Możesz teraz tworzyć poziomy ze zmiennym BPM i ulepszonymi funkcjonalnościami.
Najnowsza aktualizacja Pokonaj szablę wprowadza wyczekiwaną modernizację do edytora poziomów. Beat Games, twórca Pokonaj szablęstworzył ten nowy edytor poziomów od podstaw, wprowadzając nowe funkcje do istniejącego edytora.
Nowy edytor poziomów Pokonaj szablę wprowadza różne oczekiwane funkcje. Gracze mogą teraz tworzyć poziomy ze zmiennym BPM, co pozwala im przełamać rytm w środku utworu, aby zwiększyć poziom trudności. Nowy edytor poziomów obsługuje funkcje łuków i łańcuchów, aby poprawić dostosowywanie nowo utworzonych poziomów. Beat Games ulepszyło także system oświetlenia i dodał nową muzykę, aby poziomy były bardziej dynamiczne i przyjemniejsze.
Beat Games wkrótce opublikuje szczegółową dokumentację dotyczącą nowej wersji Pokonaj szablęs Edytor poziomów. Firma zdaje sobie sprawę z pewnych problemów wpływających na Edytor poziomów, ale planuje naprawić główne błędy narzędzia. Niektóre inne są z założenia dziwactwa, zdefiniowane przez specyfikę rozwoju Edytora poziomów.
Jeśli nowy edytor poziomów jest nadal w wersji beta, Beat Games już ujawniło planowane funkcje, które pojawią się w grze:
- Edytor poziomów 360 °/90 °
- Skalowanie przebiegu
- Kopiuj, wklejaj i modyfikuj wydarzenia wewnątrz grup
- Modyfikowanie najważniejszych wydarzeń grupowych
- Aktualizuj ikony
- Kopiuj / wklejaj między stronami w najważniejszych wydarzeniach grupowych
- Interaktywny pasek przewijania
- Aktualizacja ustawień, dodaj więcej dostosowań
- Opcje schematu kolorów
- Ulepszenia jakości życia związane ze zdarzeniami grupowymi, takie jak nowe filtry itp.
Więcej funkcji pojawi się w Edytorze poziomów wraz z przyszłymi aktualizacjami.
Źródło