznikiem energii, ponieważ mechanika uniku Quick Boost i funkcja Ascend są tutaj niezwykle ważne. Kiedy pociski zbliżają się do ciebie, użyj mechaniki Wzniesienia i Szybkiego Wzmocnienia, aby uniknąć im drogi i wykorzystaj otwór jako szansę na zbliżenie się do bossa. Kluczem do uniknięcia tych ataków jest wykorzystywanie budynków i gruzów znajdujących się wokół areny jako osłony oraz wykorzystywanie uników zarówno na ziemi, jak i w powietrzu. Robiąc to, upewnij się, że używasz broni dystansowej, którą przy pierwszym przejściu będzie karabin Turner RF-024 w slocie prawej jednostki ramieniowej i system rakietowy BML-G1/P20MLT-04 w slocie prawej jednostki tylnej.
Pozwoli ci to utrzymać presję na ACS, ponieważ pasek zacznie się resetować, jeśli bossowi przestaną zadawać obrażenia. Pamiętaj, że boss będzie poruszał się szybko i często, więc niektóre strzały odbiją się i nie zadają obrażeń, więc wykorzystuj te momenty, gdy statek jest nieruchomy, na oddanie kilku trafień. Skorzystaj z funkcji blokowania Target Assist, aby mieć pewność Twoje strzały lądują na statku.
Kiedy statek stoi nieruchomo, powinieneś spróbować podejść blisko, używając Wzmocnienia Szturmu. Kontynuuj wykonywanie uników i strzelanie podczas lotu, koncentrując się na dostaniu się pod helikopter, aby trudniej było zostać trafionym.
Kiedy już znajdziesz się blisko bossa, użyj Jednostki Lewego Ramiona, czyli ostrza pulsacyjnego HI-32: BU-TT/A. Podczas gdy działo i rakiety zadają dobre obrażenia ACS, ostrze pulsacyjne absolutnie szybko przecina licznik oszołomienia. Powtarzaj ten proces zbliżania się i używania ostrza impulsowego, aż miernik ACS zostanie napełniony, a helikopter HC zostanie przechwycony. W tym momencie rzuć całą swoją broń na bossa i zadaj jak najwięcej obrażeń. Powtarzaj ten proces, aż boss zostanie pokonany.
Po pokonaniu bossa gracze ukończą Misję 1: Nielegalne wejście i otrzymają swój oficjalny znak wywoławczy na resztę gry: Raven. Odblokuje to również osiągnięcie i trofeum Nielegalny wstęp oraz zapewni dostęp do garażu, w którym gracze będą mogli dostosować swoje AC.
Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.