Resonance Interplay łączy różne formacje ścieżek w nowe błogosławieństwo dla twojego zespołu do wykorzystania w Simulated Universe: Swarm Disaster.
Spis treści[Hide][Show]
Honkai: Kolej gwiezdna Wersja 1.3 była ogromną aktualizacją. Dostaliśmy nie tylko Dana Henga – Imbibitor Lunae i nową mapę do Xianzhou Loufu, ale także nowy tryb Symulowanego Wszechświata. Ciekawostki, Błogosławieństwa i domeny nadal istnieją, ale w tej wersji nie można uzyskać Kul Planarnych. Zamiast tego możesz zebrać dużo Gwiezdnego Jadeitu, jeśli ukończysz wszystkie misje.
Honkai: Przewodnik po katastrofach roju w symulowanym wszechświecie Star Rail | Przewodnik Genshin Impact po Honkai: Star Rail
Jak to działa
Swarm Disaster wprowadza nową funkcję do Path Resonance. Oprócz swojej podstawowej Ścieżki możesz otrzymać dodatkowe efekty Rezonansu Ścieżki zwane Resonance Interplay. Ta funkcja łączy dwa efekty rezonansu w dodatkowe wzmocnienie dla Twojej drużyny. Każda Ścieżka posiada dwa Błogosławieństwa Rezonansu Interplay.
Aby otrzymać Błogosławieństwa Rezonansu Interplay, potrzebujesz co najmniej trzech Błogosławieństw ze swojej podstawowej Ścieżki i trzech Błogosławieństw z innej Ścieżki. Najprawdopodobniej więcej Błogosławieństw Resonance Interplay zostanie dodanych w przyszłych aktualizacjach. Na razie wiemy, które Ścieżki mogą ze sobą rezonować.
Możesz łatwo zdobyć oba Błogosławieństwa Resonance Interplay za jednym razem. Jeśli dobrze rozegrasz swoje karty, możesz także ukończyć swoją podstawową Formację Ścieżki. Będziesz potrzebować co najmniej 20 Błogosławieństw w jednym przebiegu: 6 za grę rezonansową i 14 ze swojej ścieżki bazowej. Formacja ścieżki pozostaje taka sama: otrzymasz Błogosławieństwa Formacji Rezonansu przy 6, 10 i 14 Błogosławieństwach.
Dostępne wzajemne oddziaływania rezonansu ścieżki
Ponieważ Swarm Disaster dodaje ścieżkę propagacji, jest ich w sumie 16 błogosławieństw wzajemnego oddziaływania rezonansu które możesz nabyć. Aby odblokować Ścieżkę Propagacji, musisz ukończyć wszystkie rozdziały Swarm Disaster. Możesz jednak otrzymać Błogosławieństwa Propagacji z domen Roju, dzięki czemu możesz aktywować Błogosławieństwa Interplay Rezonansu dla Nihility i Obfitości.
Ochrona
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Pamięć | Kolczasta Zbroja | Podczas atakowania zamarzniętych wrogich celów za pomocą Rezonansu ścieżki: Zachowanie zadawany DMG zwiększa się o 80%, a status Zamrożenia na wrogich celach zostaje usunięty. Dysocjacja nie zostanie usunięta przez ten efekt. |
Nihilizm | Zimny snap | Istnieje 150% bazowej szansy, że Path Resonance: Preservation wywoła krwawienie u atakowanego celu na 2 tury. Krwawiący wrogowie otrzymają Fizyczne DoT równe 12% ich Maksymalnego HP na początku każdej tury. Ten DMG nie może przekroczyć 250% całkowitej wartości efektu Tarczy aktualnie aktywnego na wszystkich sojusznikach. |
Pamięć
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Polowanie | Krajobraz we mgle | Kiedy efekt Zamrożenia wywołany Rezonansem Ścieżki zostanie rozproszony lub przeciwstawiony przez wrogie cele, istnieje podstawowa szansa na zmniejszenie SPD celu o 15% na 2 tury wynosząca 150%. |
Zniszczenie | Miejsca twarzy | Kiedy efekt Zamrożenia wywołany Rezonansem Ścieżki zostanie rozproszony lub przeciwstawiony przez wrogie cele, istnieje 150% bazowej szansy na obniżenie OZE wszystkich typów celu o 15% na 2 tury. Za każdy 1% HP stracony przez każdego sojusznika, OZE wszystkich typów celu zostaje dodatkowo obniżona o 0,06%. |
