Misja 35: Ucieczka to początek rozdziału 5, ostatniego rozdziału Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu. Na poprzednim poziomie, Misja 34: Dotarcie do Koralowej Konwergencji, udało ci się dotrzeć do Rośliny Naczyniowej i pokonać CEL 240. Jednak po bitwie zostałeś schwytany przez Ślimaka V.II Grupy Arquebus. Oczyszczając im drogę do elektrowni, korporacja zabiera dla siebie Koral i wyrzuca cię do kanałów. Budzisz się bez klimatyzacji, ale z pomocą sojuszników planujesz uciec z okupowanego przez Arquebus Institue City. Przekonasz się, że twoje części i broń są znacznie gorsze od tych, których używałeś do tej pory, więc bądź przygotowany na ukrycie się przed siłami wroga i walcz na niekorzystnej pozycji, gdy pojawi się konflikt. Ten poradnik zawiera opis przejścia misji 35: Ucieczka dla Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Opis przejścia ucieczki w Armored Core 6: Fires of Rubicon
Podobnie jak Misja 1: Nielegalne wejście od samego początku gry, Misja 35: Ucieczka zmusza cię do użycia gotowej wersji AC, która jest w tym przypadku dość słaba. Zmuszony do przejścia do AC starej generacji, masz tylko karabin maszynowy MG-014 LUDLOW, MA-T-233 KYORIKU i SB-033M MORLEY Spread Boozka o stosunkowo niskim zdrowiu i niskiej pojemności EN. Twoim celem jest podążanie za niebieskim znacznikiem celu i powinieneś starać się unikać walki tak bardzo, jak to możliwe.
Gdy przejmiesz kontrolę nad klimatyzacją, będziesz musiał przedostać się przez kanały Miasta Instytutu. Napotkasz kilka podstawowych AC Grupy Arqebus, z którymi nawet w twoim słabszym AC powinno być łatwo sobie poradzić. Jednak w miarę postępów natkniesz się na Tetrapoda MT. Pomimo dużej praktyki w walce z tym typem wroga, najlepiej jest go unikać. Możesz wybrać ścieżkę prowadzącą w prawo, którą odnajdziesz zbliżając się do Czworonoga, i wykorzystać ją do ominięcia wroga i ucieczki z tunelu.
Po wyjściu na zewnątrz podążaj dalej za znacznikiem celu, aby spotkać się z „Cinder” Carlą. Przemierzając zrujnowane miasto, natkniesz się na punkt kontrolny z licznymi MT i reflektorami. Jak widać na obrazku poniżej, po prawej stronie znajduje się ścieżka, którą możesz ominąć ten obszar i dać ci wyraźny sygnał strzał do celu.
Kiedy dotrzesz do znacznika końcowego celu, będziesz zmuszony stoczyć bitwę z falą MT, które zaczną cię otaczać. Próbując przetrwać, zaczniesz być atakowany. Na szczęście „Cinder” Carla przyleci, aby ci pomóc. Stąd niszcz otaczające cię MT przy pomocy Carli, aż nie pozostaną już wrogowie.
Gdy wszystkie MT zostaną zniszczone, misja 35: Ucieczka zostanie ukończona!
NAGRODY MISJI:
- 0 kredytów (COAM)
- Nowe części
- Część głowicy AH-J-124/RC JAILbreak
- Część podstawowa AC-J-120/RC JAILbreak
- Część broni AA-J-123/RC JAILbreak
- Część nóg AL-J-121/RC JAILbreak
Na tym kończy się poradnik do Mission 35: Escape. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 36: Zajmij niezamieszkane pływające miasto. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.