Podejmij najtrudniejsze wyzwanie w Dragon’s Dogma 2. Oto, jak pokonać Sfinksa w jej własnej grze.
Spis treści[Hide][Show]
Sfinks jeszcze nie jest skończony Dogmat smoka 2. Po rozwiązaniu pięciu zagadek na Górskie SanktuariumSfinks poleci do nowego miejsca zwanego Sanktuarium Graniczne. Jest jeszcze pięć zagadek do rozwiązania — i to z pewnością najtrudniejsze zagadki w historii. Niektóre z tych zagadek wymagają sztuczek, o których możesz nawet nie wiedzieć. Aby pomóc Ci pokonać Sfinksa i zdobyć wszystkie jej skrzynie z nagrodami, mamy rozwiązania na każde wyzwanie.
I jest jeszcze ostatnia skrzynia do odblokowania. Rozwiązanie zagadek pozornie kończy się antyklimaksem. Sfinks po prostu odchodzi, a złota skrzynia pozostaje zamknięta na zawsze. Jeśli chcesz otworzyć wielką złotą skrzynię i znaleźć w niej potężny przedmiot, musisz rozwiązać jeszcze jedną, ostatnią zagadkę.
Zagadka ponownego spotkania
Po rozwiązaniu pierwszych pięciu zagadek Sfinksa na Górskie Sanktuarium, Sfinks odleci. Aby rozwiązać pierwszą zagadkę, będziesz musiał znaleźć jego nową lokalizację.
- Rozwiązanie: Znajdź Sanktuarium Graniczne. Z Miasto odpoczynku punktu kontrolnego, zejdź do potoku pod mostem. Podążaj tą ścieżką północny zachód aż dotrzesz do obszaru silnie zamglonego. Na tym obszarze może pojawić się m.in Minotaur i a Chimera.
- Z tego mglistego obszaru skieruj się w lewo i rozwal głaz blokujący upadły filar. Podążaj nową ścieżką, aby dotrzeć do Sfinksa.
Nagroda: 100 000 G
Zagadka konkursu
W przeciwieństwie do pierwszego obszaru, tutaj pięć zagadek należy rozwiązać w odpowiedniej kolejności. Po rozwiązaniu jednej zagadki natychmiast rozpocznie się następna. Żadna z zagadek nie jest ograniczona czasowo, ale będziesz chciał umieścić Portkryształ na Sanktuarium Graniczne Wkrótce.
CZYTAJ TAKŻE 52 najlepszych gier eksploracyjnych na PS5, które pozwolą Ci się poruszać
W przypadku tej zagadki automatycznie założysz pierścień, który uczyni cię niewiarygodnie słabym – i pojawi się wróg. Aby rozwiązać zagadkę, musisz pokonać przeciwnika.
- Rozwiązanie: Chociaż możesz zabić przeciwnika zwykłymi atakami, najłatwiejszym sposobem jest powalenie go rzuceniem głazu. Po przewróceniu podnieś ciało i zrzuć je ze zbocza klifu.
Nagroda: Pierścień Ambicji – użytkownik zdobywa więcej PD za pokonywanie wrogów.
Zagadka daremności
Absolutnie okrutna zagadka. Sfinks przywołuje dużą wazę. Będziesz musiał zanieść to do NPC w Bakbattahl bez łamania go. Istnieją dwa sposoby rozwiązania tej zagadki – trudny i łatwy sposób.
- Rozwiązanie [HARD]: Podnieś wazon i zanieś go Bakbattahlowi. Wazon nie może jeździć wozami i może zostać rozbity przez twoje własne pionki. Będziesz musiał powoli robić postępy, odłożyć wazon, pokonać wrogów, a następnie zebrać go ponownie. Może to zająć godzinę lub dłużej.
- Rozwiązanie [EASY]: Zamiast zanieść wazon do Bakbattahl, zabierz NPC do wazy. Idź do Bakbattahl i znajdź badacza na gigantycznym fresku Sfinksa w pobliżu domu gracza. Podnieś go i użyj Portkryształ I Ferrystone teleportować się do Kaplicy Granicznej. Możesz szybko podróżować, mając NPC.
Nagroda: Wieczna więź – Pierścień, który natychmiast wzmacnia Twoją więź, gdy jest podarowany w prezencie.
Zagadka wspomnień
Jedna z najłatwiejszych zagadek. Bardzo prosta. Sfinks pyta, ile zagadek udało Ci się już rozwiązać. To może się zmienić w zależności od tego, czy je zawiodłeś. Można poznać po liczbie otwartych skrzyń. Nieudana zagadka nie będzie miała otwartej skrzyni.