Nihilizm
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Propagacja | białe noce | Podstawowy atak postaci może spowodować, że wszystkie DoT aktualnie nałożone na cel poprzez Rezonans ścieżki: Nihility natychmiastowo zadają DMG odpowiadające 40% pierwotnego DMG tych statusów. |
Polowanie | Na uboczu | Po użyciu Rezonansu Ścieżki, dla każdego rodzaju osłabienia (poza Podpaleniem, Szokiem, Krwawieniem i Ścięciem Wiatru) wrogi cel jest aktualnie zadawany, Przesuń Do przodu działania wszystkich sojuszników o 4%. |
Obfitość
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Nihilizm | Najpierw oświetl góry | Po przywróceniu HP postaci poprzez Rezonans ścieżki i jeśli ilość leczenia przekracza maksymalne HP, odzyskaj 1 punkt umiejętności. Efekt ten może zostać aktywowany tylko 1 raz na użycie Rezonansu Ścieżki. Po aktywowaniu tego efektu, wszystkie DMG zadawane przez wszystkich sojuszników zostają zwiększone o 30% na 2 tury. Efekt ten może kumulować się maksymalnie 2 razy. |
Propagacja | Niwelujący zapał | Po użyciu Rezonansu Ścieżki skuteczność Przełamania Słabości wszystkich sojuszników wzrasta o 15%, a Efekt Przełamania wzrasta o 50%. Efekt ten trwa 2 tury i kumuluje się maksymalnie 2 razy. |
Polowanie
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Obfitość | Zaskakujący wiatr | Po użyciu Rezonansu Ścieżki SPD wszystkich sojuszników wzrasta o 25 na 2 tury. Efekt ten dotyczy także jednostek przyzywanych przez sojuszników. |
Podniecenie | Strzelająca Gwiazda | Gdy wrogie cele zostaną pokonane przez Rezonans Ścieżki, przywraca HP wszystkich sojuszników równe 50% ich maksymalnego HP. |
Zniszczenie
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Ochrona | Sekwencja główna epoki zerowej | Kiedy postać wykonuje kolejny atak, regeneruje 5% Energii dla Rezonansu Ścieżki. Jeśli aktualny procent HP postaci jest niższy niż 50%, dodatkowo regeneruje 5% Energii dla Rezonansu Ścieżki. |
Podniecenie | Pas podgwiazdowy | Użycie Rezonansu Ścieżki spowoduje, że każda postać z obecnym procentem HP niższym niż 50% zyska Tarczę równą 40% ich Maksymalnego HP na 2 tury. |
Podniecenie
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Pamięć | Świnka morska w lodowej trumnie | Kiedy Path Resonance: Elation zadaje Ice DMG, istnieje 150% bazowej szansy na Zamrożenie wrogiego celu na 1 turę. |
Obfitość | Smak żabnicy | Kiedy Path Resonance: Elation zadaje Ice DMG, istnieje 150% bazowej szansy na Zamrożenie wrogiego celu na 1 turę. |
Propagacja
Ścieżka wtórna | Błogosławieństwo | Opis |
Ochrona | Przylegająca mata mikrobiologiczna | Kiedy używasz Rezonansu Ścieżki, pojedynczy cel, sojusznik, zyskuje Tarczę równą 60% Maksymalnych PŻ, trwającą 3 tury. |
Zniszczenie | Oko superpozycji | Po użyciu Path Resonance, anuluje cały DMG otrzymany przez pojedynczego docelowego sojusznika, z wyjątkiem DoT. Status ten znika po zaatakowaniu. Jeśli obecny procent HP wybranego sojusznika jest niższy niż 50%, gdy użyjesz Rezonansu Ścieżki, dodatkowo odzyska 1 Punkt Umiejętności. |
Więcej Honkai: Przewodniki po szynach gwiazdowych: Jak działa Honkai: System litości dla kolei gwiezdnej | Honkai: Star Rail – pionier wspinania się | Jak wykorzystać kody w Honkai: Star Rail