Treść w Final Fantasy XIV wydaje się nie mieć końca. W tej grze MMO każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego, czy jesteś zwykłym graczem opartym na fabule, czy też osobą pragnącą chwały, rzucając wyzwanie legendarnie trudnym Extreme Trials. Chociaż ta równowaga zawsze wydawała się być idealna w przypadku Wojowników Światła, XIVReżyser Naoki Yoshida uważa, że brak ogólnego wyzwania w tytule pozostawia wiele do życzenia.
Rozmawiając z Famitsu, Yoshida omówił zmiany, które chciałby wprowadzić w przyszłości.
„W miarę kontynuowania naszej działalności Final Fantasy XIV, sprawiliśmy, że gra jest bardziej przystępna, dzięki czemu można w nią grać bez stresu. Jednak patrząc wstecz na ostatnie 10 lat, być może trochę przesadziliśmy” – przyznał Yoshida. „Gry wideo powinny oczywiście zawierać element stresu, ale znalezienie tej równowagi jest niezwykle trudne. Na przykład, jeśli grasz w grę akcji typu side-scrolling i nie ma żadnych luk, w które mógłbyś spaść, gdy nie wykonasz skoku, gra będzie wolna od stresu. Ale to też nie byłoby zabawne.
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 7 Rebirth: Jak odblokować Mecha-Chocobo | Sekretny przewodnik po Chocobo
Najnowszy dodatek do gry, Ślad Świtu, Premiera planowana jest na lato tego roku, choć dokładna data nie została ujawniona. Wraz z wersją 7.0 nastąpi zwiększenie maksymalnego poziomu z 90 do 100, nowa grywalna rasa, dwie nowe klasy DPS, nowe miasta, nowe lochy i rajdy, nowe ograniczone zadanie i zupełnie nowy wątek fabularny. Gra otrzyma także pierwszą w historii aktualizację graficzną.
„Pod względem Final Fantasy XIVchciałbym to przywrócić [stress] nieco” – powiedział Yoshida. „Dzięki temu moglibyśmy zaoferować graczom odpowiedni rodzaj wyzwania i zrobić to lepiej niż kiedykolwiek”.
CZYTAJ TAKŻE Dyrektor generalny Arrowhead oficjalnie zaprzecza przejęciu ich przez Sony
Final Fantasy XIV jest dostępne na PC oraz PlayStation 4 i PlayStation 5. Pełna premiera gry MMO na Xbox Series X/S nastąpi 21 marca.
Powiązany