- Rozwiązanie: Przesuń posągi na podniesioną platformę. Przenosić 8 posągi, jeśli rozwiązałeś do tej pory wszystkie zagadki. Jeśli nie udało Ci się żadnego z nich, zmień swoją odpowiedź, umieszczając mniej posągów w pobliżu Sfinksa.
CZYTAJ TAKŻE 42 gry kooperacyjne online, dzięki którym poznasz nowych przyjaciół
Nagroda: Unmaking Arrow – Unikalna strzała, która zabija wrogów jednym trafieniem.
Zagadka różnicowania
Niezwykle trudna łamigłówka — chyba że wiesz, gdzie szukać. Sfinks przez chwilę pokaże ci osobę. Weź zrzut ekranu. Sfinks chce, żebyś sprowadził do niej tę osobę. Ten NPC może znajdować się w dowolnym miejscu na świecie. W tej zagadce jest pewien brudny trik.
- Rozwiązanie: Osoba, którą musisz znaleźć, zawsze się w niej znajduje Miasto odpoczynku punktu kontrolnego. NPC może być jedną z dwóch postaci — Dante Lub Vergila. Obaj NPC-e wyglądają niemal identycznie. Zwróć uwagę na część we włosach. Jeden ma część po lewej stronie, drugi ma część po prawej stronie.
- Lokalizacja nr 1: Checkpoint Rest Town – W ciągu dnia NPC będzie stał w gospodzie na drugim piętrze – tej nad tawerną. To jest po stronie bramy Vermund.
- Lokalizacja nr 2: Checkpoint Rest Town – Po stronie Battahl, poszukaj prawie identycznego NPC. Za dnia będzie stał w karczmie/gildii powołaniowej.
Sfinks będzie chciał jednej z tych dwóch postaci. Przyjrzyj się obu uważnie — możesz uzyskać znacznie lepszy widok w Historia menu, w którym możesz sprawdzić wszystkich NPC, których spotkałeś do tej pory.
- NOTATKA: Zapisz grę, zanim pokażesz Sfinksowi swoją odpowiedź.
CZYTAJ TAKŻE Condor będzie pierwszą grą serwisową Remedy na żywo (myślę, że będzie dobrze)
Aby przyprowadzić NPC do Sfinksa, złap go i użyj a Ferrystone — pamiętaj o umieszczeniu Portkryształu przy Sanktuarium Graniczne. Jeśli przyprowadziłeś odpowiedniego NPC, otrzymasz kolejną nagrodę.
Nagroda: Kapryśna Kadzielnica Marzeń – Ataki tą bronią Oszustów generują złoto.
Odblokowanie Wielkiej Złotej Skrzyni
Sfinks to zrobi odlecieć po rozwiązaniu ostatniej zagadki. Zostawia także ogromną złotą skrzynię. Załaduj ponownie grę, jeśli uciekła. Musisz wykonać ostatni krok, aby uzyskać złoty klucz do skrzyni.
- Klucz do złotej skrzyni: Aby zdobyć klucz do gigantycznej skrzyni, musisz pokonać Sfinksa. Zaatakowanie jej w dowolnym momencie zainicjuje walkę z bossem.
- Aby zdobyć klucz, musisz NIE ATAKUJ JEJ PRZODU. Atakuj jej tylne nogi i unikaj jej ludzkiej klatki piersiowej/głowy. Staraj się zadać jej jak najmniej obrażeń z przodu.
- Jeśli zadasz jej zbyt duże obrażenia z przodu, opuści ją w połowie walki i nigdy nie wróci.
Tę bitwę możesz rozpocząć w dowolnym momencie, ale każdą skrzynię będziesz mógł otworzyć tylko wtedy, gdy zaczekasz do momentu odblokowania piątej skrzyni w Kaplicy Granicznej. Następnie zaatakuj ją, zanim odleci. Następnie możesz pokonać ją w bitwie, zdobyć klucz i otworzyć gigantyczną złotą skrzynię.
- Nagroda w postaci ogromnej złotej skrzyni: Wieczny Kamień Przebudzenia – Unikalny kamień przebudzenia, którego możesz użyć wielokrotnie, aby ożywić NPC.
To niesamowita nagroda dla graczy, którzy chcą ukończyć wszystko w Dragon’s Dogma 2 i przypadkowo zabić kilku NPC. Teraz możesz ożywić wszystkich w Charnel House lub kostnicy — albo wdać się w szał zabijania bez poczucia winy.
Powiązany