Tropienie najrzadszych grimuarów.
Spis treści[Hide][Show]
Dogmat smoka 2 ma kilka irytujących zadań, ale żadne z nich nie jest tak stresujące jak „Oczarowany’ I ’Ocena czarnoksiężnika’ — dwie misje, podczas których odnajdujesz książki będące jednymi z najrzadszych przedmiotów w grze. Na pierwszy rzut oka te księgi wyglądają jak inne księgi zaklęć, ale są o wiele cenniejsze i większość ma tylko jeden egzemplarz. Będziesz musiał przeszukać każdy zakątek mapy, aby zdobyć sześć takich Grimuarów, a tym bardziej wszystkie dziesięć. Jeśli nie możesz znaleźć ostatnich dostępnych Grimuarów lub potrzebujesz jeszcze kilku i potrzebujesz pomocy, mamy lokalizacje dla nich wszystkich.
Wszystkie rzadkie grimuary
Zanim odnajdziesz którykolwiek z tych tomów, powinieneś wiedzieć kilka rzeczy — gdzie rozpocząć wymagane zadania, które proszą cię o odnalezienie tych tomów oraz kilka szczegółów dotyczących polowania na nie. Istnieją dwie misje, każda dla Mistrza magii. Wykonując te zadania, odblokujesz najpotężniejsze zaklęcia dla Maga lub Czarnoksiężnika. Istnieje wiele dezinformacji na temat tych książek, tego, gdzie je znaleźć i jak je zdobyć. Wyjaśnijmy to. Zanim to nastąpi, oto podsumowanie zadań.
- Zaczarowany Zadanie znajduje się w górach, na północ od początkowego miasta Melve. Gdy będziesz się wspinać, znajdziesz samotny dom zwany Domem Eini. Odwiedź ponownie po kilku dniach, aby rozpocząć misję odnalezienia pięciu ksiąg zaklęć dla uwięzionej w nich małej dziewczynki.
- Zadanie oceny czarnoksiężnika: Znacznie później znajdziesz Czarnoksiężnika zamkniętego w jego posiadłości w Mieście Rezydencji Checkpoint. Noś dworskie ubrania, które znajdziesz w całej dzielnicy Noble Quarter w Vernworth, a wpuści Cię Czarnoksiężnik Myrrdin. Porozmawiaj z nim, a poprosi o pięć niezwykle rzadkich ksiąg.
CZYTAJ TAKŻE Dragon’s Dogma 2: 21 wskazówek, o których chcielibyśmy wiedzieć wcześniej | Przewodnik dla początkujących
Rozpoczęcie tych zadań to dopiero początek. Znalezienie pięciu tomów jest niezwykle trudne, a niektóre są dostępne dopiero po rozpoczęciu jednego z tych zadań. Jeśli nie znajdziesz Grimoire od NPC opisanego poniżej, pamiętaj, aby najpierw rozpocząć zadanie. Wtedy chętnie porozmawiają z Tobą o książkach. Oto kilka dodatkowych informacji, które mogą być potrzebne przed rozpoczęciem.
- Możesz dawać fałszerstwa Czarnoksiężnikowi Myrrdinowi, ale nie możesz dawać fałszerstw Uczeńowi Maga Tryshy. Trysha akceptuje wyłącznie oryginalne kopie. Jeśli planujesz robić kopie, pamiętaj o oddaniu ich Myrrdinowi.
- A co ważniejsze, tylko oba zadania wymagają trzech z pięciu grimuarów. Za oddanie większości z nich zdobędziesz umiejętności mistrza broni. Wszystkie pięć nie jest wymagane.
Jeśli stracisz Grimoire, sprzedając go lub wymieniając z innym graczem za pośrednictwem pionka, możesz go odzyskać, rozmawiając z Ibrahimem w jego sklepie Checkpoint Rest Town. Sprawdź menu przedmiotów specjalnych pod kątem kluczowych elementów, które mogłeś zgubić. Użycie tych przedmiotów niestety nie będzie się liczyło do ich ponownego zdobycia.
Niech stanie się światłość
- Lokalizacja: Dom Myrddina, miasteczko kontrolne Checkpoint
Znaleziono w dużym domu, w którym mieszka Czarnoksiężnik Maister. Aby ukraść to bez powiadamiania go, użyj Lewitacji lub wskocz na balkon na drugim piętrze i szybko zabierz książkę z jego biurka, zanim znajdzie cię na górze.
