Być może przez jakiś czas nie dowiemy się niczego o tej grze.
Wygląda na to, że Bend Studio pracuje nad grą usługową na żywo.
Jak donosi GameRant, najnowsze ogłoszenie o pracę w studiu dla głównego menedżera produktu wyraźnie wspomina o usługach na żywo, zarówno w celu opisu projektu, jak i wymaganiu od kandydatów doświadczenia w obsłudze na żywo.
W ramach ich obowiązków w opisie stanowiska wyjaśnia się, co musi zrobić następna osoba zatrudniona:
„Kieruj naszą zwinną strategią i procesami zgodnie z celami naszego studia, specyficznymi potrzebami naszych zespołów i kluczowymi fazami rozwoju (przedprodukcja, produkcja, usługi na żywo). „
W wymaganiach zawodowych jest napisane tak:
„Praktyczne doświadczenie w tworzeniu gier na stanowiskach kierowniczych, dostarczających gry w ramach usług AAA na żywo. „
Wreszcie, w ramach dodatkowych lub dodatkowych wymagań, cytują to:
„Doświadcz, jak na nowo definiują studia z tradycyjnego tworzenia gier skupionych na „produktach pudełkowych” w studiach zajmujących się tworzeniem usług na żywo, pełniąc kluczową rolę lidera”.
CZYTAJ TAKŻE Multiversus powróci w maju na Unreal Engine 5
W opisie stanowiska wspomniano także o Scrumie i Agile, czyli specyficznych technikach zarządzania stosowanych przy tworzeniu oprogramowania, mających na celu usprawnienie działań. Z opisu z pewnością wynika, że Bend Studio niekoniecznie zna Agile lub Scrum, ale ma obowiązek nauczyć się tych procesów na potrzeby swojego następnego projektu.
Najnowszym wydawnictwem Benda było Minęły dni, pozornie dziwny człowiek w ofercie tytułów własnych dla jednego gracza na PlayStation 4. w odróżnieniu Horyzont, Bóg wojnyLub Marvel’s Spider-Man, Minęły dni spotkał się z mieszanym przyjęciem krytycznym i nawet wśród fanów Sony zdania na jego temat są podzielone.
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 7 Rebirth: Jak zdobyć skarb króla piratów | Bossowie i lokalizacje
Co ważniejsze dla Sony, nie był to sukces sprzedażowy, jaki odnieśli jego pierwsi bracia. Bend twierdzi, że planowali zrobić kontynuację Dni Straconya także nowy otwarty świat Opór tytuł, a Sony odrzuciło obie propozycje.
Rozumiemy teraz, że Bend jest jednym z wielu studiów, które otrzymały zadanie stworzenia tytułu usługi na żywo pod kierownictwem odchodzącego szefa PlayStation, Jima Ryana. Szczerze mówiąc, w przeciwieństwie do Insomniac i Santa Monica Studio, przynajmniej w przypadku Benda ma to sens.
Bend nie był powiązany z odnoszącą sukcesy franczyzą, która potrzebowała kontynuacji i spin-offów. Nie zaplanowano również tworzenia żadnych spin-offów gier rozpoczętych przez inne studia. Sony potrzebowało usług gier na żywo i nie miało nic innego do roboty. Nie chodziło o to, że Sony było pewne, że Bend odniesie tutaj sukces, ale nie było nic złego, gdyby spróbowali to zrobić.
Bazując na tej ofercie pracy, Bend Studio jest bliżej początku rozwoju, choć możliwe, że prace są już na zaawansowanym etapie. Być może przez jakiś czas nie usłyszymy o tej grze, ale przynajmniej dobrze jest wiedzieć, że Bend ma projekt pod swoją nazwą.