Umiejętność Żywiołów Sayu działa prawie jak alternatywny sprint, ale nadal jest uważana za jej Umiejętność Żywiołów.
Spis treści[Hide][Show]
Sayu wraca po szóstą Uderzenie Genshina baner z ograniczonym wydarzeniem. W ramach wersji 4.0, fazy 2, Sayu ma zwiększoną częstotliwość wypadania zarówno na sztandarach Zhongli, jak i Tartaglia. Biegnie z Freminetem i Noelle, więc nie masz gwarancji, że ją złapiesz.
Wpływ Genshin: Przewodnik Wzniesienia Sayu | Genshin Impact: Przewodnik po konstelacjach Sayu | Genshin Impact: Przewodnik po talentach Tartaglia | Genshin Impact: Przewodnik po talentach Freminet
W zależności od tego, jak chcesz używać Sayu, jej priorytet Talentu przełącza się pomiędzy Umiejętnością Żywiołów i Wybuchem Żywiołów. Aby uzyskać jej wersję Sub-DPS, podnieś poziom jej Umiejętności Żywiołów, ponieważ większość jej obrażeń pochodzi z tego. Aby uzyskać jej kompilację Wsparcia Uzdrowiciela, podnieś poziom jej Wybuchu Żywiołów. W obu wersjach zostaw jej Normalny Atak na koniec.
Talenty bojowe
Normalny atak – Ostrze Ninja Shuumatsuban
Sayu może wykonać do 4 kolejnych ataków. Jej Naładowany Atak rzuca ją w wirujący atak, który wyczerpuje wytrzymałość.
Umiejętność żywiołu – Sztuka Yoohoo: Fuuin Dash
Umiejętność Żywiołów Sayu ma dwa tryby: Naciśnij i Przytrzymaj. Tak czy inaczej, po aktywacji Sayu zwija się w kłębek i zadaje wrogom Anemo DMG. Umiejętność kończy się Kopnięciem Trąby Powietrznej Fuufuu.
Tryb Prasy pozwala Sayu wejść w stan Koła Wiatru Fuufuu. Przetoczy się do przodu na niewielką odległość, zanim użyje Kopnięcia Trąby Powietrznej Fuufuu.
W trybie wstrzymania Sayu będzie się ciągle kręcić w stanie Fuufuu Windwheel. W tym stanie zwiększa się odporność Sayu na przerwanie. Możesz kontrolować kierunek jej rzutu i możesz ponownie użyć jej Umiejętności, aby wcześniej zakończyć jej stan Windwheel. To wyzwoli silniejszą wersję Whirlwind Kick Fuufuu. Tryb wstrzymania może wywołać absorpcję żywiołów, jeśli Sayu wejdzie w kontakt z Hydro, Pyro, Cryo lub Electro.
Umiejętność ma maksymalny czas trwania 10 sekund i trafia na CD po jej zakończeniu. Im dłużej Sayu pozostaje w stanie Windwheel, tym dłuższa jest płyta CD. Maksymalnie CD będzie trwało 11 sekund.
Wybuch Żywiołów – Grafika Yoohoo: Mujina Flurry
Sayu zadaje Anemo DMG pobliskim wrogom i leczy wszystkich pobliskich członków drużyny w oparciu o atak Sayu. Przyzwie także Muji-Muji Darumę. W określonych odstępach czasu Muji-Muji Daruma albo zaatakuje pobliskich przeciwników za pomocą Anemo DMG, albo leczy aktywną postać z najniższym pozostałym procentem HP. Leczenie rozpocznie się, jeśli w pobliżu Muji-Muji Daruma znajdują się postacie posiadające 70% lub mniej HP lub jeśli w pobliżu Muji-Muji Daruma nie ma żadnych przeciwników.
Talenty pasywne
Pierwsze Wniebowstąpienie – Ktoś Bardziej Zdolny
Kiedy Sayu wywołuje reakcję Wiru, gdy jest aktywna, leczy wszystkie twoje postacie i pobliskich sojuszników za 300 punktów życia. Będzie także leczyć dodatkowe 1,2 HP za każdy posiadany punkt Mistrzostwa Żywiołów. Można to aktywować raz na 2 sekundy. Po pierwszym Wniebowstąpieniu Sayu wzmocnienie jej EM pomoże zarówno w jej leczeniu, jak i zadawaniu obrażeń w reakcji.
Czwarte Wniebowstąpienie – Dzisiaj nie ma pracy!
Ta umiejętność pasywna dodaje dwie funkcje do Muji-Muji Daruma. Po pierwsze, leczenie Darumy obejmuje postacie znajdujące się w pobliżu leczonej postaci. Leczenie zostaje zmniejszone do 20% tej ilości HP. Po drugie, zwiększa obszar ataku przeciwko przeciwnikom.
Użyteczna umiejętność bierna – Sztuka Yoohoo: Sekret tłumika
Kiedy Sayu jest częścią twojej drużyny, twoje postacie nie będą płoszyć Kryształowych Much i niektórych innych zwierząt, gdy się do nich zbliżysz. Jeśli nie możesz dotrzymać kroku Skondensowanej Żywicy, Sayu może pomóc Ci w zebraniu Kryształowych Rdzeni.
Materiały dotyczące talentów bojowych
Pamiętaj, że każdy talent bojowy może osiągnąć poziom 10. Aby potroić koronę postaci, pomnóż wszystkie materiały przez trzy.
Poziom talentów 2 | 6 Nektar z kwiatu whopper 3 Nauki Światła 12 500 Morów |
Poziom talentów 3 | 3 Lśniący nektar 2 Przewodnik po świetle 17 500 Morów |
Poziom talentów 4 | 4 Lśniący nektar 4 Przewodnik po świetle 25 000 Morów |
Poziom talentów 5 | 6 Lśniący nektar 6 Przewodnik po świetle 30 000 Morów |
Poziom talentów 6 | 9 Lśniący nektar 9 Przewodnik po świetle 37 500 Morów |
Poziom talentów 7 | 4 Nektar energetyczny 4 Filozofie Światła 1 pozłacana łuska 120 000 Morów |
Poziom talentu 8 | 6 Nektar energetyczny 6 filozofii światła 1 pozłacana łuska 260 000 Morów |
Poziom talentów 9 | 9 Nektar energetyczny 12 filozofii światła 2 Złocona łuska 450 000 Morów |
Poziom talentu 10 | 12 Nektar energetyczny 16 filozofii światła 2 Złocona łuska 1 Korona Wglądu 700 000 Morów |
Materiały dotyczące wszystkich talentów | 6 Nektar z kwiatu whopper 22 Lśniący nektar 31 Nektar energetyczny 3 Nauki Światła 21 Przewodnik po świetle 38 filozofii światła 6 Złocona łuska 1 Korona Wglądu 1 652 500 Morów |