Spis treści[Hide][Show]
Reputacja Ravena szybko się rozprzestrzeniła Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu w miarę wykonywania różnych kontraktów i misji. Twoje umiejętności zapewniły ci miejsce w ściśle tajnym planie zajęcia kluczowego stanowiska w RLF, ale gigantyczny mur i równie wielki boss stoją na przeszkodzie w osiągnięciu tego celu. Ten przewodnik zawiera opis przejścia Misji 8: Operacja Wallclimber dla Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – czy możesz zdobyć więcej zestawów naprawczych? | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa helikopterem HC
Opis przejścia operacji Wallclimber w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Ponieważ jest to misja z kilkoma trudnymi wrogami i dużą walką z bossem na końcu, konfiguracja, którą zastosujesz na danym poziomie, odgrywa kluczową rolę w powodzeniu. Zanim zagłębimy się w temat, przyjrzyjmy się dobrej broni i częściom AC, które można wykorzystać. Większość wrogów to zwykłe chrząknięcia, a na początku poziomu można znaleźć tylko jednego wroga o ponadprzeciętnym poziomie trudności. Zatem ten build skupi się na zniszczeniu bossa Juggernaut znalezionego na końcu poziomu.
W walce z bossem przydatna jest broń, która potrafi zadać szybkie i skuteczne obrażenia, więc weź taką, która potrafi mocno trafić. Ostrze pulsacyjne HI-32: BU-TT/A to doskonały wybór jako broń do walki wręcz w połączeniu z wyrzutnią rakiet plazmowych Vvc-70VPM. Ta wyrzutnia jednostek tylnych wystrzeliwuje rakiety plazmowe prosto w powietrze, powodując ich spadanie na Juggernauta, omijając jego przedni pancerz. To świetny wybór, ponieważ rakiety również bardzo dobrze śledzą wrogów, więc pozwoli ci zadać kilka trafień, nawet jeśli dotarcie za Juggernauta za pomocą AC okaże się trudne. Podwojenie Wyrzutni rakiet plazmowych i umieszczenie jej na obu jednostkach tylnych działa, ale inna broń tylna, która uderza nieco szybciej, może być przydatna do zadawania obrażeń Juggernautowi, gdy ten zostanie oszołomiony. Jeśli chodzi o sam AC, bardzo lekki i szybki AC będzie bardzo pomocny w tej bitwie, ponieważ będziesz musiał stale zmieniać pozycję, aby dostać się za Juggernauta podczas jego bitwy.
Handler Walter dostał pracę w elitarnym oddziale Vesper Group firmy Arquebus. Twoim zadaniem jest współpracować z Nieszporami i wziąć udział w ataku na miejsce znane jako Mur, miejsce, które Front Wyzwolenia Rubikonu wykorzystuje jako placówkę handlową. Głównym celem jest zniszczenie niezwykle potężnej mobilnej platformy artyleryjskiej znanej jako Juggernaut, która stanowi zagrożenie zarówno dla interesów Arquebusa, jak i innych korporacji.
Kiedy misja się rozpocznie, będziesz miał widok na obrzeża Muru, który jest silnie ufortyfikowany działami artyleryjskimi i czołgami średnimi. Gdy przejmiesz kontrolę, zobaczysz, jak inne Nieszpory rozpoczynają atak. Na prawo od miejsca, na które stoisz, znajduje się most prowadzący w stronę Muru. Sugeruję omijać ten most, gdyż pilnują go dwa działa Gatlinga (będące Twoim pierwszym celem). Zeskocz ze wzgórza, na którym zaczynałeś i podejdź do przepaści przed tobą. Przeskocz przez przepaść i idź w prawo, aby zaatakować te wieżyczki z góry i zniszczyć je, zanim zdążą do ciebie strzelić.
