Sprawdź wszystkie wezwania – łącznie z jednym tajnym materiałem.
Spis treści[Hide][Show]
Przywołania to potężni sojusznicy, których odblokujesz już w Rozdziale 2 Final Fantasy 7: Odrodzenie. Kiedy bitwa będzie się przeciągać wystarczająco długo, pojawi się licznik przywołania i odliczanie do momentu, w którym będziesz mógł przynieść duże złe wezwanie, aby dołączyć do bitwy. Każda postać ma jedno miejsce na Summon Materia, a przyzwania zwiększają twoje statystyki, gdy są wyposażone.
Odblokowanie Summons jest stosunkowo proste Odrodzeniei będziesz chciał je wszystkie. Ilekroć znajdziesz się w trudnej sytuacji, użyj przywołania, aby zadać obrażenia i odwrócić uwagę od swojej drużyny – dosłownie walczą ramię w ramię z twoją drużyną jak czwarta postać. Oto jak je odblokować, jak je ulepszyć i jak je pokonać.
Tam są dwa opcjonalne wezwania DLC – Ramuh i Lewiatan. Jeśli posiadasz DLC, możesz odebrać te wezwania z menu pauzy po dotarciu do otwartego świata w Rozdziale 2. Przejdź do System, następnie DLC / Bonusy, aby odebrać te wezwania. Po ich odebraniu będziesz mógł od razu zacząć je wyposażać.
Jak odblokować wezwanie
Wezwanie staje się dostępne natychmiast po wprowadzeniu a nowy region. W każdym regionie dostępnych jest sześć regionów i jedno wezwanie. Mówić do Chadley’a i skorzystaj z symulatora walki, aby uzyskać dostęp do wyzwania bojowego Summon Materia.
- Pokonanie Materii Przywołania w Symulatorze Walki odblokuje Materię na stałe.
- Domyślnie Wyzwania Przywołania są niezwykle trudne. Aby ułatwić sobie te bitwy, wyszukaj Boski Intel na mapie regionu.
- Boski Intel, czyli Sanktuaria, to lokalizacje minigier, w których możesz ulepszyć Summon Materia. Ulepszanie Materii ułatwia także Wyzwanie Bojowe.
Użyj wież, aby znaleźć lokalizacje Boskiego Intela. Ukończ wszystkie trzy minigry Boskiego Intela, a następnie walcz i pokonaj Przywołanie w Chadley’s Combat Simulator.
tytan [Grasslands Region]
- Słabość: Aero
- Wykorzystywanie jego żywiołowej słabości, blokowanie lub unikanie niektórych ataków oraz kontratak będzie na niego wywierać presję. Zniszczenie jego bariery spowoduje, że będzie on wywierał presję dłużej niż zwykle.
Przynieś materię Aero/Wiatr i Materię Uzdrawiającą. W Combat Simulator nie możesz używać przedmiotów. Wyposaż się w całą materię potrzebną do długiej walki.
Idealnie strzeż jego ataków lub unikaj umiejętności, takich jak Uderzenie lub Proca, aby wywrzeć na nim presję. Wykorzystanie Wiatru wystarczy, aby wywierać presję – rozwijaj umiejętności Przełamania Limitu i Synergii, aby zadawać duże obrażenia, gdy jesteś oszołomiony.
CZYTAJ TAKŻE PlayStation 5 wkrótce wejdzie w drugą połowę cyklu konsolowego
Ta walka jest stosunkowo prosta. Tifa może zwiększyć premię do obrażeń Staggera, używając Nieokiełznanej Siły, a następnie atakując nową [Triangle] ataki mocy. Użyj dwukrotnie Nieokiełznanej Siły, aby naprawdę zwiększyć premię do obrażeń.
Feniks [Junon Region]
- Słabość: Zamieć
- Będzie odporny na uszkodzenia, gdy jego dzieła będą do niego przywiązane. Zadanie wystarczających obrażeń podczas rzucania Wzmocnionego Płomienia zarówno go przerwie, jak i wywrze presję. Jeśli Wzmocniony Płomień zostanie rzucony dwukrotnie bez przerwy, nastąpi to poprzez użycie Płomienia Odrodzenia.
Wyposaż się w materię Blizzarda i rozwijaj zdolności synergii. Przyzwie na pomoc pomniejszych wrogów – zniszcz ich tak szybko, jak to możliwe. Musisz je zniszczyć, inaczej Feniks będzie odporny na wszelkie obrażenia.
