Nielegalny wjazd to pierwsza misja gry Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu i jako taki służy jako samouczek gry, wprowadzający gracza do świata Rubicon i rozgrywki AC. Ponieważ jest to początek gry, niniejszy przewodnik jest pierwszą częścią pełnej serii opisów misji Gameranx, która obejmie każdy poziom nowego mecha studia FromSoftware. C4-621, wzmocniony człowiek musi podjąć pracę najemnika, aby zarobić wystarczająco dużo pieniędzy, aby rozpocząć nowe życie. To przenosi ich na tytułowy Rubicon 3, planetę, na której znajduje się niezwykle ważny zasób znany jako Koral. 621 znajduje się w środku szalejącego konfliktu o ten zasób, realizując kontrakty i budując zarówno dziedzictwo, jak i potężniejszy Rdzeń Pancerny. W tej misji wszystko jest najważniejsze! Ten przewodnik zawiera opis przejścia Misji 1: Nielegalny wjazd dla Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej artykułów o Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon będzie działać na platformie Steam? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon ma funkcję Cross-Play? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon to otwarty świat? | Ile zakończeń ma Armored Core VI: Fires Of Rubicon? | Czy Armored Core VI: Fires Of Rubicon pojawi się na Switchu? | Armored Core VI: Ognie Rubikonu Prezentacja Intensywne PvP 3 na 3 | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC
Opis przejścia nielegalnego wejścia do Armored Core 6: Fires of Rubicon
Po awaryjnym lądowaniu w obiekcie oddalonym od zamierzonej strefy zrzutu na Rubiconie 3 gracze będą musieli udać się do urządzenia zwanego katapultą, aby wystrzelić do pierwotnego celu. Po drodze Twój Opiekun imieniem Walter będzie udzielał wskazówek i poleceń.
Po przejęciu kontroli gracze poznają podstawy rozgrywki i zostaną zapoznani z mechanikami, takimi jak możliwość wznoszenia się i wzmacniania za pomocą wzmacniaczy AC, a także jak korzystać z początkowej broni, która obejmuje karabin Turner RF-024 po prawej stronie w gnieździe modułu uzbrojenia, system rakietowy BML-G1/P20MLT-04 w prawym gnieździe modułu uzbrojenia i ostrze impulsowe HI-32: BU-TT/A w lewym gnieździe modułu uzbrojenia.
Po ukończeniu pierwszego starcia bojowego gracze będą musieli przejść przez drzwi migawki, aby znaleźć katapultę, która wystrzeli ich w dół, na obrzeża skażonego miasta.
W grze w dalszym ciągu wprowadzane są takie systemy, jak unik Szybkiego Wzmocnienia i Wzmocnienie Szturmu, które pozwalają graczom szybko latać do przodu i pokonywać duże odległości. Handler Walter zleci graczom znalezienie identyfikatora najemnika, aby gracz mógł podjąć pracę kontraktową na Rubikonie 3. Po dotarciu do skażonego miasta Walter oznaczy 3 wraki AC identyfikatorami, które możesz zabrać. Każdy z nich jest sygnalizowany niebieskim znacznikiem. Gdy gracze będą przemierzać miasto, zobaczą przelatujący ciężki helikopter bojowy PCA, który nie może zostać uszkodzony i nie zaatakuje gracza.
W centrum skażonego miasta znajduje się czterokierunkowe skrzyżowanie, na którym gracze widzą helikopter HC. Idź na lewo od skrzyżowania w kierunku, z którego nadlatuje helikopter HC, aby znaleźć wrak G7 Hakra.
Idź dalej tą samą drogą i idź w lewo, gdzie znajdziesz grupę wrogów otaczających stertę gruzu. Oczyść wrogów i wejdź w interakcję z wrakiem Thomasa Kirka siedzącym na gruzach
Na koniec wróć w stronę skrzyżowania, idź drogą przeciwną do drogi, na której znaleziono Hakrę, i wleć na pobliskie budynki, aby znaleźć pozostałości Monkey Gordo.
Po zebraniu wszystkich trzech dzienników danych i uświadomieniu sobie, że nie można użyć wszystkich ich identyfikatorów najemników, zaznacza ostatni wrak do zbadania. Gracze będą musieli udać się na dach jednego z budynków niedaleko ściany z widokiem na zniszczone miasto. Tutaj gracze znajdą kolejną katapultę, która wystrzeli gracza w górę, aby przedostać się przez ścianę. Korzystając ze Wzmocnienia Szturmu, skieruj się do krateru w środku tego obszaru za ścianą.
Czwarty i ostatni zniszczony AC znajdziesz w tym kraterze. Wejdź z nim w interakcję w taki sam sposób, jak z trzema pozostałymi, które odnalazłeś wcześniej w misji. Podczas gdy Handler Walter zacznie przeglądać zebrane dane, helikopter HC powróci i zaatakuje gracza. Jest to pierwsza walka z bossem w grze i może być niezwykle niebezpieczna dla początkujących graczy. Dzięki kolekcji karabinów maszynowych i wyrzutni rakiet gracze będą musieli szybko nauczyć się opanować systemy uników, latania i oszołomienia, które zostały wprowadzone w pierwszej misji, aby pokonać tego bossa. Najlepszą strategią jest dostanie się pod helikopter, aby utrudnić trafienie, i wykorzystanie ostrza impulsowego HI-32: BU-TT/A do szybkiego zbudowania miernika oszołomienia ACS. Sprawdź tutaj pełny przewodnik Gameranx dotyczący pokonania helikoptera HC.
Po pokonaniu helikoptera HC gracz otrzyma swój znak wywoławczy Raven i misja zostanie zakończona. Po ukończeniu misji garaż, w którym gracze mogą dostosować swoją klimatyzację, zostaje odblokowany. Chociaż w tej misji znajdują się 4 przedmioty kolekcjonerskie z dziennika danych, są to 4 identyfikatory najemników, które musisz zebrać w ramach misji głównej. Poza tym w Misji 1: Nielegalny wjazd nie ma żadnych przedmiotów kolekcjonerskich.
NAGRODY MISJI:
- 170 000 kredytów (COAM)
- Garaż: Projekt Sortie i AC
- Szkolenie dla początkujących 1 – Podstawowe sterowanie
- Dane AC: Tenderfoot – G13 Raven
- Część – Głowa: HD-012 Melander C3
- Część – rdzeń: BD-012 Melander C3
- Część – Ramiona: AR-012 Melander C3
- Część – Nogi (Dwunożne): LG-012 Melander C3
Na tym kończy się przewodnik po Misji 1: Nielegalny wjazd. Sprawdź przewodnik Gameranx dotyczący Misji 2: Zniszcz instalacje artyleryjskie. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.