Powrót do Vectery oznacza powrót do miejsca, w którym rozpoczęła się Twoja podróż do Starfield. Okazało się, że wszystko się popsuło, kiedy wyszedłeś.
Spis treści[Hide][Show]
Odkrywanie nowych lokalizacji w Pole Gwiazd jest w równym stopniu odurzający, jak i satysfakcjonujący, jednak poświęcenie czasu na odwiedzanie starych miejsc ma również swoje zalety. Gra rozpoczyna się na Vecterze i jeśli zechcesz poświęcić trochę czasu na Zadania Główne, szybko znajdziesz się tam z powrotem w poszukiwaniu swojego towarzysza, Barreta.
Podobnie jak w przypadku wszystkich zadań głównych, jeśli chcesz zająć się tym zadaniem, musisz ukończyć wszystkie zadania prowadzące do tego zadania. W takim przypadku będziesz musiał ukończyć zadania „The Old Neighbourhood” i „Into The Unknown”. Ten przewodnik przeprowadzi Cię przez proces ukończenia zadania „Powrót do Vectery”.
Więcej treści Starfield:
Najlepsze umiejętności | Najlepsze ulepszenia i modyfikacje statków | Wszyscy towarzysze | Wszystkie opcje romantyczne | Wszystkie lokalizacje osad | Dołącz do wszystkich frakcji | Jak piracić statki | Sekretny towarzysz | Tajny statek i garnitur
Wracamy do Vectery
Gdy już odblokujesz zadanie w swoim Dzienniku, czas wrócić do Vectery. Podobnie jak w przypadku większości zadań w Starfield, po prostu ustaw je jako swoje główne zadanie i obierz kurs. Będąc w Vectera, wyląduj w Mining Outpost i porozmawiaj ze swoim starym przełożonym, Lin. Spoiler, nie będzie szczęśliwa, gdy cię zobaczy.
Okazało się, że po twoim wyjściu na placówkę napadło więcej piratów i nie poszło tak dobrze, jak za pierwszym razem. Pojmano nie tylko Barretta, ale także twojego kumpla Hellera. Lin chce, żebyś udał się do budynku komunikacyjnego i sprawdził, czy są jakieś dane, które mogą doprowadzić cię do Barretta.
Naprawianie komunikacji
Podążaj za swoim lokalizatorem do budynku komunikacyjnego i wejdź. Będąc w środku, wejdź do jednego z biur po prawej stronie i podnieś klucz do pokoju kontrolnego. Podążaj dalej za trackerem, aby znaleźć odpowiednie drzwi. Jeśli nie mogłeś znaleźć klucza, możesz użyć Digipicka, aby otworzyć zamek dla początkujących. Do licha, jeśli stawiasz czoła wyzwaniom związanym z otwieraniem zamków, jest to lepsze.
Po otwarciu drzwi skieruj się do komputera komunikacyjnego. Cholera, to rumiane coś nie ma mocy (szok). W pobliżu znajdują się trzy puste gniazdka elektryczne i musisz namierzyć trzy ogniwa zasilające. Na szczęście można to łatwo zrobić. Opuść budynek komunikacyjny i zabierz jeden od pobliskiego robota. Następnie porozmawiaj z Lin, a ona da ci kolejny. Na koniec podążaj za swoim tropicielem do pobliskiego budynku i zrabuj ostatnią celę z ławki. Mając wszystkie trzy w rękach, wróć do budynku komunikacyjnego, włóż ogniwa i gotowe.
Wróć do komputera i aktywuj układ czujników. Chwyć „Transmisję awaryjną”. Dostarczy ona cennych informacji na temat Barretta, Hellera i ich aktualnej lokalizacji.
Wróć do przełożonego Lin
Gdy wszystko będzie już uporządkowane, wróć do Lin. Wyśle ci współrzędne, aby znaleźć Barretta i Hellera. Stąd możesz zrekrutować ją do swojej załogi, co jest zalecane, ponieważ zawsze możesz zrobić z większą załogą.
Znalezienie Hellera
Podążaj za współrzędnymi do planety oznaczonej przez Lin. Wyląduj we wskazanym miejscu, aby znaleźć rozbity statek. Podążaj za swoim trackerem, aż znajdziesz Hellera. Żyje, ale został pobity. Przekaże ci więcej informacji na temat tego, co wydarzyło się w siedzibie Vectery i Barretta. Otrzymasz od niego płytę, która ujawni lokalizację Barretta.
Mimo że Heller jest kontuzjowany, możesz go tutaj zrekrutować i podobnie jak w przypadku Lin, radzimy właśnie to zrobić.
Ratowanie Barretta
Wyznaczając kurs na lokalizację Barretta, dotrzesz do starego, opuszczonego stanowiska badawczego. Na zewnątrz bazy patroluje kilku piratów, więc wejdź i szybko ich wyeliminuj. Możesz także użyć ukrycia, jeśli czujesz się wyjątkowo podstępnie, po prostu uważaj na wieżyczki. Gdy już się z nimi uporasz, wejdź do głównego kompleksu.
Barrett ujada z jednym ze swoich porywaczy, co daje ci doskonałą okazję, aby nakłonić go do wskoczenia na niego. Wyładuj broń w stronę rozproszonych piratów i uwolnij Barretta.
Jeśli nie chcesz zabijać piratów, możesz z nimi porozmawiać. Masz kilka opcji:
- Przekonaj Matsurę, aby wypuścił Barretta
- Zapłać niewielką ilość kredytów jako okup
- Tak czy inaczej zaatakuj Matsurę
Bez względu na to, jaką opcję wybierzesz, Barrett zostanie uratowany. Huzza.
Nagroda
Z Barrettem w ręku wróć do The Lodge na New Atlantis. Po krótkiej prezentacji otrzymasz:
Na razie to wszystko, co mamy na temat Starfield. Koniecznie sprawdź nasze inne przewodniki, listy i solucje, aby uzyskać więcej treści Starfield.