Broń meta poszła pod nóż.
Call of Duty: Modern Warfare 3 I Strefa wojny Nadszedł sezon 2: Reaktywacja. Jak zawsze, jest świeża partia wzmocnień i osłabień broni i tym razem jest duża.
Najbardziej znaczące zmiany to osłabienia MTZ 762 i WSP-9, które pojawiają się w meta od dłuższego czasu. Jednakże utorowało to drogę do ulepszeń ulubionej broni fanów, takiej jak MCW.
Więcej poradników Call of Duty
Call of Duty: Warzone – objaśnienie modernizacji przenośnej stacji odkażającej w terenie | Call of Duty: Warzone – wyjaśniono serię zabójstw niszczących bunkry | MW3 i Warzone: Jak odblokować bezszklaną optykę JAK | MW3 i Warzone: Jak odblokować zestaw JAK Maglift | MW3 i Warzone: Jak odblokować JAK Limb Ripper | Call of Duty: Warzone – wszystkie wzmocnienia zombie w sezonie 2 | Call of Duty: Warzone – objaśnienie wydarzenia publicznego Rogue Signal | Call of Duty: Modern Warfare 3 – objaśnienie trybu gry Team Gun | Call of Duty: Warzone – Nagrody za grę rankingową w sezonie 2 | Call of Duty: Modern Warfare 3 – Nagrody za grę rankingową w sezonie 2 | Call of Duty: Warzone – wszystkie nagrody nuklearne w Urzikstanie | Call of Duty: Warzone – Jak zdobyć broń nuklearną i ukończyć misję mistrza w Urzikstanie | Call of Duty: Warzone – objaśnienie wydarzenia publicznego w Gułagu z noktowizorem | Call of Duty: Warzone – jak szybko ulepszać broń |
Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni MW3 I Strefa wojny Sezon 2. Ponowne załadowanie
Oto pełny opis poprawki dostrajającej broń, która została wprowadzona wraz z aktualizacją Reloaded sezonu 2.
Karabiny szturmowe
- MCW
- Prawie średnie obrażenia zwiększone do 26 z 24.
- Średnie obrażenia zwiększone do 23 z 19.
- Holgera 556
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 38 z 35.
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 36,83 metra z 33,02 metra.
- Prawie średnie obrażenia ustawione na 34. Nowa zmienna
- Zasięg obrażeń prawie średnich ustawiono na 45,72 metra. Nowa zmienna
- BP50
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 30 do 28.
- Prawie średnie obrażenia zmniejszone z 28 do 26.
- Zwiększono minimalny rozrzut strzału z biodra do 2,4 stopnia/s z 2,2 stopnia/s.
- Zwiększono maksymalny rozrzut strzału z biodra do 6,7 stopnia/s z 6,3 stopnia/s.
- Zwiększono rozrzut postawy taktycznej do 2,9 stopnia/s z 2,8 stopnia/s.
- Zwiększono czas celowania do 230 ms z 220 ms.
- Zmniejszono prędkość ruchu celownika do 3 m/s z 3,4 m/s.
- Zwiększono odrzut poziomy do 15,6 stopnia/s z 10,6 stopnia/s.
- Zmniejszono odrzut pionowy do 42 stopni/s z 44,4 stopnia/s.
- Ciężki zapas Forbearera
- Zwiększono premię za kopnięcie z odrzutu broni do 16%, w porównaniu z 11%.
- Kolba Fosa-40
- Zmniejszono korzyści z czasu celowania w dół do 2%, w porównaniu z 7%.
- SVA 545
- Skrócono czas sprintu do strzału z 210 ms do 189 ms.
- Skrócono czas celowania do 230 ms z 250 ms.
- RAM-7
- Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszono do 26,67 metra z 33,02 metra.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Port Ghost of Tsushima na PC zostanie wkrótce ogłoszony
Karabiny bojowe
- MTZ 762
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 42 do 40.
- Minimalne obrażenia zmniejszono z 34 do 32.
- Modyfikator obrażeń szyi zmniejszony do 1,1x z 1,3x.
- Modyfikator obrażeń dolnej części tułowia zmniejszono do 1x z 1,1x.
- Modyfikator obrażeń głowy zmniejszony do 1,2x z 1,3x.
- Zasięg obrażeń prawie średnich zmniejszono do 40,64 metra z 44,7.
- Zestaw karabinka JAK Heretic
- Zmniejszono odrzut poziomy do 9,4 stopnia/s z 11,9 stopnia/s.
- Zwiększono odrzut pionowy do 47,9 stopnia/s z 47,1 stopnia/s.
- Sidewinder
- Nieznacznie zmniejszono intensywność odrzutu podczas ognia ciągłego.
- Kolba jadu A90
- Zmniejszono karę za kopnięcie z broni odrzutowej do 5%, z 16%.
- Chwyt RB Rapidstrike
- Zwiększono czas celowania w dół do 11%, w porównaniu z 9%.
- Zmniejszono karę za kontrolę odrzutu do 4%, w porównaniu z 10%.
