Zanim rozwiążesz zagadkę Sfinksa, musisz go znaleźć.
Spis treści[Hide][Show]
Szukasz Sfinksa Dogmat smoka 2 i znaleźliśmy to. Jedna z największych tajemnic w grze jest wyjątkowo dobrze ukryta i tylko najbardziej ciekawi gracze odkryją ukryte miejsce tego dzikiego potwora. W przeciwieństwie do wszystkich innych potworów w Dogmat smoka 2, Sfinks nie zaatakuje cię od razu. Zamiast tego testuje Cię serią zagadek.
Nie będziemy dziś rozmawiać o tych zagadkach. Zamiast tego podamy pozbawioną spoilerów ścieżkę do jak najszybszego dotarcia do Sfinksa. Stworzenie jest ukryte w trudno dostępnym miejscu, więc przygotuj się na intensywne bitwy, a zagadki wymagają czegoś więcej niż tylko dużego mózgu. Dowiedz się dokładnie, czego potrzeba, aby znaleźć Sfinksa. Dzieje się tu o wiele więcej, niż tylko najsłynniejsza zagadka Sfinksa.
Jak znaleźć Sfinksa
Sfinks się znajduje daleko na zachód Vernworth, stolicy północnego kraju. Zanim spróbujesz dotrzeć do Sfinksa, będziesz chciał być w pobliżu Poziom 20. Przynieś Zestaw kempingowy ponieważ loch prowadzący do Sfinksa jest długi i trudny.
- Podróż do Miasto odpoczynku punktu kontrolnego odpocząć i przygotować się. Ewentualnie udaj się do Starożytne pole bitwy. Starożytne Pole Bitwy znajduje się na północ od Checkpoint Rest Town — wejdź na ten obszar od wschodniego wejścia (zamiast od zachodniego), aby uniknąć Drake’a i spotkaj NPC z „Polecono odpocząć’ poszukiwanie. Zadanie to automatycznie zabierze nas w głąb lochu, jednak nie jest ono wymagane.
CZYTAJ TAKŻE LEGO Fortnite: Jak zrobić lunetę
Aby znaleźć Sfinksa: Osiągnąć Starożytne pole bitwy obszar. Aby znaleźć Starożytne Pole Bitwy, podążaj drogą Wioska Harrow, następnie przejdź przez most na przełęcz. Stąd można uzyskać dostęp do Mgliste Bagna. Jedź na zachód, a potem na północ, aby ominąć bagna. Idź do starego zamku zwanego Starożytne pole bitwy na zachód od Mglistych Bagien.
Postęp przez starożytne pole bitwy
Unikaj giganta Kaczor na zewnątrz i wejdź do głównego wejścia do zamku, podążając krętą drogą do bramy. Wewnątrz będziesz musiał rozprawić się ze szkieletami i innymi magicznymi nieumarłymi. Wejdź do wnętrza i kręć się dookoła, aż dojdziesz do górnego poziomu zamku, gdzie Cyklop strzeże skrzyni na dziedzińcu. Jeśli wypełniasz ’Polecono odpocząć’, zostaniesz poprowadzony do wewnętrznego pomieszczenia ze skarbami. W głębi korytarza znajdziesz schody i drabinę prowadzącą do Arena Cyklopów.
- Pokonaj Cyklopa. Jak każdy Cyklop, celuj w oko, aby zadać duże obrażenia i ostatecznie je przewrócić. Po przewróceniu po prostu zadawaj obrażenia oku, dopóki nie umrze. Ten Cyklop nie powinien stanowić wyzwania. Strzeże skrzyni zawierającej potężny Młot zwany Młotem Czarnej Materii. Broń tę mogą nosić Wojownicy.
Z areny Cyklopów wejdź po drabinie na lewo od skrzyni i przeskocz przez ruiny. Prowadzi to do wejścia do jaskini zwanej Jaskinia Przesłania Świata.
CZYTAJ TAKŻE Helldivers II: Jak grać w misje solo
Przekraczanie jaskini Worldsend
Pokonaj nieumarli magowie w pierwszym pomieszczeniu jaskini, a znajdziesz pole namiotowe. Użyj go, aby odpocząć, a następnie przejdź do pomieszczenia z dziurą pośrodku.
- NOTATKA: Jest sekretna, zniszczalna ściana w prawo. Rozbij go, aby przejść dalej.
Walka z fantomami: Prowadzi to do przejścia strzeżonego przez Fantomy I Fantazmy. Aby pokonać te potwory, potrzebujesz uszkodzenia elementarne. Przyprowadź Maga, który może nasycić twoją broń obrażeniami magicznymi, lub użyj obrażeń magicznych, aby zniszczyć te duchy. Opętają członków twojej drużyny i pozbawią ich zdrowia.
- Podążaj ścieżką, aż dotrzesz do komnaty skarbów z „Pierścień Grit’ w centrum. Możesz zignorować skrzynie lub je zebrać — zebranie tutaj jakichkolwiek przedmiotów spowoduje pojawienie się większej liczby Upiorów.
- Korytarz naprzeciwko prowadzi na zewnętrzny dziedziniec. Wejście w ten obszar aktywuje Golema — potwora, którego prawdopodobnie wcześniej nie spotkałeś.
Pokonaj Golema. Golem jest o wiele potężniejszym potworem, potrafiącym rozbijać Twoje Pionki i strzelać z oka zabójczymi laserami. Jest powolny, ale zaskakująco silny i nie otrzymuje obrażeń od normalnych ataków. Aby go uszkodzić, musisz wycelować w świecące kamienie w jego ramionach, nogach i głowie.
- Zniszczenie świecących kamieni w słabych punktach spowoduje jego silne ogłuszenie. Radzę w pierwszej kolejności zniszczyć nagrobek, gdyż jest on zdecydowanie najtrudniejszy do osiągnięcia. Wpadnie również w szał i zmieni kolor na czerwony, stając się znacznie bardziej agresywny. Zniszcz najpierw kamień nagłowny, a z resztą będzie znacznie łatwiej sobie poradzić.
CZYTAJ TAKŻE Hi-Fi Rush trafi na PlayStation 5 w przyszłym miesiącu
Dojazd do Górskiego Sanktuarium
Obszar zewnętrzny to Starożytne ruiny. Możesz walczyć z Golemem lub po prostu przebiegnij obok niego. Prowadzi to do Korytarz Sanktuarium. Wychodząc z korytarza, będziesz miał dobry widok na Mgliste Bagna daleko w dole. Wejdź po schodach na górę, a natkniesz się na Górską Kapliczkę.
W Górskim Sanktuarium znajdziesz Sfinks. Zamiast walczyć z tym potworem, będziesz musiał rozwiązać jego pięć zagadek. W pobliżu, na klifach po lewej stronie, znajduje się kemping. Udaj się tam i odpocznij, a następnie zapisz grę przed przystąpieniem do rozwiązywania zagadek Sfinksa. Jedno potknięcie i będziesz martwy. Ale Sfinks ma niesamowite nagrody, których nie znajdziesz nigdzie indziej.
Za ukończenie pierwszej nagrody otrzymasz Wakestone oraz unikalną miksturę, która pozwala zmniejszać NPC i przechowywać ich w butelce. Bardzo dziwne – ale także niezwykle zabawne. Każda zagadka ma specjalny przedmiot, taki jak ten. Jeśli chcesz zdobyć je wszystkie i otworzyć ogromną skrzynię, musisz rozwiązać wszystkie zagadki Sfinksa.
Powiązany