Kolekcjonerzy podjęli walkę!
Spis treści[Hide][Show]
Podczas gdy przyjmujesz kontrakty i wypełniasz misje w Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, możesz natknąć się na kilka przedmiotów kolekcjonerskich, które po drodze zapewniają unikalne odblokowania i broń. Te przedmioty kolekcjonerskie są znane jako Dzienniki Walki i jak sama nazwa wskazuje, są to przedmioty, o które będziesz musiał naprawdę walczyć, jeśli chcesz je zdobyć. Zebranie wszystkich dzienników walki w grze odblokuje osiągnięcie i trofeum „Zbieracz dzienników walki”. Niektóre z tych Kłód można znaleźć po pokonaniu niektórych wrogów, które są wymagane do przejścia misji, ale niektórych z tych wrogów niosących Kłody bardzo trudno przegapić. Pozwólcie, że wskażę wam wszystkie dzienniki walki, zaczynając od rozdziału 1. Ten przewodnik pokaże graczom, gdzie znaleźć wszystkie dzienniki walki z rozdziału 1 Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można wcześniej odblokować | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa
Wszystkie lokalizacje dzienników bojowych z rozdziału 1 w Pancernym rdzeniu 6: Ognie Rubikonu
Gracze będą musieli pokonać określonych wrogów, których ikona znajduje się po lewej stronie paska zdrowia. Zebranie tych Dzienników Walki doda je do kolekcji, która zapewni nagrody po osiągnięciu określonych kamieni milowych. Istnieją 4 poziomy dzienników walki: brązowy, srebrny, złoty i platynowy. Im wyższy poziom, tym więcej dodają do poziomu Dziennika Walki. W Rozdziale 1 znajduje się łącznie 6 dzienników walki z 5 różnych misji.
Zniszcz helikoptery transportowe
Pierwszy dziennik walki znajduje się w czworonogu BAWS znalezionym podczas misji 4: Zniszcz helikopter transportowy. Po zniszczeniu dwóch pierwszych celów misji zostaniesz skierowany do lądowiska na szczycie klifu.
Czteronog jest wyposażony w trzy podstawowe bronie: strzelbę SG-026 HALDEMAN, ostrze pulsacyjne HI-32: BU-TT/A i działo laserowe WP-60LCS na ramieniu. Obejmą one wszystkie zakresy starć, więc najlepszym sposobem walki z wrogiem jest atakowanie ruchów, których możesz pewnie uniknąć, i wykorzystanie okazji do ukarania. Strzelba będzie osłaniać zarówno bliskie, jak i średnie dystanse, podczas gdy działo szynowe będzie próbowało strzelać do oddalonych graczy. Miecz będzie używany głównie do starć w zwarciu, ale atak obejmuje znaczną odległość, więc czasami można go użyć, aby zbliżyć się do gracza znajdującego się w określonej odległości.
Działo szynowe powiadomi gracza o nadchodzącym ataku za pomocą sygnału dźwiękowego i migającego kwadratu wokół broni tuż przed oddaniem strzału, dzięki czemu gracze mogą zdecydowanie trzymać się z daleka i oddawać strzały z dystansu do momentu oddania strzału, a następnie zbliżyć się do potężny atak wręcz. Gracze mogą również trzymać się bardzo blisko i unikać ataków mieczem oraz karać własną strzelbą lub używać własnego miecza. Kluczem jest tutaj napełnienie wskaźnika oszołomienia ACS, a następnie wyładowanie całej broni, ponieważ ten wróg otrzymuje ogromną ilość obrażeń Bezpośredniego Uderzenia. Gdy wróg zostanie pokonany, gracze otrzymają dziennik walki srebrnego poziomu, który zostanie dodany do ich kolekcji dzienników na koniec misji.
Zniszcz testowy AC
Misja 5: Zniszcz test AC składa się tylko z jednego wroga: ucznia-pilota AC, który pilotuje eksperymentalny statek dla grupy Dafeng z Balam Industries. Jest nie tylko jedynym wrogiem na tym poziomie, ale także nosi Srebrny Dziennik Walki. Tester AC używa ostrza pulsacyjnego HI-32: BU-TT/A, karabinu szturmowego MA-J-201 RANSETSU-AR oraz aktywnej wyrzutni rakiet samonaprowadzających BML-G3/PO4ACT-01. Oznacza to, że gracze będą musieli stawić czoła ciężkim rakietom śledzącym, a także saldom kul z karabinów.
Choć jest to niebezpieczne, najlepszą strategią jest trzymanie się blisko i używanie ostrza pulsacyjnego do zadawania dużych uszkodzeń ACS Ucznia-Pilota. To przyciągnie jego własne ataki pulsacyjnym ostrzem, ale szybki AC powinien być w stanie uniknąć jego ataków. Wykonując uniki, osłaniaj ucieczkę ostrzałami rakietowymi, aby zadać obrażenia, unikając jednocześnie obrażeń. Kiedy zostaniesz oddzielony od wrogiego AC, użyj własnej broni, aby utrzymać nacisk na ich ACS.
