Usiądź i pozwól nam opowiedzieć Ci historię.
W centrum Vernworth spotkasz dziwnego żebraka opowiadającego ciągłe historie – a za tym dziwnym NPC kryje się tajemnica. Aby dowiedzieć się jak rozwiązać to czasochłonne zadanie w Dogmat smoka 2postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby uzyskać szczegółowe instrukcje pokazujące, w jaki sposób ten żebrak zarabia wszystkie swoje pieniądze.
To zadanie będzie w zasadzie automatycznie pojawiać się w dzienniku zadań w miarę postępów w historii. Jeśli masz dość patrzenia na to niedokończone, oto co musisz zrobić, aby ukończyć jedno z najdziwniejszych (i najgłupszych) zadań w grze. Bardzo łatwo to schrzanić.
Opowieść żebraka | Przewodnik po misjach
Zadanie to polega na podążaniu za żebrakiem i sprawdzaniu, dokąd zmierza. Podążanie za nimi odkryje sekret ich historii — a otrzymasz nagrodę wielka nagroda na wyprawę bez walki. Zadanie zlokalizowane jest w stolicy Vernwortha a odblokujesz to zadanie za eksplorację Dzielnicy Kupieckiej w ciągu dnia. Prawie nie można tego przegapić.
- Jak zacząć:
- Idź do Dzielnica handlowa Vernworth w ciągu dnia. W pobliżu posągu pokonanego smoka żebrak opowie historię.
- Jeśli odwiedzisz je później, NPC zapyta, skąd pochodzą pieniądze żebraka. To automatycznie rozpocznie zadanie.
CZYTAJ TAKŻE Fortnite: Narodziny Midasa – zadania i nagrody
Aby poznać sekret żebraka, musisz podążać za nim po mieście. Żebrak zatrzymuje się kilka razy w ciągu dnia i nocy. Oto krótkie podsumowanie — tak naprawdę nie musisz podążać za żebrakiem do każdego miejsca. Jeśli wiesz, dokąd się wybiera, możesz poczekać na niego w każdym miejscu przed jego harmonogramem.
- Trasa Żebraka: Aby rozwiązać to zadanie, musisz podążać za Żebrakiem. Jedna z tych lokacji jest niezwykle ważna dla rozwiązania zadania.
- Początkowa lokalizacja: Dzielnica Kupiecka – Przy posągu. Spędza tu prawie cały dzień.
- Druga lokalizacja: Slumsy – Późnym wieczorem opuści Dzielnicę Kupców i uda się do Slumsów. W Slumsach zamawia obchody o godz Tawerna Waltera. Przebywa tu do późnej nocy.
- Trzecia lokalizacja: Dzielnica Wspólna – Po wyjściu z tawerny uda się do zamkniętych drzwi w Dzielnicy Wspólnej. Wejdzie, zamknie drzwi i wyjdzie po kilku minutach. To dom w południowo-wschodnim narożniku Dzielnicy Wspólnej.
- Czwarta lokalizacja: Noble Quarter – Ostatni, do którego uda się żebrak Majątek Baldwinów w Dzielnicy Szlacheckiej. To jest jego dom. Porozmawiaj z jego żoną Hilda ujawnić prawdę. Ale samo mówienie nie wystarczy.
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 7 Rebirth: Jak pokonać finałowego bossa | Rozdział 14 Przewodnik
Porozmawiaj z Hildą, aby dowiedzieć się, co dzieje się z żebrakiem – ale potrzebujesz dowodu. W jednej z lokacji znajdziesz kluczowy przedmiot potrzebny do wykonania zadania.
- Rozwiązanie zadania: Idź do zamkniętego domu w Dzielnicy Wspólnej. Gdy żebrak odejdzie i zmieni ubranie, pozostawi po sobie Strój żebraka przedmiot. Zbierz to.
- Iść do Majątek Baldwinów i porozmawiać Hilda. Daj jej Strój żebraka i poprosi Cię o powrót po kilku dniach.
Wyjdź i wróć po dwóch dniach. Hilda wyjawi, że prawda wyszła na jaw i wręczy nagrodę za pomoc. Żebrak przestanie także opowiadać historie w Dzielnicy Kupieckiej — dzięki czemu za każdym razem, gdy będziesz zwiedzać okolicę w ciągu dnia, będziesz mniej irytujący.
- Nagroda: 900 XP + Onyks x3
- Onyks sprzedawany jest po 2400 G za sztukę tylko w Vermund.
CZYTAJ TAKŻE Zapowiedź gry Dragon’s Dogma 2 potwierdza, że działa ona na konsolach w 30 klatkach na sekundę
To kolejne czasochłonne zadanie ukończone. Jeśli chcesz to zrobić łatwiej, po prostu poczekaj nocą w tawernie w slumsach, a potem zobacz, dokąd idzie — albo jeszcze lepiej, stań w południowo-wschodnim rogu Dzielnicy Wspólnej i złap jego ubranie.
Powiązany