Zawiera kilka zaskakujących zmian.
Call of Duty: Modern Warfare 3 I Strefa wojny Nadszedł sezon 3, a w nim mnóstwo nowej zawartości, w którą warto się zagłębić. Zanim to zrobisz, upewnij się, że twoje wyposażenie jest na najwyższym poziomie, zapoznając się ze wzmocnieniami i osłabieniami broni dostępnymi wyłącznie w MW3.
Najbardziej zauważalne zmiany to osłabienie popularnego karabinu szturmowego MCW i pistoletu maszynowego Rival-9. Ponieważ oba są dostępne w zwykłym trybie wieloosobowym i meta grze rankingowej, konieczne może być wprowadzenie pewnych zmian w tych zestawach.
Więcej poradników Call of Duty
Call of Duty: Modern Warfare 3 – nagrody za grę rankingową za cały sezon 3 | Call of Duty: Warzone – Jakie są premie za zebranie drużyny? | Call of Duty: Warzone – Na czym polega ulepszenie pola Squad Rage? | Call of Duty: Warzone – Czym są kontrakty na drony szpiegowskie? | Call of Duty: Warzone – Co to jest wydarzenie publiczne „Wspinaczka i kara”? | Call of Duty: Warzone – objaśnienie trybu ładowania Rebirth Resurgence | Call of Duty: Warzone – objaśnienie trybu Bootcamp |
MW3 Wzmocnienia i osłabienia broni w sezonie 3
Oto pełna lista zmian wprowadzonych w aktualizacji równoważenia broni, która została wprowadzona wraz z sezonem 3.
Karabiny szturmowe
- RAM-7
- Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z 1,3x do 1x (-23%).
- Holgera 556
- Zmniejszono mnożniki obrażeń górnej części nogi, dolnej części nogi i stopy z 1x do 0,85x (-15%).
Holger 556 wymaga teraz trafienia powyżej pasa, aby zabić 4 strzałami.
- MCW
- Zmniejszono mnożnik obrażeń od strzału w głowę z 1,3x do 1,1x (+15%).
Dzięki MCW 1 strzał w głowę nie będzie już skutkować zabiciem 4 strzałami.
- DG-56
- Zwiększono czas sprintu do strzału ze 178 ms do 199 ms (+12%).
CZYTAJ TAKŻE Dragon’s Dogma 2: Jak odblokować skarbiec Vermund | Najlepsza tarcza i nie tylko
Karabiny bojowe
»
- Przekształcenie SOA
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 256 ms do 268 ms (+5%).
- Zwiększono czas celowania z 270 ms do 290 ms (+7%).
- BAS-B
- Zmniejszono szybkostrzelność z 667 obr./min do 600 obr./min (-10%).
- Zmniejszono środkową prędkość odrzutu o 6%.
- Zestaw JAK Outlaw-277
- Skrócono czas sprintu do strzału z 252 ms do 226 ms (-10%).
- Skrócono czas celowania z 300 ms do 240 ms (-20%).
- Zmniejszono karę za szybkostrzelność przy celowaniu w dół ze 150% do 135%.
- Zwiększono średnie obrażenia z 74 do 90 (+22%)
- Zwiększono minimalne obrażenia z 70 do 90 (+29%).
Zestaw JAK Outlaw-277 pozwala teraz na maksymalnie 2 strzały, aby zabić we wszystkie miejsca ciała.
- Sidewinder
- Skrócono czas sprintu do strzału z 231 ms do 210 ms (-9%).
- Zwiększono prędkość pocisku z 600 m/s do 770 m/s (+28%).
»
Pistolety maszynowe
- RAM-9
- Skrócono czas sprintu do strzału ze 178 ms do 147 ms (-17%).
- AMR9
- Skrócono czas sprintu do strzału ze 189 ms do 136 ms (-28%).
- Rywal-9
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 93 ms do 110 ms (+18%).
- Zmniejszono prawie średnie obrażenia z 27 do 25 (-7%).
- Zmniejszono średnie obrażenia z 25 do 23 (-8%).
- Zmniejszono mnożniki obrażeń dolnej części tułowia, przedramienia i dłoni z 1,1x do 1x (-9%).