CZYTAJ TAKŻE Remaster GTA 3, którego wszyscy chcieliśmy
To kolejna książka, którą trudno zdobyć w dwóch egzemplarzach. Weź fałszerstwo ze Sklepu Ibrahima, aby zdobyć dwa i dać fałszerstwo jedynie Myrrdinowi w ramach jego zadania.
Piorunująca Tarcza
Sprzedawany przez podróżującego kupca przed Melve, w pobliżu stacji przybycia wozów wołowych. Sprzedaje książkę za 5000 g. Po zakupie tego będziesz chciał fałszować.
Zdobądź egzemplarz (lub dwa!) w sklepie Ibrahima. NPC (Wendy) w Bezimiennej Wiosce na wschód od Vernworth poprosi o kopię i wręczy Ci Howling Blizzard. Nie rozdawaj swojego jedynego egzemplarza!
Dzwon śmierci narodu | Lokalizacje Grimoire
Znajduje się w jaskini na północny wschód od Posterunku Straży Granicznej. W tej dużej jaskini przejdź obok niebezpiecznej Chimery i dotrzyj na wyższy poziom. Jest tam przerażająca magiczna biblioteka ze skrzynią pośrodku. Otwórz skrzynię, aby przywołać Licza. Skrzynia zawiera tę księgę.
- Lokalizacja 2: Starożytne pole bitwy
Kolejny znajduje się w najgłębszym pomieszczeniu Starożytnego Pola Bitwy. Wejdź wschodnią ścieżką, aby spotkać NPC, który rozpoczyna zadanie „Powalony na odpoczynek’ i prowadzi do dzwonnicy. Księga znajduje się pod dzwonkiem.
Wyjąca zamieć | Lokalizacje Grimoire
Kopię można znaleźć w Jaskinia Wodospadowa. Znajduje się w tej samej skrzyni, co Dzwon Śmierci Narodu na górnym poziomie lochów. Uważaj na Licza, który się pojawia! To najlepsze miejsce na zdobycie dwóch z tych niezwykle rzadkich książek.
- Lokalizacja 2: Bezimienna wioska
CZYTAJ TAKŻE Następna gra Celeste Creator, Earthblade, opóźniona po 2024 roku
Porozmawiaj z NPC Wendy w Bezimiennej Wiosce po rozpoczęciu zadania Sorcerer Maister. Wymieni cię na Wyjącą Zamieć za egzemplarz Fulminous Shield. Nie wymieniaj go, chyba że masz drugą kopię — możesz także dokonać fałszerstwa ze Sklepu Ibrahima (zwanego Fruminous Shield) i wymienić go, aby zdobyć kolejną Wyjącą Zamieć.
Wysoka Ziemia | Lokalizacja firmy Grimoire
Ukończ zadanieSędzia w klatce’, wysyłając Sędziego do tajnego skarbca. Porozmawiaj z NPC Łaskawej Dłoni i przekaż mu kilka datków na rzecz misji.Pięta Historii’ i odkryj podziemną bibliotekę. Wyślij Magistrata w to miejsce, pomóż mu uciec, a następnie odwiedź go ponownie, aby zdobyć egzemplarz Towering Earth. Da ci grymuar tylko wtedy, gdy rozpocząłeś już zadanie Czarnoksiężnik -LUB- Mag.
Możesz zrobić Fałszerstwo tej książki i przekaż Czarownik w Checkpoint Rest Town.
I właśnie tam znajdziesz całą piątkę! Zrób kopie ich wszystkich, a będziesz mógł ukończyć oba zadania ze wszystkimi pięcioma tomami – ale nie jest to konieczne. Jak wspomnieliśmy powyżej, potrzebujesz tylko trzech z pięciu Grimuarów, aby ukończyć zarówno misję Tryshy, jak i misję Myrrdina.
Inni ludzie w Internecie twierdzą inaczej, ale są całkowitymi kłamcami. Przetestowaliśmy każdą permutację i trzy wystarczą, aby odblokować wszystko, czego potrzebujesz. Teraz możesz wreszcie mieć za sobą dwa najtrudniejsze zadania w Dragon’s Dogma 2.
Powiązany