Atak na kompleks tamy
Podczas misji 6: Atak na kompleks tamy znajdziesz dwa dzienniki walki. Zamarznięte jezioro znajdziesz po zniszczeniu drugiego generatora w ramach głównego celu poziomu. Przejdź na prawą stronę zamarzniętego jeziora i wleć na szczyt tamy, aby znaleźć kolejne zamarznięte jezioro oraz kolejnego czworonoga BAWS. Po raz kolejny ten czworonóg nosi srebrny dziennik bojowy i jest podobny do tego, który znaleziono w Misji 4: Zniszcz helikoptery transportowe. Używa strzelby SG-026 HALDEMAN i ostrza pulsacyjnego HI-32: BU-TT/A wraz z działem laserowym WP-60LCS na ramieniu. Podejście do tej bitwy jest takie samo jak w przypadku poprzedniego spotkania, co oznacza, że gracz powinien użyć ostrza pulsacyjnego HI-32: BU-TT/A, aby zadać duże obrażenia mechom ACS i ogłuszyć je.
Uważaj na ataki pulsacyjnym ostrzem wroga i stosownie do tego wykonuj uniki. Upewnij się, że używasz rakiet do osłony uników i działa, gdy między wami zostanie zachowana odległość, aby utrzymać stały nacisk na miernik ACS. Gdy wróg zostanie ogłuszony, wyładuj całą swoją broń, ponieważ wróg ten otrzymuje ogromną ilość obrażeń Bezpośredniego Uderzenia.
Drugi dziennik bojowy znajdziesz w drodze do ostatniego generatora, pilota AC znanego jako Index Dunham. Walczy swoim kilofem płonącym AC. Dunham używa karabinu szturmowego serii MA-J-201 RANSETSU-AR, bazooki DF-BA-06 XUAN-GE i pionowej wyrzutni rakiet BML-G1/PO3VTC-08. Z tymi dwoma silnie uderzającymi materiałami wybuchowymi można łatwo sobie poradzić, utrzymując bazookę w średniej odległości od nich, a nawet powiadamiając graczy o zbliżającym się wystrzale w postaci sygnału dźwiękowego i czerwonego kwadratu wokół broni.
Kiedy strzela się z tej broni, jej przeładowanie zajmuje trochę czasu, więc wykorzystaj ten czas, aby podejść blisko i użyć ostrza pulsacyjnego, aby zadać ciężkie obrażenia ACS. Będąc na średnim dystansie, użyj wybranej broni, aby utrzymać ciśnienie, a następnie użyj otworów, aby przytłoczyć Dunhama. Gdy ACS będzie pełny, a wróg będzie oszołomiony, użyj całej swojej broni, aby zadać ogromne obrażenia Bezpośrednim Uderzeniem, a następnie powtarzaj proces, aż AC zostanie zniszczony. Kiedy zostanie pokonany, otrzymasz Złoty Dziennik Walki.
Operacja Wallclimber
Zaraz na początku Misji 8 udaj się do obszaru najbardziej na prawo od obszaru startowego, aby znaleźć w bazie trzy jednostki MT. Wszyscy trzej mają przy sobie Brązowy Dziennik Walki. Wyeliminuj ich wszystkich, aby zdobyć dzienniki walki.
Pobierz dzienniki walki
A
W Misji 9 udaj się do krateru na środku poziomu, a zostaniesz zaatakowany przez pilota AC o imieniu Little Ziyi. W rękach dzierży 2 granatniki irydowe oraz tarczę Pulse Buckler SI-29L SUTT/C. Te granatniki mogą zadać ogromne obrażenia, ale otrzymasz powiadomienie z czerwonym kwadratem wokół pistoletu i sygnałem dźwiękowym, gdy zbliża się atak. Podobnie jak w przypadku innych pilotów AC, najlepszym sposobem na pokonanie Małego Ziyi jest użycie Ostrza Pulsacyjnego do zbudowania miernika zawrotu ACS, a następnie zrzucenie wszystkich możliwych obrażeń na AC. Gdy Ziyi zostanie pokonany, otrzymasz Złoty Dziennik Walki.
Atakuj punkt obserwacyjny
Ostatni dziennik walki znajduje się w połowie rozdziału 11: Atak na punkt obserwacyjny, gdy niezależny najemnik znany jako Sulla zaatakuje cię i niesie ze sobą złoty dziennik walki. Uzbrojenie Sulli może być trudne do uniknięcia, ponieważ Działo Pulsacyjne zapewnia wiele opcji ruchu, a Wyrzutnia Rakiet Plazmowych może bardzo dobrze namierzyć Cię dzięki trzem kolejnym strzałom. Tutaj przyda się szybsza budowa ciała, podobnie jak własne rakiety plazmowe i broń biała. Obydwa dobrze sobie radzą z budowaniem oszołomienia ACS zarówno z dużej odległości, jak i z bliska, podczas gdy dowolna forma broni, taka jak karabiny lub działa pulsacyjne, zapewni stałe ciśnienie, aby zapobiec spadnięciu wskaźnika. Gdy zostanie oszołomiony, użyj całej swojej broni, aby przedrzeć się przez jego zdrowie za pomocą obrażeń bezpośredniego trafienia. Opłucz i powtarzaj, aż do śmierci. Sprawdź pełny przewodnik Gameranx dotyczący pokonania bossa Sulli tutaj. Pokonanie Sulli upuści Złoty Dziennik Walki.
Oto wszystkie dzienniki walki z rozdziału 1 Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Sprawdź przewodnik Gameranx, gdzie znaleźć wszystkie dzienniki walki w Rozdziale 2 tutaj. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.