Szybko przemieszczaj się w stronę Muru, unikając ostrzału z armat. Tuż u podstawy Muru znajduje się Góra Czworonoga. Ten czworonóg używa na ramieniu broni podobnej do SB-033M MORLEY Spread Bazooka na ramieniu i dzierży w pojedynkach parę dział DF-GA-08 HU-BEN Gatling Gun. Te działa zapewniają stały i spójny ogień, więc bądź przygotowany na jego uniknięcie przy użyciu wszystkich rodzajów dopalaczy. Sposób na pokonanie tego czworonoga jest taki sam, jak w przypadku wszystkich innych, z którymi miałeś do czynienia do tej pory: skup się na zbudowaniu jego miernika oszołomienia ACS, a następnie rozładuj go, gdy zostanie ogłuszony. Pulsacyjne Ostrze radzi sobie tutaj świetnie z budowaniem licznika, pamiętaj jednak, że jego Rozprzestrzeniana Bazooka działa jak strzelba rakietowa i może zadać ogromne obrażenia. Zachowaj więc ostrożność, podchodząc blisko.
Wejście w Mur
Gdy Czteronog zginie, udaj się na prawo od miejsca, w którym pojawił się wróg i weź katapultę w górę. Zostaniesz skierowany w stronę drzwi wzdłuż Muru. Zanim wejdziesz do środka, idź ścieżką wyłożoną wieżyczkami na prawo od tego wejścia. Dotrzyj do końca ścieżki i wskocz na wyższy poziom. Po lewej stronie w rogu znajdziesz dziennik danych.
Po znalezieniu przedmiotu kolekcjonerskiego wróć do drzwi i wejdź do obiektu. Obszar ten jest dość liniowy, więc po prostu przejdź przez jego wnętrze i pokonaj wrogów na swojej drodze. Na końcu obszaru znajdziesz windę, która zabierze Cię na szczyt Muru. Gdy znajdziesz się na górze, zostaniesz poproszony o zaopatrzenie, które uzupełni twoją amunicję, zdrowie i zestawy naprawcze tuż przed rozpoczęciem bitwy z Juggernautem.
Walka z bossem Juggernautem
W tym momencie odtworzy się scenka przerywnikowa przedstawiająca AC Pilota V.IV Rusty’ego. Razem będziecie walczyć z Juggernautem. Mech jest ciężko opancerzony i można go uszkodzić jedynie atakując wzmacniacz znajdujący się na jego grzbiecie. Rusty w pierwszej połowie walki będzie pełnił rolę przynęty, dlatego wykorzystaj te otwory, aby przedostać się za behemotha i zadać mu obrażenia. Juggernaut dzierży dwa ogromne karabiny maszynowe i dwa gigantyczne systemy rakietowe. Może również posłużyć się jako broń, ponieważ zacznie przyspieszać po arenie, zarówno do przodu, jak i do tyłu, aby albo uciec i zmienić pozycję, aby zasłonić jego słaby punkt, albo spróbować cię przejechać, gdy będziesz atakował jego plecy. Bądź świadomy tych ataków i staraj się ich unikać.
Mając około 50-60% zdrowia, Rusty otrzyma od swoich przełożonych rozkaz zajęcia się posiłkami, pozostawiając cię samego z bossem. Choć w pojedynkę będzie to nie lada wyzwanie, po prostu używaj zaawansowanych ruchów, aby dostać się za bossa i zbudować jego miernik ACS, a następnie zrzucić całą swoją broń w Juggernauta, gdy ten w końcu zostanie ogłuszony. Sprawdź tutaj pełny przewodnik Gameranx dotyczący pokonania bossa Juggernaut.
Gdy Juggernaut zostanie pokonany, Misja 8: Operacja Wallclimber zostanie ukończona!
NAGRODY MISJI:
- 330 000 kredytów (COAM)
- Dodatkowa zapłata zależna od zniszczonych wrogów
- Wsparcie średniozaawansowane 3 – AC czworonogów (trening)
- Wsparcie średniozaawansowane 4 – AC czołgów (szkolenie)
- Nowe części
Na tym kończy się przewodnik po Misji 8: Operacja Wallclimber. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym misji 9: Odzyskaj dzienniki walki. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.