Od czasu do czasu Feniks zacznie ładować Wzmacniający Płomień. Jeśli zostanie użyte dwukrotnie, może zniszczyć twoją drużynę jednym potężnym atakiem. Powstrzymaj go zadając obrażenia potężnymi zdolnościami lub skorzystaj z Blizzarda. Polecam zabrać ze sobą wiele umiejętności żywiołu lodu.
Nie używaj ognia, gdyż Feniks leczy się tym żywiołem.
Aleksander [Corel Region]
- Słabość: Grzmot
- Istota będzie w dużej mierze odporna na wszystkie ataki, dopóki oba jej ramiona nie zostaną okaleczone. Gromadzi karmę za pomocą określonych ataków. Im wyższa jest jego karma, tym potężniejszy staje się jego Boski Sąd. Rzucenie Esuny może usunąć jeden poziom Karmy.
Przed tą bitwą wyposaż Esunę i Thunder Materię. Esuna jest niezwykle ważna – użyj Esuny na Aleksandrze, aby obniżyć jego poziom karmy. To znacznie osłabi jego ataki. Jeśli masz dostęp do Ramuha, wyposaż się w to wezwanie. Tylko ataki Elementu Pioruna są silne przeciwko Aleksandrowi.
Podczas ataku Sfery Karnej – lub innych ataków – możesz kontynuować walkę bronią w powietrzu. Użyj Potrójnego Cięcia z Chmurą lub przytrzymaj atak [Square] Wystrzelić. Używaj ataków w powietrzu, aby nadal bezpiecznie zadawać obrażenia Aleksandrowi, nawet gdy generuje on naziemne obrażenia obszarowe.
Aleksander odnosi znaczne obrażenia tylko wtedy, gdy jest pod presją lub jest oszołomiony. Po oszołomieniu użyj zdolności synergii lub zwiększ mnożnik obrażeń zadawanych przez Stagger. Aby zadać maksymalne obrażenia, użyj kombinacji Nieokiełznanej Siły, a następnie Zdolności Synergii, aby wydłużyć Czas Ogłuszenia – lub zwiększ Poziom Limitu za pomocą Synergii przed oszołomieniem.
Ramiona zregenerują się po upływie czasu Stagger. Ponownie główny korpus stanie się odporny na prawie wszystkie rodzaje obrażeń.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Pentiment i Hi-Fi Rush będą pierwszymi zapowiedzianymi wieloplatformowymi tytułami na konsolę Xbox
Moje pieniądze [Gongaga Region]
- Słabość: nie dotyczy
- Przełącza pomiędzy ustawieniami ognia, lodu i błyskawicy. Zadanie określonej ilości obrażeń poprzez wykorzystanie jego słabości żywiołów wywrze na niego presję i usunie jego obecne powinowactwo. Jeśli nie zostanie to zaznaczone, pojawi się nowa istota elementarna; gdy dostroi się do wszystkich trzech żywiołów, wywoła Tri-Disaster.
Wyposaż Materiał, aby przeciwdziałać wszystkim trzem elementom, gdy Kujata się przełącza. Przynieś elementy Ognia / Lodu / Grzmotu / Wiatru wszystkim członkom drużyny. Ogień i Lód przeciwdziałają sobie nawzajem. Piorun i Wiatr przeciwdziałają sobie nawzajem. Bądź przygotowany na wykorzystanie wszystkich trzech elementarnych słabości.
Dopóki będziesz przeciwstawiać się słabościom żywiołów, Kujata nie będzie mógł używać Potrójnej Katastrofy ani spawnować sojuszników-żywiołów. Aerith posiada specjalną zdolność do ładowania MP. Wyposaż Materię w wiele postaci, aby móc rozłożyć wykorzystanie MP na całą drużynę. Przedmioty, których nie można używać do MP, są bardzo cenne w tej walce.
Powstanie Bahamuta [Cosmo Region]
- Słabość: nie dotyczy
- Rozrzucone cząsteczki przyczepią się do ciebie po dotknięciu i eksplodują po pewnym czasie. Użycie umiejętności synergii lub zdolności synergii wywrze presję na Bahamuta Arisena, usuwając wszelkie dołączone cząstki i eliminując wszelkie inne unoszące się w pobliżu.
Bahamut Arisen to trudny przeciwnik. Przynieś leczenie i podnieś materię i przygotuj się na długą walkę. Kiedy ładuje potężną umiejętność, użyj ataków dystansowych, takich jak Maksymalna Furia Barreta, aby zniszczyć Lewe/Prawe Skrzydło.
W przeciwieństwie do innych bossów, korzystaj z umiejętności synergii – utrzymuj Straż i wyzwalaj ataki, które kosztują mniej ładunku synergii. Zmieniaj często i ładuj Synergię, aby wywierać presję na Bahamuta. Naciskanie to twoja najważniejsza strategia w tej walce.
