Spis treści[Hide][Show]
Podczas gdy przyjmujesz kontrakty i wypełniasz misje w Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu, możesz natknąć się na kilka przedmiotów kolekcjonerskich, które po drodze zapewniają unikalne odblokowania i broń. Te przedmioty kolekcjonerskie są znane jako Dzienniki Walki i jak sama nazwa wskazuje, są to przedmioty, o które będziesz musiał naprawdę walczyć, jeśli chcesz je zdobyć. Zebranie wszystkich dzienników walki w grze odblokuje osiągnięcie i trofeum „Zbieracz dzienników walki”. Niektóre z tych Kłód można znaleźć po pokonaniu niektórych wrogów, które są wymagane do przejścia misji, ale niektórych z tych wrogów niosących Kłody bardzo trudno przegapić. Pozwólcie, że wskażę wam wszystkie dzienniki walki.
Po przekroczeniu Oceanu Aleańskiego, w Rozdziale 3 poznajemy Centralne Pole Lodowe, a także nowe frakcje i jeszcze więcej Dzienników Walki, w miarę jak konflikt o Koralowiec stale się nasila. Ten przewodnik pokaże graczom, gdzie znaleźć wszystkie dzienniki walki z rozdziału 3 gry Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można wcześniej odblokować | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Wszystkie lokalizacje dzienników bojowych z rozdziału 3 w Pancernym rdzeniu 6: Ognie Rubikonu
Gracze będą musieli pokonać określonych wrogów, których ikona znajduje się po lewej stronie paska zdrowia. Zebranie tych Dzienników Walki doda je do kolekcji, która zapewni nagrody po osiągnięciu określonych kamieni milowych. Istnieją 4 poziomy dzienników walki: brązowy, srebrny, złoty i platynowy. Im wyższy poziom, tym więcej dodają do poziomu Dziennika Walki. W Rozdziale 3 można znaleźć w sumie 19 dzienników walki, obejmujących 9 różnych misji.
Ukradnij dane z ankiety
1 brązowy dziennik walki
W centrum pierwszych 3 znaczników w pierwszej części misji znajduje się gigantyczny dźwig trzymający platformę nad gigantyczną dziurą, z której roztacza się widok na ten obszar. Pod tym dźwigiem znajdziesz Tetrapoda MT niosącego Srebrny Dziennik Bojowy. Jest to MT, do którego powinieneś już się przyzwyczaić, ponieważ spotkałeś się z wieloma z nich podczas przechodzenia przez pierwsze 2 rozdziały gry.
Zaatakuj bazę tankowania
2 brązowe dzienniki bojowe
Przejdź przez obiekt, aż dotrzesz do mostu znajdującego się tuż za pierwszym obszarem obiektu. Po stronie mostu, na którym zaczynasz, spójrz w prawo, a zobaczysz kolejny most wyżej, na lodowych klifach. Pod tym mostem znajduje się snajper LC niosący brązowy dziennik bojowy. Zniszcz LC, aby zebrać dziennik.
Wróć do głównego mostu i zejdź pod nim, aby znaleźć kilka kolejnych LC. Na lodowym klifie znajduje się kolejny snajper LC, również niosący brązowy dziennik bojowy.
Wyeliminowano V.VII
3 dzienniki walki: 2 złote, 1 srebrny
Przejdź przez miasto przed Murem, aby dotrzeć do pierwszego celu, niezauważony. W pobliżu celu znajduje się miejsce postoju MT, w którym stacjonuje czworonóg. Ten czworonóg nie jest MT do nadzoru i nosi srebrny dziennik bojowy, więc zwróć jego uwagę na siebie i zniszcz go, aby zdobyć ten przedmiot kolekcjonerski.
Kontynuuj podążanie za celami, aż znajdziesz V.VII Swinburne. Nosi Złoty Dziennik Walki. Twoją najlepszą szansą na zadanie mu obrażeń jest uniknięcie jego ataków za pomocą przycisku ogłuszającego i wykonanie kilku ataków o dużym wpływie, takich jak wystrzały ze strzelby i/lub ostrzał SONGBIRDS, aby szybko zbudować jego miernik ogłuszenia ACS. Gdy Swinburne zostanie ogłuszony, szybko zadaj mu jak największe obrażenia, zwłaszcza jeśli masz przy sobie coś w rodzaju Ostrza Plazmowego lub Bunkra Pile. Ma przyzwoitą ilość zdrowia, więc przygotuj się na powtórzenie tego procesu.
Jeśli przyjmiesz ofertę Swinburne’a, odejdzie on przed pilotem RLF AC imieniem Rokumonsen, który jest tutaj, aby cię wyeliminować po tym, jak złamałeś przysięgę złożoną grupie. Podobnie jak Swinburne, Rokumonsen posiada Złoty Dziennik Walki, więc aby zdobyć wszystkie dzienniki w tej misji, będziesz musiał rozegrać ją ponownie i wybrać opcję odwrotną niż poprzednio. Ma lekką i szybko poruszającą się klimatyzację, więc musisz upewnić się, że jesteś w stanie podejść blisko i zdusić jego prędkość, aby szybko wywołać ogłuszenie. Ze względu na swoją szybkość ma dość mało zdrowia, więc dobre ogłuszenie i potężna broń mogą szybko zadziałać z AC.
Sabotaż tunelu
1 brązowy dziennik walki
Po rozpoczęciu misji wejdź do jaskini i przejdź przez kilka pierwszych obszarów małych pomieszczeń i szczelin, aż dotrzesz do dużego systemu jaskiń. Podczas gdy twój niebieski cel będzie mówił ci, abyś zszedł głębiej, spójrz w górę, aby zobaczyć most przechodzący przez dwie ściany obszaru. Poleć tam na górę, a następnie udaj się w lewo, aby znaleźć kolejny pokój.
