Capcom nie potrafi udzielić bezpośrednich przeprosin, ale potraktuj to jako przeprosiny w praktyce.
Capcom udostępnił nową aktualizację po Dogmat smoka 2uruchomienie.
Jak już informowaliśmy, to, co miało być wczesnym pretendentem do GOTY, stało się jednym z pierwszych kontrowersyjnych wydawnictw tego roku. Nieoczekiwana informacja w ostatniej chwili, że gra zawiera mikrotransakcje, zrujnowała ją już na samym początku, szczególnie dla graczy, którzy mogli być zainteresowani grą, ale zostali wyłączeni.
Jak zorientowali się gracze, wdrożenie przez Capcom mikrotransakcji w Dogmat smoka 2 nie jest tak źle, jak się obawiano. W naszym raporcie zauważyliśmy już, że przedmioty wystawione na sprzedaż również znajdują się w grze i można je podnieść, jeśli gracze ich szukają. Możliwe jest także przejście gry bez konieczności zakupu którejkolwiek z tych mikrotransakcji. Można powiedzieć, że te mikrotransakcje są przeznaczone dla osób, które chcą zagrać w łatwiejszą grę, a nie coś, co aktywnie psuje grę.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: God Of War Ragnarok ukaże się na PC najwcześniej w pierwszym kwartale 2025 roku
Jednak większym problemem jest zaufanie i firma Capcom po raz kolejny błędnie odczytała tę kwestię. Firma na pewno wie, że jej klienci nie ufają mikrotransakcjom, nie tylko ze względu na działania innych producentów gier, takich jak EA czy Activision, ale także na podstawie własnych decyzji.
Gry takie jak Marvel kontra Capcom InfiniteI Uliczny wojownik Vnadal są bolesnym punktem dla fanów, nie tylko z powodu rozczarowujących decyzji podjętych przez firmę Capcom w sprawie tych gier, ale także dlatego, że narzucały strategie monetyzacji, które gracze uznali za wyzysk i chciwość.
Poza tym okazało się, że Dogmat smoka 2 miał również poważne problemy z wydajnością w momencie premiery. Jak firma Gamers Nexus dowiedziała się po weekendowych testach, firma Capcom zaprogramowała tytuł tak, aby mocno obciążał procesor, ale uważają również, że można temu zaradzić poprzez optymalizację. Tutaj możesz obejrzeć ich relację i objaśnienie najdrobniejszych szczegółów.
CZYTAJ TAKŻE Weteranka PlayStation, Connie Booth, dołączyła do EA
Jak donosi Video Games Chronicle, Capcom wysłał tweeta wyjaśniający, że zajmuje się tymi problemami. Pragniemy zauważyć, że Capcom nie przyznał się do żadnego wykroczenia z swojej strony, ale jeśli nie przyzna się do tego bezpośrednio, to już otrzymał karę za swoje przewinienia, niezależnie od tego, jak bardzo ich dostrzeżone błędy odpowiadają rzeczywistości.
Oni powiedzieli:
„Do wszystkich graczy Dragon’s Dogma 2! W najbliższej przyszłości planujemy wypuścić łatki zawierające następujące aktualizacje i poprawki i opublikujemy je, gdy tylko będą gotowe do dystrybucji na każdej platformie. Dziękujemy za cierpliwość i wsparcie!”
Poniżej możesz przeczytać informacje o łatce, ale w tym miejscu zwrócę uwagę, że wśród poprawek znajduje się umożliwienie graczom prawdziwego rozpoczęcia nowej gry i rozpoczęcia od nowa z wcześniej istniejącymi zapisanymi danymi. Jeśli to nie pokazuje, jak źle Capcom traktował konsumentów, to nie wiemy, co to powie.
CZYTAJ TAKŻE Xbox Game Pass otrzyma 9 popularnych gier
Poniżej znajdują się informacje o łatce.
Wszystkie platformy
- Dodanie opcji rozpoczęcia nowej gry, gdy dane zapisu już istnieją.
- Zmiana liczby przedmiotów „Sztuka metamorfozy” dostępnych w gildiach lombardów w grze na 99.
- Udostępnienie zadania umożliwiającego graczom zdobycie własnego mieszkania (w którym mogą zapisywać dane i odpoczywać) na wcześniejszej etapie gry.
- Różne poprawki dotyczące wyświetlania tekstu.
- Różne poprawki błędów.
PS5 i Xbox Series X/S
- Dodanie opcji* włączania/wyłączania rozmycia ruchu w Opcjach.
- Dodanie opcji* włączania/wyłączania śledzenia promieni w Opcjach.
- Dodanie opcji ustawienia szybkości klatek na Zmienną lub Maks. 30 klatek na sekundę w Opcjach.
- *Te opcje nie wpływają znacząco na liczbę klatek na sekundę. W przyszłych aktualizacjach planowana jest poprawa szybkości klatek.
Para
- Poprawianie jakości, gdy włączona jest funkcja Super Rozdzielczość DLSS.
- Naprawiono problem powodujący niską jakość modeli przy niektórych określonych ustawieniach.
Powiązany