Misja 38-A: Przebij linię Kármána Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu to druga broń, która składa się na ostatnie 3 misje zakończenia Ognia Kruka. Ta misja jest dostępna tylko po wybraniu misji decyzyjnej o nazwie Misja 37-A: Przechwycenie sił korporacyjnych. Po zniszczeniu Sił Arkebuz, które zaatakowały Xylem i zabiły VI Freuda, ty i „Cinder” Carla kontynuujecie swój plan zniszczenia Rośliny Naczyniowej i spalenia całego Koralowca. Gdy zbliżasz się do Zakładu, flota Aqeubusa przeprowadza ostatni atak, aby cię powstrzymać. Ten poradnik zawiera opis przejścia misji 38-A: Przełamanie linii Kármána Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi przewodnikami Gameranx, sprawdzając nasz Indeks Przewodników Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.
Więcej poradników Armored Core 6: Ognie Rubikonu:
Armored Core 6: Ognie Rubikonu – pełna lista osiągnięć i trofeów | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak zmieniać broń, kolory i nie tylko | Wyjaśnienie dostosowywania AC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – wyjaśnienie strojenia systemu operacyjnego | Wszystkie aktualizacje systemu operacyjnego i które można odblokować wcześniej | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa helikopterem HC | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Stridera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać bossa Juggernauta | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać walkę z bossem Sulla | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Balteusa | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak pokonać walkę z bossem Smart Cleaner | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – Jak pokonać bossa Sea Spidera | Armored Core 6: Ognie Rubikonu – jak grać w trybie wieloosobowym
Przejdź przez linię Kármána w grze Armored Core 6: Fires of Rubicon
UWAGA: TO JEST MISJA DECYZYJNA. JEŚLI WYBRAŁEŚ TĘ MISJĘ, NIE BĘDZIESZ MOŻLIWY ROZGRYWANIA MISJI 37-B: PRZECHWYĆ SIŁY KORPORACYJNE DO NOWEJ GRY+. TA MISJA RÓWNIEŻ ZABLOKUJE CIĘ W ZAKOŃCZENIU WYZWOLNIKA RIBICON.
Unikalnym aspektem Misji 38-A jest to, że masz nieskończony wskaźnik energii. Dzięki pozostałościom Koralowca w powietrzu możesz przyspieszyć i latać tyle, ile chcesz, co jest bardzo przydatne, gdy latasz po otwartym niebie, aby zniszczyć Flotę Arquebusu. Pierwsza część tej misji jest dość prosta, ponieważ Twoja nieskończona EN pozwala ci szybko przemieszczać się od celu do celu i całkowicie wymanewrować wszystko, co rzucają na ciebie wrogowie. Twoim zadaniem będzie zniszczenie kilku okrętów wojennych zmierzających w stronę Xylem. „Żużel” Carla pomaga Ci w tym, korzystając z systemu laserowego Latającego Miasta. Podczas gdy ona niszczy kilka statków, twoim zadaniem jest zniszczenie 10 okrętów wojennych. dwa z tych statków znajdują się tuż przed tobą, gdy misja się rozpoczyna. Przesuniesz się z tego celu do innej grupy 3 statków. Carla zniszczy 1 z nich, a ty zniszczysz pozostałe 2. Następnie ty i Carla podzielicie się pomiędzy siebie
Po zniszczeniu ostatniego okrętu wojennego, AC zacznie atakować Xylem. Wracając, dowiadujesz się, że to twój stary kumpel, Rusty. Nie jesteś już Vesperem i nie walczysz dla Rubikonu, a twoja decyzja o zniszczeniu Koralowca postawiła cię w sprzeczności. Z pomocą swojego nowego AC, STEEL HAZE ORTHUS, będzie próbował powstrzymać Cię przed ukończeniem Twojej misji.
Rusty’s AC zastępuje wersję z odwróconym przegubem z poprzedniego modelu, aby uzyskać znacznie bardziej równą, średnią wersję przy użyciu kilku nowych broni. Ma pistolet igłowy EL-PW-00 VIENTO i wyrzutnię rakiet igłowych EL-PW-01 TRUENO, które zadają duże obrażenia od uderzeń, a także BO-044 HUXLEY Bullet Orbit, automatyczny dron, który będzie unosić się wokół Rusty’ego i strzelać do ciebie, gdy ty są blisko utrzymania presji jego ataków. Jedyną rzeczą, którą zachował z poprzedniej wersji, jest krajalnica laserowa Vvc-774LS, która pozwala mu wyzwolić szybką i niebezpieczną serię ataków wręcz.
Sugeruję użycie broni takiej jak strzelba SG-027 ZIMMERMAN, aby zadać duże i szybkie obrażenia jego ACS. Pomimo nowej konstrukcji, podejście do pokonania Rusty’ego jest takie samo, jak w przypadku każdego innego spotkania z pilotem AC: ogłusz się, wypełniając jego wskaźnik ACS, a następnie zadaj ogromne obrażenia Bezpośrednim Trafieniem. Uderzenie z bliska dwóch ZIMMERMANÓW może sprawić, że jego wskaźnik ACS będzie prawie pełny, co bardzo ułatwi mu przekroczenie tej krawędzi i wprawienie go w oszołomienie. Sugerowałbym wówczas przejście na bunkier stosowy PB-033M z aktualizacją systemu operacyjnego Weapon Bay, a następnie uderzenie go naładowanym ruchem. Zadaje to aż 60% obrażeń i może szybko zakończyć walkę. Ważne jest, aby wiedzieć, że nowy AC Rusty’ego ma rozszerzenie systemu operacyjnego Terminal Armor, więc kiedy jego zdrowie spadnie do 0 m, aktywuje tarczę i odzyska połowę swojego zdrowia. Aby zakończyć walkę, wystarczy jeszcze jedno oszołomienie i trafienie z Bunkra Pile. Po zakończeniu walki Xylem musi pokonać ostatnią przeszkodę dzielącą go od zniszczenia Koralowca: Satelity Zamknięcia… i Ayre.
Kiedy V.IV Rusty zostanie pokonany, misja 38-A: Przełamanie linii Kármána zostanie ukończona!
NAGRODY MISJI:
- 470 000 kredytów (COAM)
- Głowica EL-PL-00 ALBA
- Część rdzeniowa EL-PL-00 ALBA
- EL-PL-00 ALBA Arms Część
- EL-PL-00 ALBA Nogi Część
Na tym kończy się przewodnik po Misji 38-A: Przełamać linię Kármána. Możesz zapoznać się z przewodnikiem Gameranx dotyczącym Misji 39-A: Wyłącz satelity zamykające. Bądź na bieżąco z Gameranx, aby otrzymywać przyszłe aktualności, aktualizacje i przewodniki dotyczące Opancerzony rdzeń 6: Ognie Rubikonu.