Właśnie zostałeś odwrócony. Złoty Spodek pełen jest niespodziewanych bitew z bossami.
Spis treści[Hide][Show]
Wróć do Złotego Spodka i zmierz się z serią trudnych bossów na Arenie Rozdziału 12. Wszyscy bossowie powracają w tej rundzie bonusowej – w jednym wielkim pojedynku będziesz walczył z Donem Corneo, Turkami, a nawet samym prezydentem Shinrą. Turcy są dokładnie tacy, jakich można się spodziewać i nie zmienili się zbytnio od czasu ich pierwszego pojawienia się, ale Don Corneo jest pełen brudnych sztuczek.
Jego ulubieniec Abzu powraca w drugiej rundzie i jest o wiele trudniejszy, niż się wydaje. Tymczasem Rufus jest w tej rundzie jeszcze trudniejszy. Zawsze będzie kontratakował twoje ataki, chyba że ty go kontratakujesz — próbując zaatakować Rufusa, gdy po prostu chodzi (lub stoi), a otrzymasz automatyczny chwyt, który zadaje duże obrażenia. Musisz opanować sztukę chronienia, unikania i parowania absurdalnie szybkich ataków Rufusa. I tak, jest tu z nim jego wielki pies-potwor. Poniżej znajdziesz wszystkie nasze strategie dla bossów z Rozdziału 12.
Szef: Abzu
- Słabość: Ogień
- Zadanie wystarczających obrażeń od ognia spowoduje ich podpalenie i wywieranie na nich presji. Kiedy ich HP spadnie poniżej połowy, zaczną unikać zaklęć ognia, a Corneo ugasi wszelkie płomienie. Jeśli Dzika Szarża spudłuje, uderzą w ścianę, wywierając na nich presję i powodując omdlenie Corneo.
CZYTAJ TAKŻE Capcom przyjmuje „przemyślane podejście” do ustalania cen przyszłych gier za 70 dolarów po Dragon’s Dogma 2
Po wyczerpującej serii bitew zmierzysz się z Corneo dosiadającym Abzu — bossem z gry Remake Final Fantasy 7. Wyposażyć Materiał Ognia podpalić Abzu i wywrzeć na niego presję. Aby uzyskać większą presję, użyj Tify Nieskrępowana Furia dwa razy, aby naładować jej umiejętności i zadać większe obrażenia od oszołomienia. Polecam również skorzystać Powiększ + Uzdrowienie na tę walkę.
W drugiej fazie Abzu gaśnie, gdy zostanie podpalony, co daje krótsze okno dodatkowego ciśnienia. Możesz go z łatwością trafić po wykonaniu Dzikiej Szarży – po niektórych atakach odpocznie, dając ci czas na trafienie go Magią Żywiołów. Tutaj również świetnie sprawdza się Ostrze Błyskawicy Clouda.
Unikanie jego Dzikiej Szarży jest zaskakująco trudne i nie jest wymagane do pokonania bossa. Kiedy wejdzie Przeciwstawienie postaw się, bądź przygotowany na Doskonała Straż lub Unik jego szybkiego ataku.
Szef: Elena i Rude
- Słabość Eleny: Grzmot
- Lądowanie potężnych zdolności ofensywnych lub przerywanie ataków synergicznych Turków będzie na nią wywierać presję. Kiedy jest w Postawie Łotra, uderzenie jej dwiema potężnymi umiejętnościami wywrze na nią presję.
- Niegrzeczna słabość: Wiatr
- Uderzenie go wieloma potężnymi umiejętnościami ofensywnymi, gdy ma podniesioną gardę, wywrze na nim presję. Przerywanie jego uderzeń synergicznych również wywrze na niego presję.
CZYTAJ TAKŻE 85 najlepszych nowych nadchodzących gier wideo dla jednego gracza w 2024 r
Podobnie jak pierwsze spotkanie Turków w Rozdziale 3, ta walka opiera się na tej samej podstawowej strategii. Skup się najpierw na Elenie i pokonaj ją. Korzystaj z potężnych umiejętności ofensywnych, takich jak Skupiony Strzał, Odważny, Moogle Knuckle, Sidewinder – w zasadzie wszystko, co zapewnia silne uderzenie obrażeń fizycznych. Kiedy przyjmie postawę Łotra, rozkaż dwóm członkom drużyny przeprowadzić potężne ataki, aby przełamać jej postawę i wywrzeć na nią presję.
Niegrzeczny jest podobny. Używaj wielu umiejętności, gdy się broni, aby przełamać jego gardę i wywrzeć na nim presję. Zwykle wystarczą dwa, ale mogą wymagać trzech. To prosta walka, która jest wstępem do kolejnej dużej – i znacznie trudniejszej – walki z bossem.
Szef: Rufus
- Słabość: nie dotyczy
- Odporność: Wszystkie obrażenia od żywiołów
- Uderzenie go podczas przeładowywania lub wydanie komendy ATB po ataku wywrze na nim presję. Polecenia ATB pozostawią go otwartego dłużej niż podstawowe ataki. Trafienie go określonymi atakami podczas przeładowywania lub po ataku natychmiastowo go oszołomi.
Niezwykle trudna walka z bossem. W tej walce utkniesz, używając Chmury solo – nie jest wymagana żadna Materia Żywiołów, ponieważ Rufus jest odporny na prawie wszystko. Na niego zadziałają tylko standardowe ataki. Będzie kontratakował za każdym razem, gdy spróbujesz go uderzyć, gdy stoi lub idzie. Możesz uderzyć Rufusa tylko wtedy, gdy on jest naciskany.
CZYTAJ TAKŻE Wyciek scenariusza Marvel’s Spider-Man 2 ujawnia poprzednią wersję z większym naciskiem na jad!
Poczekaj, aż Rufus przeprowadzi atak. Często używa ataków dystansowych tzw Potrójne cięcie jest niezwykle silnym kontratakem — ten atak teleportuje Clouda bezpośrednio do Rufusa i ignoruje wszelkie obrażenia. Dzieje się to natychmiastowo i nie można go przerwać, co czyni tę umiejętność idealną do kontrowania.
- ciemna gwiazda
- Zadanie wystarczających obrażeń lub zerwanie połączenia z Rufusem wywrze na niego presję.
Ciemna Gwiazda pojawia się, gdy zdrowie Rufusa spadnie do około 40%. Pokonanie Rufusa oznacza pokonanie ich obu. Połączony Rufus może leczyć Ciemną Gwiazdę i odwrotnie. Podczas gdy Ciemna Gwiazda dodaje bossowi dodatkowe wyzwanie, walka nadal przebiega tak samo.
Powiązany