- HR-9
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 94 ms do 110 ms (+17%).
- Napastnik 9
- Zwiększono czas sprintu do strzału ze 100 ms do 103 ms (+3%).
- Strajkowicz
- Zwiększono czas sprintu do strzału ze 100 ms do 110 ms (+10%).
- WSP-9
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 88 ms do 110 ms (+25%).
- Rój WSP
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 88 ms do 99 ms (+13%).
CZYTAJ TAKŻE Call of Duty otrzymuje pakiety skórek do Warhammera 40 tys
Strzelby
»
- Do strzelb MWIII dodano nasadki wylotowe Long Haul 50 i Wolfcall 300.
»
Lekkie karabiny maszynowe
- TAQ ewoluuje
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 245 ms do 257 ms (+5%).
- Zwiększono czas celowania z 385 ms do 415 ms (+8%).
- 7.62 Magazynki pasowe
- Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z 1,4x do 1,2x (-14%).
- Magazynki pasowe 5,56
- Zmniejszono szybkostrzelność z 857 obr./min do 789 obr./min (-8%).
- Most Mk9
- Skrócono czas celowania z 410 ms do 350 ms (-15%).
- RAAL KM (MWII)
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 199 ms do 216 ms (+9%).
- Zwiększono czas celowania z 330 ms do 380 ms (+15%).
- Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z 1x do 1,3x (+30%).
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1x do 1,2x (+20%).
- Zwiększono mnożniki obrażeń nóg i stóp z 0,9x do 1x (+11%).
»
Karabiny wyborowe
- Przechwytywacz MTZ
- Zwiększono czas celowania z 280 ms do 300 ms (+7%).
- Zmniejszono średnie obrażenia z 88 do 83 (-6%).
- Zmniejszono minimalne obrażenia z 84 do 77 (-8%).
- Zmniejszono zasięg obrażeń prawie średnich z 44,5 m do 38,1 m (-14%).
»
Karabiny snajperskie
- Prześladowca XRK
- Zwiększono czas celowania z 580 ms do 600 ms (+3%).
- Inhibitor KV
- Zwiększono czas celowania z 540 ms do 580 ms (+7%).
- SP-X 80 (MWII)
- Zwiększono czas sprintu do strzału z 270 ms do 310 ms (+15%).
- Wydłużono czas celowania z 570 ms do 590 ms (+4%).
CZYTAJ TAKŻE Ograniczone czasowo wydarzenie Dead by Daylight z okazji Prima Aprilis
»
Pistolety
- TYR
- Amunicja śrutowa 12,7 x 55 mm
- Zwiększono zasięg minimalnych obrażeń i zasięg zakończenia pocisku z 14,5 m do 19,6 m (+35%).
- Amunicja śrutowa 12,7 x 55 mm
- WSP Stingera
- Tylny chwyt Akimbo WSP Stinger
- Zwiększono szybkostrzelność z 600 obr./min do 750 obr./min (+25%).
- Tylny chwyt Akimbo WSP Stinger
»
Załączniki
- Dodano premię za dokładność początkowego celowania do wszystkich ciężkich bełtów do karabinów snajperskich.
- Optyka Cronen INTLAS MSP-12
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Światło laserowe SL Razorhawk
- Latarka nie jest już widoczna dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Laser szkarłatny CS15
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów.
- Zielony laser w pudełku z haczykami
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów znajdujących się na biodrze.
- Wylot tłumika ognia duchowego VT-7
- Zwiększono karę do prędkości sprintu i ognia z 2% do 5%.
- Lufa L4R z tłumikiem płomienia
- Zmniejszono korzyści z kontroli odrzutu poziomego z 13% do 10%.
- Podstawa hamulca ręcznego DR-6
- Zmniejszono premię do prędkości ruchu celownika w dół o 3-4%, w zależności od klasy broni.
- Pod lufą Bruen Heavy Support Grip
- Zmniejszono korzyści z kontroli odrzutu poziomego z 12% do 8%.
Teraz już wiesz wszystko MW3 wzmocnienia i osłabienia broni, jesteś gotowy na pole bitwy!
Powiązany