Leć wolny, sędzio w klatce!
Jedno z głównych zadań fabularnych w Dogmat smoka 2 zmusza Cię do szukania biblioteka pełna książek — a kiedy dotarliśmy do tego punktu, nie mieliśmy pojęcia, gdzie szukać. Podczas zadania „Sędzia w klatce” będziesz musiał pomóc urzędnikowi uciec z więzienia z pomocą kapitana Branta. Ale sędzia po prostu odmawia opuszczenia celi, chyba że uda się znaleźć lepsze miejsce do ukrycia go. Tutaj wyjaśnimy, jak uciec i jak spełnić dziwną prośbę Sędziego.
Sędzia w klatce | Przewodnik po misjach
Aby rozpocząć to zadanie, spotkaj się wieczorem z Kapitanem Brantem Vernwortha i zapytaj o sędziego. Kapitan Brant da ci Klucz do więzienia — to fantazyjny sposób na pisownię „więzienie”. Ten klucz odblokuje wszystkie drzwi w Więzienie Vernworthale jeśli zostaniesz złapany przez strażników, zaatakują cię od razu.
- Gdzie znaleźć sędziego: Aby wkraść się do więzienia, przejdź do Slumsy i idź wzdłuż skalistej półki na południe. Wspinaj się po skałach obok dolnych drzwi wejściowych Charnel House, a znajdziesz zamknięte drzwi.
- The Klucz do więzienia odblokuje te drzwi — wejdź po spiralnych schodach i odblokuj drugie drzwi. Prowadzi to na główne piętro więzienia. Będzie tu patrolować dwóch strażników.
- Chodź i staraj się unikać bycia zauważonym. Sędzia znajduje się w ostatniej celi po lewej stronie (wchodząc od strony kręconych schodów) — odblokuj jego celę i porozmawiaj z nim w środku.
CZYTAJ TAKŻE Aktualizacja Call of Duty poprawiła informacje o aktualizacjach dotyczących spawnów i broni
Po rozmowie z Sędzią poprosi o miejsce z „mnóstwo tomów” albo nie opuści celi. O tym, jak znaleźć takie miejsce, porozmawiamy poniżej. Miejsce to możesz odnaleźć jeszcze przed dotarciem do Magistratu.
- Jak znaleźć górę tomów: Aby znaleźć miejsce z górą tomów, musisz ukończyć zadanie w Slumsy. Idź do Łaskawa Ręka klasztor w Slumsach i porozmawiaj z nim Kendricka. To rozpoczyna zadaniePięta Historiigdzie poprosi Cię o odnalezienie Malcolma.
- Porozmawiaj z dwójką dzieci na zewnątrz klasztoru – dwa z nich powiedzą ci, że Malcolm poszedł zwiedzać tunele. Porozmawiaj z Kendrickiem, a oczyści ścieżkę w starej wieży. Zeskocz na dół i wejdź do grobowców.
- Podążaj korytarzem, aż znajdziesz Malcolma. Czeka w ogromnej zaginionej bibliotece. Po wyprowadzeniu obu Kendrick powie Ci, żebyś zachował to miejsce w tajemnicy.
CZYTAJ TAKŻE Helldivers II: Jak dołączyć do gry publicznej lub ją zorganizować
Ukończ zadanie „Pięta historii”, a będziesz mógł o tym powiedzieć Magistratowi. Nie martw się — Kendrick jest zachwycony, że Sędzia chce korzystać z tego miejsca.
- Ucieczka z sędzią: Powiedz Magistratowi o tajnej bibliotece Łaskawych Dłoni, a zgodzi się na ucieczkę.
- Aby ułatwić sobie ucieczkę, podnieś i zanieś Sędziego, a następnie wyjdź tylnymi drzwiami. Możesz biec sprintem, niosąc go. Jeśli podąża, jest niezwykle powolny i podatny na złapanie na strażnikach.
Po opuszczeniu terenu więzienia zakończysz główną część zadania. Porozmawiaj z Kapitanem Brantem, aby zdobyć nagrodę. Będziesz także chciał od czasu do czasu ponownie odwiedzić Sędziego w bibliotece — może on posiadać tajne informacje, które będą Ci potrzebne w przyszłych misjach.
CZYTAJ TAKŻE Persona 3 Reload: Przewodnik po bossach cesarza i cesarzowej
Zwrócisz także Klucz do więzienia do Branta po ukończeniu tego zadania. Jeśli pójdziesz do Sklep ze złomem Ibrahima w Miasto odpoczynku punktu kontrolnego możesz zrobić fałszerstwo tego klucza — teraz będziesz mieć stały sposób na ucieczkę z więzienia.
W ten sposób wykonujesz kolejne trudne zadanie. Odnalezienie zadania klasztornego jest wymagane, zanim Magistrat ucieknie, ale możesz opuścić więzienie i ukończyć to zadanie, a następnie wrócić do Magistratu, nie zadając żadnych błędów.
Powiązany