CZYTAJ TAKŻE 24 najlepsze strzelanki RPG wszechczasów na konsolę Xbox Series X/S
Pistolety maszynowe
- AMR9
- Zestaw podwójnej lufy JAK Ettin
- Pociski są teraz wystrzeliwane w pionowej kolumnie, a nie w losowym rozrzucie.
- RAM-9
- Krótka lufa Speedway v5
- Zmniejszono karę do prędkości celowania w dół do 10%, z 15%.
- Zwiększono premię za kopnięcie z odrzutu broni do 9%, w porównaniu z 4%.
- Zwiększono kontrolę odrzutu do 12% z 8%.
- Lekka lufa FSS Imperator
- Zwiększono premię do prędkości pocisku do 20%, w porównaniu z 15%.
- Zwiększono zasięg obrażeń do 20%, z 12%.
- Lufa z tłumikiem Boreal-6C
- Zmniejszono karę do zasięgu obrażeń do 12%, z 20%.
- Zmniejszono karę za prędkość pocisku do 12%, z 20%.
- Krótka lufa Speedway v5
- WSP-9
- Zmniejszono minimalny rozrzut strzału z biodra w pozycji stojącej do 1,8 stopnia/s z 2 stopnia/s.
- Zmniejszono rozrzut maksymalnego strzału z biodra w pozycji stojącej do 5,6 stopnia/s z 6,2 stopnia/s.
- Zmniejszono rozrzut nastawienia taktycznego do 3,1 stopnia/s z 3,4 stopnia/s.
- Rywal 9
- Zestaw karabinka JAK Headhunter
- Zasięg obrażeń prawie średnich zwiększono do 45,72 m z 33,02 m.
- Zestaw karabinka JAK Headhunter
- PDSW 528
- Poprawione ustawienie domyślnej optyki celownika żelaznego.
Strzelby
- Lockwooda 680
- Załączniki do beczek
- Liczba kulek zadających obrażenia pozostaje teraz na poziomie 6, niezależnie od pojemności amunicji.
- Załączniki do beczek
Lekkie karabiny maszynowe
- Most MK9
- Modyfikator obrażeń dolnej części tułowia zwiększono do 1,1x z 1,05x.
- Skrócono czas celowania do 410 ms z 450 ms.
- Zwiększono prędkość ruchu do 4,4 m/s z 3,9 m/s.
- Zwiększono prędkość ruchu w kucaniu do 2,1 m/s z 1,6 m/s.
- Zwiększono taktyczną prędkość sprintu do 6,4 m/s z 6,3 m/s.
- Zwiększono prędkość ruchu celownika do 2,4 m/s z 1,9 m/s.
- Karabin maszynowy 762
- Zwiększona siła celowania w dół podczas bezczynności.
- Zestaw Jak Annihilator Bullpup
- Zmniejszono prędkość pocisku do 660 m/s z 760 m/s.
CZYTAJ TAKŻE 10 najlepszych nowych gier ogłoszonych w lutym 2024 r
Karabiny snajperskie
- Prześladowca XRK
- Skrócono czas celowania do 580 ms z 610 ms.
- Dodano nowy element optyczny: Celownik żelazny XRK Stalker Factory
- Odblokowane poprzez odblokowanie Zbrojowni.
- KOT AMR
- Skrócono czas celowania do 720 ms z 760 ms.
- SPX-80
- Wydłużono czas celowania do 570 ms z 545 ms.
Pistolety
- Rennetta
- Zestaw karabinka JAK Ferocity
- Maksymalne obrażenia zwiększone do 36 z 33.
- Minimalne obrażenia zwiększone do 28 z 25.
- Zestaw karabinka JAK Ferocity
- COR-45
- Zestaw do konwersji XRK IP-V2
- Zwiększono prędkość pocisku do 600 m/s z 525 m/s.
- Zestaw do konwersji XRK IP-V2
- TYR
- Zasięg prawie średnich obrażeń zwiększony do 15,24 m z 11,43 m.
- Demon 9mm
- Tylny chwyt dłoni demona
- Dodano brakującą korzyść z szybkiego doboru pistoletu.
- Tylny chwyt dłoni demona
Cudowna Broń
- Cudowna broń DG-2
- Obrażenia obszarowe zwiększone do 100, z 75.
- Zwiększono promień eksplozji pocisku do 64, z 50.
- Zwiększono prędkość pocisku do 101,6 m/s z 50,8 m/s.
- Gracze bezpośrednio dotknięci Wunderwaffe DG-2 nie są już zmuszani do strzelania.
- Zezwolono na kumulację efektu Tick Damage
- Skorygowano ADS i kołysanie biodra.
- Naprawiono problem z polem widzenia ADS przy wychodzeniu z ADS.
Załączniki
- Wyrzutnie podlufowe
- Usunięto exploit, który umożliwiał graczom wystrzeliwanie nieograniczonej liczby pocisków.
- JAK Limb Ripper
- Zwiększono prędkość ruchu podczas obracania się o 25%.
- Zwiększono zasięg obrażeń do 1,4 metra z 1,1.
Teraz znasz wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni MW3 I Strefa wojny Sezon 2 Reaktywacja, możesz odpowiednio dostosować swoje wyposażenie.
Powiązany