Rób notatki dotyczące konfliktów.
Koniec rozdziału 1 Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu szybko zbliża się do finału. Po ukończeniu Misji 8: Operacja Wallclimber otrzymasz zadanie zebrania danych z ataku w Misji 9: Odzyskaj dzienniki walki. Jest to pierwsza misja, która ma limit czasu, dlatego ważna jest umiejętność jak najszybszego i najefektywniejszego przejścia poziomu. W tym poradniku znajdziesz opis przejścia misji 9: Odzyskaj dzienniki walki Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Nielegalne wejście, opis przejścia | Przewodnik po misji 1 | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Juggernauta
Odzyskaj dzienniki walki — opis przejścia w grze Armored Core 6: Fires of Rubicon
Chociaż konstrukcja twojego AC i broń, którą zabierasz na misję, odgrywają ogromną rolę w rozgrywce w Armored Core 6: Fires of Rubicon, ta misja jest stosunkowo prosta i do jej ukończenia nie jest konieczna osobna konstrukcja. Ponieważ istnieje limit czasu, pomocna może być lżejsza konstrukcja, która pozwoli ci szybciej poruszać się po okolicy, ale jest mnóstwo czasu na zebranie wszystkich dzienników na poziomie. Podczas gdy normalne starcia bojowe w tej misji są łatwe, jest jeden pilot AC, który ma przy sobie przedmiot kolekcjonerski, co może być nieco trudne. Jeśli zamierzasz zabrać coś konkretnego do Misji 9, powinno to skupiać się na walce z tym wrogiem. Każda broń będzie dobra, ale użycie broni białej, takiej jak HI-32: BU-TT/A Pulse Blade lub niedawno odblokowane ostrze laserowe Vvc-770LB, świetnie nadaje się do budowania ACS wrogiego AC. Pionowa wyrzutnia rakiet BML-G1/PO3VTC-08 może być również pomocna w ominięciu tarczy, którą AC może rozmieścić ze swojej lewej jednostki tylnej.
Firma Balam Industries kontaktuje się z Tobą, aby przyjrzeć się Nieszporom, z którymi współpracowałeś w Operacji Wallclimber. Dokładniej, trasą, którą wybrał V.IV Rusty po tym, jak zostawił cię Juggernautowi. Ponieważ Grupa Arquebus kontroluje teraz Mur, będziesz miał tylko 4 minuty na znalezienie co najmniej 5 Kłód, podczas gdy główne siły obronne będą z dala od bazy.
Na poziomie znajduje się w sumie 8 dzienników. Nawet jeśli potrzebujesz tylko 5, otrzymasz premię i szybciej zakończysz misję, jeśli zdobędziesz wszystkie 8. Aby zebrać te Dzienniki, wystarczy wejść w interakcję z konkretnym wrakiem, a następnie pozostać blisko niego, aż pojawi się pasek połączenia jest napełniony.
Na początku misji spójrz w dół z klifu, na którym zaczynasz, a zobaczysz płonący wrak jednostki MT na lądowisku. Usuń otaczających go wrogów, a następnie wejdź w interakcję z wrakiem, aby zdobyć pierwszy dziennik.
Z poprzedniego dziennika spójrz na kompas pod kątem około 90° na dole ekranu i zeskocz do obszaru pod lądowiskiem, aby znaleźć kolejny dziennik.
Stojąc około 0° od poprzedniego wraku, wyjdź z bazy na zaśnieżony obszar otaczający obiekt. Po drodze natkniesz się na wrak w śniegu, a z daleka kilku wrogów będzie Cię ostrzeliwać.
Kontynuuj w głąb obszaru śniegu, aby znaleźć wrak wzdłuż linii drzew.
Stojąc twarzą do drzew, idź w lewo, aby znaleźć zniszczoną wersję bossa Juggernaut z Misji 8. Kiedy się zbliżysz, grupa wrogów przyleci znad drzew, aby cię zaatakować. Pokonaj wrogów i wejdź w interakcję z Juggernautem, aby zdobyć ten Dziennik.
Spójrz w stronę, w którą zwrócone jest działo Juggernauta, a znajdziesz przepaść prowadzącą do niższego obszaru. Zeskocz tutaj, a znajdziesz płonący wrak.
Kontynuuj eksplorację dolnego obszaru, odnajdując kolejny wrak.
Gdy zbliżysz się do poprzedniego dziennika, zaatakuje cię pilot AC o imieniu Little Ziyi. W rękach dzierży 2 granatniki irydowe oraz tarczę Pulse Buckler SI-29L SUTT/C. Te granatniki mogą zadać ogromne obrażenia, ale otrzymasz powiadomienie z czerwonym kwadratem wokół pistoletu i sygnałem dźwiękowym, gdy zbliża się atak. Podobnie jak w przypadku innych pilotów AC, najlepszym sposobem na pokonanie Małego Ziyi jest użycie Ostrza Pulsacyjnego do zbudowania miernika zawrotu ACS, a następnie zrzucenie wszystkich możliwych obrażeń na AC.
Ostatni dziennik znajduje się z powrotem w kierunku bazy. Stojąc twarzą w twarz z bazą, obróć się w kierunku kompasu o 260° i idź w tę stronę, aż zejdziesz z urwiska. Na dnie klifu pod rozbitym statkiem znajduje się ósmy i ostatni dziennik znaleziony na innym zniszczonym MT.
Gdy zbierzesz wszystkie 8 dzienników lub upłyną 4 minuty i będziesz mieć co najmniej 5 dzienników, misja 9: Odzyskaj dzienniki walki zostanie ukończona!
Jedynym przedmiotem kolekcjonerskim w tej misji jest Dziennik Walki, który posiada Mały Ziyi.
NAGRODY MISJI:
- 10 000 kredytów (COAM)
- Dodatkowa płatność na podstawie dodatkowych Logów zebranych powyżej 5
- Godło Balam Industries
- Odblokowano funkcję dostrajania systemu operacyjnego
- Odblokowano funkcję Areny
Na tym kończy się poradnik do Misji 9: Odzyskaj Dzienniki Walki. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym misji 10: Zbadaj arsenał BAWS nr 2. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.