To są prawdziwe dzieci, a nie dorosłe dzieci, które są rodzicami tych dzieci.
ESA zleciła nowe badanie dotyczące oczekiwań młodszych graczy, a wyniki po raz kolejny są bardzo zaskakujące.
Jak donosi GameRant, ankieta rozpoczyna się od wyniku, w którym 73% ankietowanych dzieci chciałoby mieć coś związanego z grami wideo. Subskrypcje gier wideo znalazły się wówczas na szczycie listy produktów, których rzeczywiście chciały dzieci, a zaraz za nimi znalazły się dedykowane konsole do gier. Poniżej podzielimy liczby:
- Subskrypcje gier wideo – 39%
- Konsole do gier wideo – 38%
- Akcesoria do gier wideo – 32%
- Waluta w grze – 29%
- Detaliczne gry fizyczne – 22%
Nie sądzę więc, że ludzie będą kwestionować popularność takich przedmiotów jak konsole do gier wideo czy waluta w grach. Dlaczego więc subskrypcje są wśród dzieci zdecydowanie bardziej popularne niż wszystko inne?
CZYTAJ TAKŻE Jutro pojawi się nowa prezentacja ze świata indie!
Patrząc na zakres dostępnych usług subskrypcyjnych, Apple Arcade to tania, dedykowana usługa dla gier mobilnych, Switch Online to nisza dla fanów gier retro, a istnieje wiele subskrypcji na komputery PC, które oferują mnóstwo gier. Należą do nich GeForce Now firmy Nvidia, Ubisoft Plus Ubisoft i EA Play EA.
Nad tymi opcjami zdecydowanie góruje Game Pass, który może działać natywnie zarówno na PC, jak i konsolach Xbox, a także w chmurze na obu tych platformach, a także na urządzeniach mobilnych. PlayStation Plus firmy Sony oferuje wiele tych samych opcji, ale po prostu nie dorównuje funkcji Microsoftu.
CZYTAJ TAKŻE Alan Wake 2: Jak znaleźć wszystkie pudełka śniadaniowe | Jasne wodospady
Ale wtedy pojawia się pytanie; dlaczego istnieje zainteresowanie którąkolwiek z tych subskrypcji gier. Odłóżmy na bok kwestię, która firma ma pod tym względem najlepszą lub odnosi największe sukcesy, bo to jest prawdziwe pytanie chwili.
Wartość usług subskrypcyjnych to coś więcej niż dostęp do usług online dla konsol do gier. Jest to raczej szansa na uzyskanie dostępu do wielu gier wideo i wypróbowanie ich jednocześnie. Gdyby generacja PlayStation 3 / Xbox 360 była zalana demami gier; teraz subskrypcje mają o wiele większy sens. Gracze mogą wybierać, czy chcą odbierać i odbierać gry, w które grają, w dowolnym czasie.
CZYTAJ TAKŻE Aktualizacja 1.3.0 Metal Gear Solid Master Collection z tomu 1 jest już dostępna z 20 poprawkami
Fakt, że subskrypcje mają rotacyjne biblioteki, jest korzystny również dla producentów gier. Gracze, którzy nie chcieliby instalować godzinnej wersji demonstracyjnej, byliby bardziej skłonni zagrać pięć godzin w główną grę w ramach subskrypcji, a następnie zapłacić pełną kwotę detaliczną, aby kontynuować grę po usunięciu gry z subskrypcji.
Subskrypcje zdecydowanie nie sprawią, że gry będą wycofywane w pełnej cenie detalicznej, ale zmieniają sposób, w jaki branża sprzedaje gry. Być może zobaczymy przyszłość, w której więcej gier będzie wypożyczanych niż kupowanych z góry, ale ogólnie rzecz biorąc, do branży będzie trafiać więcej pieniędzy.
Powiązany