To świetny moment, aby dowiedzieć się, że Tony Khan źle zarządzał czymś innym w AEW, prawda?
Pojawiły się nowe plotki na temat AEW Walcz na zawszerozwoju firmy, które nie odzwierciedlają dobrze ulubionej obecnie firmy wrestlingowej przez wszystkich.
Jak donosi Insider Gaming, ich źródła podają historię złego zarządzania obiecującym projektem, a złe zarządzanie zaczyna się od pierwszej zapowiedzi gry. Jedno ze źródeł twierdzi, że wczesne ogłoszenie „zabiło grę od samego początku”. Ale co to może oznaczać?
AEW Walcz na zawsze zostało oficjalnie ogłoszone w listopadzie 2020 r., ale wiceprezesi AEW i talenty headlinerów, The Young Bucks, mówili, że chcą stworzyć grę wideo AEW już w październiku 2019 r., dosłownie przed emisją pierwszego AEW Dynamite. To podniosło oczekiwania fanów, którzy chcieli natychmiast zdobyć grę wideo AEW.
Daleko nam jednak do szczytowych lat Yuke i AKI i mimo że w ostatnich latach tworzyli oni co roku gry wideo o wrestlingu, prawda jest taka, że gry wideo na taką skalę wymagają co najmniej pięciu lat. Dotyczy to nawet gier stworzonych na Nintendo Switch, jak np Pluton 3 fani rozumieją to bardzo dobrze. Jak można się było spodziewać, biorąc pod uwagę formalne rozpoczęcie prac nad grą w 2020 r., źródła Insider Gaming uważały, że gra została wypuszczona zbyt wcześnie w 2023 r. i że rozwój gry wymagał jeszcze jednego lub dwóch lat.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Dwa źródła twierdzą, że Sonic Heroes remake OTW na Unreal 5
Dlaczego więc wydano go przedwcześnie? Ich źródła podają, że koszt gry wzrósł 2,5 razy w stosunku do pierwotnego budżetu i istniała istotna potrzeba odzyskania poniesionych nakładów. Cytując źródło Insider Gaming:
„Oni (AEW) wiedzieli, że stracą pieniądze na tej grze. Jednak istniała duża presja, aby odzyskać pieniądze wyłącznie z powodu nadmiernego budżetu gry.
To wyjaśnia dlaczego AEW Walcz na zawsze DLC pojawiają się powoli, są przestarzałe i za drogie. Wyjaśnia także, dlaczego wiele funkcji zaplanowanych przez Yuke pojawiło się zbyt późno lub nie trafiło do gry. Spóźnione nowości obejmują tryb Beat the Elite i Stadium Stampede, ale tym, który nie dotarł, choć mógł uczynić grę naprawdę ogromną, był crossplay, czyli coś, czego nie ma w grach WWE 2K.
Istnieją inne funkcje, które wydają się mało prawdopodobne, aby to osiągnąć, takie jak mecze Trio i mogą wymagać dodania w drugiej grze wrestlingowej AEW. Ale w tym właśnie tkwi problem, ponieważ perspektywy AEW Walcz na zawsze 2 nie są zbyt dobre.
CZYTAJ TAKŻE Najlepsze gry z otwartym światem wszechczasów
AEW zatrudniło Yuke’s i sprowadziło kilku byłych programistów z AKI, a także zbudowało od podstaw nowy silnik gry specjalnie na potrzeby AEW Walcz na zawsze. Są właścicielami silnika gry, ale oczywiście, jaki interes ma firma wrestlingowa w posiadaniu silnika gry?
W tej chwili Yuke’s realizuje wszystkie swoje zobowiązania wobec AEW dotyczące tego tytułu. Przez cały ten czas relacje między tą dwójką nie były gładkie i z biegiem czasu stają się coraz gorsze. AEW ma ostatnie zdanie na temat przyszłości ich rozwijającej się serii gier wrestlingowych, czy będą ponownie współpracować z Yuke’s itp.
CZYTAJ TAKŻE Dogmat smoka 2: Jak złapać szpiega | Przewodnik po misjach Cienia Powstańców
AEW Walcz na zawsze nie spełnił wszystkiego, co obiecywano i na co liczyli fani, ale jak się okazało, możliwe, że mógł być bliższy naszym oczekiwaniom, a może nawet całkiem trafny, gdyby był zarządzany lepiej. Choć niektórzy fani wrestlingu wskażą WWE2K Lub Świat zapaśniczy Fire Pro jak na obecne dobre gry wrestlingowe, to naprawdę nie rekompensuje niezrealizowanego potencjału, jaki miała ta.
Powiązany