W tym pomieszczeniu przebywa kilku wrogów, w tym snajper PCA LC stojący na drugim poziomie obszaru. Zabij LC, aby zdobyć brązowy dziennik walki.
Zbadaj niezamieszkane pływające miasto
1 srebrny dziennik walki
Aby przemierzyć pokryte mgłą miasto Xylem, będziesz musiał podążać za serią migających czerwonych latarni. Ścieżka, którą wyznaczają te latarnie, zabierze Cię do każdego z celów, z których pierwsze dwa to generatory używane do zasilania dozownika mgły. Udaj się do miasta i podążaj ścieżką wyznaczoną przez latarnie, aż wyłączysz drugi generator.
Na wiadukcie znajduje się kilka latarni za drugim generatorem. Przed wiaduktem znajduje się budynek pokazany na pierwszym obrazku poniżej. Idź na lewo od tego budynku, aby znaleźć kolejny okrągły obszar podobny do tego, na którym znalazłeś Generator 2. Znajdziesz wrak AC z Dziennikiem Danych oraz latającego drona ze Srebrnym Dziennikiem Bojowym. Zniszcz drona, aby zebrać ten dziennik.
Wyeliminuj oddziały egzekucyjne
1 złoty dziennik walki
Zaraz na początku misji znajdziesz się na pokrytym śniegiem klifie naprzeciwko obiektu prowadzącego do Muru. Zamiast iść główną ścieżką w górę, spójrz w prawo i obejdź obszar nad przepaścią pośrodku obszaru. Za skałą na obrzeżach bazy kryje się pilot AC Ring Freddie, który nosi złoty dziennik bojowy. Wystrzeliwuje 4 rakiety i porusza się po bieżnikach czołgu EL-TL-11 FORTALEZA, przez co trudno go trafić i nieustannie zasypuje cię materiałami wybuchowymi. Upewnij się, że jesteś przygotowany na unik, próbując go unieruchomić. Gdy uda ci się go spowolnić i oszołomić, jego stosunkowo niskie zdrowie może ułatwić tę walkę, ponieważ pojedynczy naładowany atak z bunkra stosowego może go zabić.
Atak na Stary Port Kosmiczny
3 srebrne dzienniki bojowe
Na początku misji będziesz stał na zaśnieżonym klifie z widokiem na port kosmiczny. Zanim ruszysz, spójrz w prawo na kolejny klif z konstrukcją na szczycie, pokazaną na pierwszym obrazku poniżej. Gdy tam pójdziesz, znajdziesz dwa mechy PCA LC, każdy niosący Srebrny Dziennik Bojowy. Wyeliminuj ich obu, aby zdobyć te dwa przedmioty kolekcjonerskie.
Kiedy już zdobędziesz dwa dzienniki walki, spójrz wstecz na port kosmiczny, w stronę metalowych wież. Po drugiej stronie portu znajduje się kolejny klif, zaznaczony na pierwszym obrazku poniżej. Udaj się tam, aby znaleźć kolejnego wroga niosącego Srebrny Dziennik Bojowy.
Wyeliminuj „Uczciwego” brutala
6 dzienników walki: 1 Platyna, 1 srebro, 4 Brąz
Misja 24; Wyeliminuj „Uczciwego” brutala na początku, schodząc po serii zniszczonych platform w siatce 012. Przedostań się przez obszar, aż dotrzesz do platform wyposażonych w ochronę laserową. Na skrajnie lewej platformie, na której znajdują się lasery, znajdziesz mecha TOYBOX niosącego brązowy dziennik bojowy.
Przejdź na prawą platformę, nieco powyżej poprzedniej, aby znaleźć dwa kolejne mechy TOYBOX, również niosące brązowe dzienniki bojowe.
Teraz czas udać się do kolejnego obszaru. Omiń wszystkie lasery i zeskocz na platformę pokazaną na pierwszym obrazku poniżej. Na drugim końcu tej platformy, gdzie znajduje się niebieski znacznik celu, znajdziesz Tetrapoda MT niosącego Srebrny Dziennik Bojowy.
Podążaj za znacznikiem celu w kierunku wnętrza siatki 012. Zanim wejdziesz do środka, będziesz musiał przejść przez bąbelkową tarczę. Tuż za wejściem do bańki znajduje się kolejny mech TOYBOX niosący brązowy dziennik bojowy.
Przedostań się przez wszystkie lasery i zeskocz na zniszczony wieszak. To tutaj w końcu znajdziesz „Uczciwego” Bruta. Ma tę samą piłę łańcuchową i miotacz ognia, które zebrałeś podczas misji, a także dwie wyrzutnie rakiet na ramionach. Chociaż miotacz ognia może zadawać przyzwoitą ilość stałych obrażeń i zwiększać wskaźnik Anomalii ACS, strategia pokonania Brute’a jest taka sama, jak w przypadku wielu pilotów AC: podejdź blisko i zbuduj wskaźnik oszołomienia tak szybko, jak to możliwe. Gdy Brute zostanie pokonany, otrzymasz Platynowy Dziennik Walki.
Broń Starego Portu Kosmicznego
1 platynowy dziennik walki
W tej bitwie zmierzysz się z najemnikiem, od którego wziąłeś swoje imię: Ravenem. Jeśli uda ci się podejść blisko i trafić Ravena dwoma strzałami ze strzelb ZIMMERMAN, możesz go bardzo szybko ogłuszyć. Następnie użyj wybranej broni białej, aby zadać duże obrażenia. Jeśli bunkier stosowy zostanie prawidłowo użyty, możesz niemal natychmiast zabić Ravena…