Spis treści[Hide][Show]
Broń jest całkowicie darmowa, jeśli możesz ją znaleźć Final Fantasy 7: Odrodzenie. Przeglądając każdy rozdział Buster Swordem, natkniesz się na rzadkość fioletowe skrzynie w lochach i innych obszarach związanych z fabułą. Te skrzynie zawierają broń do odblokowania, która z kolei odblokowuje się unikalna zdolności broni. Ta broń nie tylko zwiększa twoje statystyki. Wyposażając się w broń i korzystając w kółko z jej unikalnej zdolności, w końcu opanujesz tę umiejętność, trwale odblokowując ją dla swojej postaci.
Zdolności broni są najważniejszą częścią poszukiwania nowej broni, a niektóre z nich całkowicie zmieniają zasady gry. Jeśli w trakcie fabuły przegapisz jakąś broń, zwykle możesz ją później znaleźć u sprzedawców broni w osadach. Pobiorą od ciebie dodatkową opłatę za zagubioną broń, ale warto ją odebrać. Rzadko zdarza się, że istnieją bronie, których nie można całkowicie pominąć, a które można odblokować jedynie poprzez wykonanie specjalnych zadań lub odkryć. Nie przegap najlepszych broni i umiejętności w grze Final Fantasy 7: Odrodzenie. Oto, gdzie można je wszystkie znaleźć.
Broń w chmurze
Miecz Pogromcy: Broń startowa.
- Skoncentrowany pchnięcie: Rzuć się w stronę wroga za pomocą przeszywającego ciosu, który uderza wielokrotnie. Znacząco zwiększa oszołomienie.
Elegancki Saber: Rozdział 2. Łąki – Znajduje się w opuszczonym doku na bagnach. Otwórz fioletową skrzynię podczas narzekania na główne zadanie polegające na ukryciu się w opuszczonym doku.
- Ostrze Błyskawicy: Napełnij swój miecz ogniem i błyskawicą, tnąc wroga. Można używać w powietrzu.
Runiczne Ostrze: Rozdział 4. Junon – Przejście łączące na prawej burcie – Po ukończeniu sekwencji parady żołnierze z Siódmego Pułku dołączą do Chmury. Na wprost jest miejsce do odpoczynku. Na prawo od automatów znajdziesz nową broń.
- Nieład: Przeprowadź niszczycielski atak podczas przełączania trybów. Wypełnia wskaźnik ATB, gdy atak się łączy. Można używać w powietrzu.
Mroczne Ostrze: Rozdział 8. Znajduje się w rezydencji Gusa w Dustbowl. Znaleziono tuż obok głównych drzwi wejściowych budynku.
- Tryb Prime: Wzmocnij tryb Punishera. Przytrzymaj przycisk Atak, aby zadać trzy kolejne ciosy. Zwiększa moc Berserka.
Kryształowy Miecz: Rozdział 9. Reaktor Gongaga, korytarz towarowy – Na początku reaktora Gongaga pokonaj pierwszą grupę wrogich żab. Z tego pomieszczenia popłyń do wody, aby dotrzeć do pomieszczenia z fioletową skrzynią.
- Krawędź Nieskończoności: Nakręć się i wykonaj uderzenie znad głowy. Zwiększone obrażenia sztyletu. Kosztuje 2 ATB.
Magmowa Szabla: Rozdział 11. Northern Ridge – Górny poziom – Kontynuując wspinaczkę na górę Nibel do opuszczonego reaktora, Yuffie rzuci linę na drzewo. postępuj dalej, aż dotrzesz do dużej otwartej przestrzeni z dwoma Krzykaczami. W prawym tylnym rogu obszaru znajduje się półka z fioletową skrzynią.
- Wybuch Ostrza: Uwolnij falę nieżywiołowej energii mako na wroga przed tobą, za pomocą cięcia miecza.
Szabla Ślizgu: Rozdział 13. Świątynia Starożytnych – Korytarz Trepidacji – Po pierwszym przełączniku zmieniającym grawitację przejdź do pnączy, po których możesz się wspiąć. Wespnij się na opcjonalną półkę po prawej stronie, aby znaleźć skrzynię z bronią.
- Kontrast: Przygotuj się na ataki i kontratakuj. Aktywuj w odpowiednim momencie, aby zmniejszyć obrażenia. Można używać w powietrzu.
Broń Barreta
Pistolet Gatlinga: Broń startowa.
- Skoncentrowany strzał: Zużyj wszystkie ładunki ATB, aby uwolnić skoncentrowany wybuch energii. Znacząco zwiększa oszołomienie.
