Zarabiając straszne 666 milionów dolarów w ciągu pierwszych pięciu dni, Diablo 4 nadal przyciąga graczy pomimo kosztownych mikrotransakcji kosmetycznych, które stale pojawiają się na pierwszych stronach gazet. Narracja i zapadająca w pamięć atmosfera gry są równie uzależniające jak jej poprzedniczki, a według nowego postu od Nvidii: Diablo 4 ma zostać jeszcze bardziej udoskonalony.
26 marca gra otrzyma aktualizację obsługującą ray tracing, dzięki której świat Sanctuary będzie jeszcze bardziej zapierał dech w piersiach. Na YouTube przesłano krótki zwiastun, aby zaprezentować zmiany, których mogą spodziewać się gracze.
„Pancerz, woda, okna i inne odpowiednio odbijające powierzchnie będą teraz charakteryzować się dokładnymi, realistycznymi i przezroczystymi odbiciami opartymi na ray tracingu, dzięki czemu bitwy w Sanktuarium będą jeszcze bardziej spektakularne” – czytamy w poście. „Wiele cieni Diablo 4 zostanie wzbogacony o technologię śledzenia promieni, która doda więcej szczegółów do wszystkich scen.”
CZYTAJ TAKŻE Wygląda na to, że Embracer i Sabre nadal będą udostępniać remake Knights Of The Old Republic
Została wypuszczona łatka 1.3.4 Diablo 4 na początku tego tygodnia, naprawianie kilku głośnych błędów. Obejmuje to poprawki dla The Gauntlet, ośmiominutowego speedrunowego lochu w grze. Gracze niedawno odkryli exploit umożliwiający im ponowne wejście do obszaru po opuszczeniu go za pomocą Zwoju Ucieczki, skutecznie psując tabelę liderów.
Niedawno Microsoft ogłosił, że 28 marca gra zostanie dodana do usługi Game Pass. Jest to pierwszy tytuł Activision Blizzard, który zostanie włączony do usługi po przejęciu firmy.
Diablo 4 ukazało się w czerwcu 2023 roku na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Do sierpnia 2023 roku mógł pochwalić się ponad 12 milionami graczy. Jej pierwszy dodatek, Naczynie Nienawiścima zostać wydany pod koniec 2024 roku.