Rozpatrz tę rezydencję. Oto jak rozwiązać wszystko na osobne sposoby.
Spis treści[Hide][Show]
The DLC „Oddzielne sposoby”. nie boi się wtrącać naszej ulubionej tajnej agentki Ady Wong w wykręcające mózg sytuacje. Tak jak Remake Resident Evil 4, czasami historia zwalnia i zamyka cię w pokoju z pokręconą łamigłówką. Aby ułatwić Ci życie w walce z Kultem Los Illuminados, wymieniliśmy wszystkie główne zagadki i sposoby ich rozwiązania. Nie będziemy omawiać, jak otworzyć każde drzwi i pociągnąć każdą dźwignię — dotyczy to tych krótkich chwil, w których musisz znaleźć wyjście z sytuacji.
Więcej przewodników po Resident Evil 4 Remake:
Wszystkie skarby wioski | Wszystkie prośby o wioskę | Wszystkie skarby zamku | Wszystkie prośby o zamek | Wszystkie skarby wyspy | Wszystkie prośby o wyspę | Darmowa lokalizacja Red9 | Darmowe lokalizacje CQBR i LE 5 | Wszystkie lokalizacje kasztelańskiego Mechanicznego | Wszystkie ekskluzywne korzyści | Wszystkie bronie i przedmioty kosmetyczne do odblokowania
Rozdział 1 | Rozwiązania łamigłówek
Jak zniszczyć katapulty:
Jeśli w obszarze Bramy Zamkowej zaalarmujesz Ganado, zaalarmujesz także katapulty, które spuszczą na Adę wybuchowe kule ognia. Aby się ich pozbyć, udaj się do północno-zachodniego rogu mapy, gdzie znajduje się mała kwadratowa konstrukcja z drzwiami. Skorzystaj z tej ścieżki, by dotrzeć do drewnianego rusztowania i drabiny prowadzącej na dół. Poniżej znajdziesz karabin SR M1903 i lunetę.
Obok karabinu znajdziesz także wieżyczkę z ogromną armatą. Zniszcz oznaczoną na żółto wiszącą przeciwwagę, aby podnieść działo do góry. Następnie możesz wyjść i zjechać linią prosto w górę, aby zamontować armatę. Strzelaj w znajdujące się w oddali katapulty — są one oznaczone ikonami białych kropek. Zniszcz wszystkie trzy, aby znacznie ułatwić wyjście z zamku.
Możesz nadal używać armaty do wysadzania wszystkich nadchodzących kultystów i oszczędzania amunicji. Są zbyt wolni, aby do Ciebie dotrzeć! Później, po przeskoczeniu do bramy zamku, będziesz musiał rozprawić się z kolejnymi kultystami z kuszami i katapultami. Od razu podbiegnij do drabiny po lewej stronie i zacznij po niej wysadzać ich w powietrze. Nie marnuj amunicji!
Rozdział 2 | Rozwiązania łamigłówek
Jak otworzyć drzwi do klifów:
W obszarze Klify dotrzesz do drzwi w ścianie klifu. Aby je otworzyć, musisz wejść w interakcję z maszyną po lewej stronie drzwi. Istnieją trzy symbole, które Ada musi wprowadzić. Symbole rozmieszczone są wokół mapy klifów. Znajdź symbole poniżej lub wybierz symbole zaznaczone na powyższych zrzutach ekranu.
- Symbol nr 1: Pomalowana na żółto ściana po prawej stronie zamkniętych drzwi.
- Symbol nr 2: Odwróć się i skieruj wzrok na zaczep w stronę wyższego pomostu. Na klifach nad nim namalowany jest żółty symbol.
- Symbol nr 3: Ostatni symbol widoczny jest jedynie z góry, na górnym pomoście. Chwyć się go, a następnie podejdź do ślepego zaułka — spójrz bezpośrednio w dół i ustaw kamerę, aby zobaczyć żółty symbol namalowany na wielu powierzchniach w oddali.
Rozdział 3 | Rozwiązania łamigłówek
Poszukiwanie wskazówek w posiadłości wodza wioski:
Na początku rozdziału 3 Ada szuka wskazówki, która pozwoli ustalić, gdzie może znajdować się Luis. Aby znaleźć wskazówkę, zejdź na dół na pierwsze piętro i poszukaj zdjęcia w luźnej ramce w pobliżu tylnego korytarza posiadłości. Wejdź w interakcję, aby usunąć ramkę i odsłonić [Hidden Key].