Karabin wysokiego kalibru: Rozdział 2. Region Swamplands – znajduje się pośrodku południowych Swamplands. Spotkasz NPC, którego Cloud bierze za Sephiroth. Na tej samej wyspie spójrz w prawo za tę skrzynię.
- Runda bonusowa: Załaduj swoją broń unikalnymi kulami, które zwiększają oszołomienie i wzmacniają twoje ataki.
Miotacz zaporowy: Rozdział 7. Wieża Kontroli Kolei – Znajduje się na terenie Kopalni Węgla — po prześlizgnięciu się po tyrolce i dotarciu do obszaru, w którym należy ponownie uruchomić windy, dotrzyj do Kopalni Węgla – Parter Wieży Kontroli Kolei. Na parterze pokonaj parę kurczaków i udaj się na zbocze klifu. Jest tu fioletowa skrzynia.
- Ratownik: Tymczasowo zwiększaj swoje HP i otrzymuj obrażenia przeznaczone dla innych członków drużyny.
CZYTAJ TAKŻE Palworld: Wszystko, co możesz zarobić na ranczu | Przewodnik po materiałach
Działo Wulkan: Rozdział 8. Region Corel – Podczas głównego zadania fabularnego „Więzień” wyśledzisz Barreta. Po poznaniu jego historii z Dyne’em, będziesz zmierzać w stronę wysypiska śmieci. Po prawej stronie znajdziesz fioletową skrzynię zawierającą broń.
- Ładowanie górnego cięcia: Podbiegnij do wroga i wyrzuć go w powietrze za pomocą wściekłego ciosu. Zwiększa Ładunek.
Karabin Fafnira: Rozdział 9. Region Gongaga – Nagroda za ukończenie zadania „W pogoni za doskonałością” znalezionego w północnej części Gongaga. Zbrojmistrz poprosi o materiały do wytworzenia tej broni.
- Punkt pusty: Zużyj wszystkie ładunki ATB, aby przeprowadzić atak z bliskiej odległości i wysłać wrogów w powietrze.
Nieszczęsna Bazooka: Rozdział 10. Brama Gniewu – W lochu Jaskinia Gi dotrzyj do obszaru Bramy Gniewu. To pierwsza z trzech bram. Przy pierwszej bramie spójrz na przeciwległą półkę, a znajdziesz fioletową skrzynię.
- Powalenie: Uderz w ziemię i wyślij pobliskich wrogów w powietrze.
Okrzyk wojenny: Rozdział 13. Świątynia Starożytnych – Korytarz Katastrofy – Znaleziono w wieży po ponownym dołączeniu do Chmury i drużyny. Przejdź przez szczelinę, wpychając dużą kostkę w strumień życia, a następnie wejdź do pierwszej wieży na wprost.
- Burzliwy duch: Znacząco zwiększ stawkę ładowania ATB na ograniczony czas. Można użyć tylko raz na bitwę.
Broń Tifa
Skórzane rękawiczki: Broń startowa.
- Kopnięcie nurkowe: Wyskocz w powietrze i wykonaj potężny kopniak.
Rękawiczki Sylfa: Rozdział 3. Północny kamieniołom – Magazyn – Na arenie, na której doszło do pierwszego spotkania Kryształowego Kraba, otwórz fioletową skrzynię tuż obok drabiny prowadzącej w głąb jaskini.
- Odwrotna Gale: Wyrzuć wrogów w powietrze lub powal ich atakiem z aspektem wiatru. Wystrzeliwuje wrogów w twoją stronę. Można używać w powietrzu.
Kaiser Knuckles: Rozdział 5. Shinra-8 – 1. pomieszczenie towarowe – Na statku podczas epidemii diabła Cloud dotrze do 1. pomieszczenia towarowego. Pokonaj demoniczną istotę, a następnie sprawdź niszę na tyłach, po lewej stronie pola bitwy.
- Pokonać: Używaj z innymi atakami, aby skuteczniej wywierać nacisk na wrogów. Można używać w powietrzu.
Smocze Szpony: Rozdział 8. Więzienie Corel – Odblokowane po zdobyciu rangi 3 w minigrze Desert Rush. Minigrę znajdziesz w budynku obok Posiadłości Gusa.
- Gwiezdny deszcz: Uwolnij serię potężnych ciosów. Zwiększa siłę następnego wykonanego polecenia.