Atakuj skrzydła, gdy Bahamut używa Ładunku Cząstek. Kiedy Bahamut złapie członka drużyny, możesz go uwolnić, zadając duże obrażenia umiejętnościami. Użyj dwóch zdolności – tej samej postaci lub dwóch różnych postaci – aby uwolnić członka drużyny.
Zatrzymanie ładunku cząstek jest niezwykle ważne. Oszczędź ABT i uwolnij Limit Breaks, opłaty synergiczne lub cokolwiek innego, co zaoszczędziłeś, aby złamać oba skrzydła.
Infinity’s Edge jest tutaj niezwykle skuteczny. Zachowaj Krawędź Nieskończoności Clouda na wypadek, gdy Bahamt zostanie oszołomiony i zada 9999 obrażeń.
Odyn [Nibel Region]
- Wykonywanie poleceń ATB, unikanie ataków lub zadawanie szkodliwych efektów statusowych sprawi, że Odyn znajdzie się w tyle, co będzie dla niego ekscytujące i wywierające presję. I odwrotnie, przyjęcie zbyt wielu jego ataków spowoduje, że będzie zniechęcony, co doprowadzi go do wydania Ostrzeżenia Gjallarhorna i uwolnienia Zantetsuken.
Niezwykle trudne wezwanie. Nie możesz przyjąć zbyt dużych obrażeń od Odyna, bo wtedy wykona on niesamowicie potężny atak. Kiedy użyje Ostrzeżenia Gjallarhorna, uderz Odyna potężnymi atakami ABT – uderzenie go wieloma poleceniami go zatrzyma.
CZYTAJ TAKŻE Helldivers II: Ilu graczy jest obecnie aktywnych?
Nauczenie się unikania ataków Odyna jest bardzo ważne. Podobnie jak inne bitwy przywołania, przynieś leczenie i podnieś materię. Użyj Bariery + Powiększenia, aby otrzymać mniej obrażeń, oraz Sprzątania, aby Odyn zadawał mniej obrażeń i wolniej się zniechęcał.
Naciskanie na Odyna powoduje, że walczy mocniej. Często unikaj i ćwicz obronę. Doskonała Straż sprawi, że będziesz odporny na każdy atak, który zablokujesz – z wyjątkiem Zantetsukena.
Mając około 50% zdrowia, Odyn podzieli arenę. To wymagająca część walki – staraj się przetrwać i wykonywać uniki, dopóki bariera oddzielająca arenę nie zniknie. Ważne jest, abyś nie odniósł zbyt dużych obrażeń i nie naładował jego Zantetsuken. Zapisz swoje wezwanie na tę fazę bitwy, aby ułatwić sobie przetrwanie.
Gilgamesz [Meridian Sea Region]
Aby odblokować ostatnie Przywołanie, musisz to zrobić ukończ wszystkie czynności Protorelika. We wszystkich sześciu regionach znajdują się Protoreliki.
Protoreliki mogą zostać odblokowane w dalszej części historii. Będziesz mógł zebrać wszystkie Protoreliki do rozdziału 12.
- Corel Region Protorelic jest odblokowany jako ostatni. Po skończeniu Protorelików wielokrotnie spotkasz Tajemniczego Szermierza. Pokonaj go po każdej walce z bossem.
- Aby odblokować lokalizacje Protorelic, ukończ Region Intel dla Chadley. Po ukończeniu określonej ilości wywiadu regionalnego lokalizacja Protorelic zostanie oznaczona na twojej mapie.
Oprócz Protorelików musisz także ukończ wszystkie sześć wezwań. Zanim będziesz mógł odebrać ostatni Protorelik, musisz ukończyć wszystkie sześć Wezwań i wszystkie Boskie Inteligencje.
- Po zebraniu wszystkich sześciu regionalnych Protorelików i dotarciu do Rozdziału 12, na Morzu Południkowym pojawi się nowa lokacja. Udaj się na Wyspę Gilgamesza w północno-wschodniej części mapy morskiej.
- Na Wyspie Gilgamesza musisz ukończyć trzy próby. Każda próba wymaga dwóch w pełni ulepszonych materiałów przywoławczych. Aby ukończyć próbę, twoja drużyna musi stoczyć jednocześnie dwa Wezwania.
Próby te są zalecane dla poziomu 65. Są one niezwykle trudne w Rozdziale 12 i w zasadzie niemożliwe do ukończenia. Wróć po ukończeniu głównego wątku fabularnego i zdobyciu kolejnego poziomu.
- …