Wróć na górę do sypialni i użyj [Hidden Key] na zamkniętej szufladzie. Przeczytaj notatkę, a dowiesz się, że Luis jest przetrzymywany w piwnicy fabryki na południu.
Rozdział 4 | Rozwiązania łamigłówek
Wyjście z Ufortyfikowanej Wieży: Opuszczając Ufortyfikowaną Wieżę i udając się do Bindery, będziesz musiał rozwiązać prostą łamigłówkę z płaskorzeźbą litograficzną. Będziesz musiał znaleźć brakujące litografie, aby odblokować drzwi wyjściowe. Umieść oba kamienie, a następnie musimy rozwiązać zagadkę.
- Kamień litograficzny A: Wchodząc do korytarzy wewnątrz zamku, gdzie znajdują się pierwsi kultyści, skieruj się na północ do pokoju Kupca. Naprzeciwko niego znajduje się litografia.
- Kamień litograficzny B: Tuż obok drzwi do puzzli. Znajdź go naprzeciwko zamkniętych drzwi ze szczelinami na litografię.
Rozwiązanie: Aby rozwiązać zagadkę, będziemy musieli wejść w interakcję z kamieniami. Jeden znajduje się w każdym z czterech głównych kierunków. Dopasuj zdjęcia powyżej i wprowadź litografie w tej konfiguracji. Obraz nie ma znaczenia. Tylko kolor i kształt.
- Północne gniazdo: Plac Czerwony
- Zachodnie gniazdo: Czerwony sześciokąt
- Wschodnie gniazdo: Niebieski kwadrat
- Południowe gniazdo: Niebieski sześciokąt
Puzzle z czerwonym tuszem:
W Bindery będziesz musiał rozwiązać małą zagadkę, aby znaleźć czerwony atrament wymagany do lekarstwa. Aby odkryć ukrytą lokację, poszukaj pięciu tarcz wiszących na ścianie na lewo od kominka. Strzelaj w tarcze w tej kolejności.
Uderz w tarcze w tej kolejności, a otworzy się szuflada z czerwonym atramentem. Zabranie go uruchomi scenkę przerywnikową przy wyjściu, więc nie zbieraj, dopóki nie zbadasz okolicy.
Układanka Sala Ucisku:
W tej sali znajdziesz szereg bram i gongów z pasującymi symbolami. Wejdź w interakcję z pierwszą liną, aby uruchomić gong i aktywować pierwszą bramę. Zagadka zaczyna się przy drugiej bramie. Celem jest zebranie Karmazynowej Latarni i otwarcie drzwi blokujących drogę Adzie.
- Druga Brama: Użyj gongu z symbolem węża po lewej stronie, a następnie strzel w górny gong z symbolem węża po prawej stronie korytarza.
- Trzecia Brama: Strzel w trzy gongi orłów. Jeden znajduje się na lewo od bramy; inny jest po prawej stronie. Ostatni gong znajduje się za bramą po lewej stronie.
The Karmazynowa Latarnia jest na końcu ścieżki. Zbierz go, gdy będziesz gotowy. Zebranie go przywoła gigantyczne wiertło, które będzie cię gonić korytarzem. Aby uciec, będziesz musiał powtórzyć poprzednią zagadkę. Chodźmy.
- Czwarta Brama: To samo co trzecia brama, z tą różnicą, że jesteśmy po przeciwnej stronie. Strzel w gong orła po prawej stronie, a następnie w dwa na przeciwległych ścianach za bramą.
- Piąta Brama: Trzy ryby. Podobna do poprzedniej bramy. Dwa z nich znajdują się na przeciwległych ścianach po twojej stronie bramy, a ostatni rybi gong za bramą po lewej stronie.
- Ostatnia Brama: Dwa węże. Łatwy. Znajdują się po lewej i prawej stronie korytarza.
Otwórz ostatnią bramę i przeciągnij się przez dziurę, aby uciec z tej śmiertelnej pułapki.
[Work-in-Progress: Check back soon for new updates!]