Tygrysie Kły: Rozdział 9. Regulamin placówki – B1 – Znajduje się w Regulaminie placówki, kiedy Tifa i drużyna wracają do opuszczonego reaktora. W zalanej komorze będziesz musiał się chwycić. Na północnym wschodzie znajduje się opcjonalna półka z fioletową skrzynią.
- Kto pułapka: Stwórz kulę zmaterializowanego chi, która zadaje obrażenia przy kontakcie.
Kryształowe rękawiczki: Rozdział 11. Przełęcz Garm – W rozdziale 11, w drodze do opuszczonego reaktora, będziesz musiał minąć odbudowany most. Przejdź przez most i spójrz na obiekt po prawej stronie. Jest fioletowa skrzynia. To jest obszar Garm Pass na mapie.
- Nieskrępowana Furia: Napełnij swoje nieokiełznane ataki magią nieżywiołową. Zwiększa oszołomienie.
Jarngreipr: Rozdział 13. Świątynia Starożytnych – Korytarz Prądów – Po rozdzieleniu drużyny znajdziesz to na końcu korytarzy, gdzie zostaje zdmuchnięty żołnierz sił specjalnych. Po spotkaniu ze żołnierzem Riot Trooper spójrz w lewo i ruszaj przed siebie.
- Prawdziwy Uderzenie: Zadaj potężny cios z bliskiej odległości. Zwiększona premia do obrażeń od ogłuszenia.
Broń Aerith
Patyk Strażniczy: Broń startowa.
- Tajemny Oddział: Wyczaruj osłonę. Czary ataku rzucane w obrębie totemu zostaną automatycznie rzucone dwukrotnie.
Ponadczasowy pręt: Rozdział 2. Łąki – Znajduje się na ranczu Billa. Wejdź do głównej stodoły i otwórz skrzynię na prawo od Shopkeeper Chloe.
- Chrono Egida: Podnieś barierę, która zadaje obrażenia i tymczasowo zamraża wrogów, którzy próbują cię uderzyć.
Berło Cesarzowej: Rozdział 4. Plac Morskiego Smoka – W pokoju Aerith w gospodzie. W miarę postępów fabularnych automatycznie dotrzesz do wnętrza karczmy. Możesz zebrać skrzynię, odwiedzając znajomych – zanim Roche skonfrontuje się z twoją drużyną na zewnątrz.
- Promienny Oddział: Przywołuje totem, który zapewnia niezwyciężoność podczas rzucania zaklęć. Wzmacnia podstawowy atak Aerith.
CZYTAJ TAKŻE Zwiastun Alone in the Dark Into The Madness przedstawia nowe szczegóły
Różdżka Czarodzieja: Rozdział 7. Wspinaczka – Na górze Corel Ascent twoja drużyna się rozdzieli. Sprawdź na lewo od pierwszego przystanku. Jest tu nowa broń dla Aerith.
- Lśniąca Tarcza: Wyczaruj magiczną tarczę, która trzyma wrogów na dystans i zatrzymuje pociski.
Personel ceremonialny: Rozdział 10. Wioska Gi – Dotrzyj do brzegu wyrzutków na początku wioski Gi. Na lewo od przystanku restauracyjnego znajdziesz fioletową skrzynię.
- Oddział ATB: Wyczaruj osłonę. Wypełniaj ładunki ATB w totemie, aby zwiększyć wskaźniki ATB swoich sojuszników.
Pierzasty pręt: Rozdział 12. Shinra Manor – Pod koniec rozdziału 12 odblokują się nowe zadania w regionie Nibel. Wróć i ukończ zadanie „Lament potępionych”, aby odblokować symulator walki Shinra Manor. Ukończ wszystkie wyzwania, aby odblokować sekretne pomieszczenie ze skrzynią zawierającą tę broń.
- Promień Sądu: Wystrzeliwuje popiersie energetyczne, które uderza wielokrotnie. Zwiększona premia do obrażeń od ogłuszenia.
Gambanteinn: Rozdział 13. Świątynia Starożytnych – Ołtarz Zakonu – Podczas sekwencji z Aerith korzystającą ze strumienia życia napraw jedną z wież i zejdź po schodach na dół. Na niższym poziomie znajdziesz tę skrzynię.
- Szlachetna Ofiara: Poświęć się, aby ożywić poległych sojuszników, przywrócić im HP i usunąć szkodliwe efekty statusu. Kosztuje 2 ATB.
Broń czerwona XIII
Mithrilowy kołnierz: Broń startowa.
- Promień Gwiezdnego Pyłu: Uwolnij…