Call of Duty doczekało się kolejnej aktualizacji.
Spis treści[Hide][Show]
Call of Duty Warfare i Warzone otrzymały kolejną aktualizację zawierającą poprawki błędów i inne aktualizacje gry. Zaledwie kilka tygodni temu rozpoczął się sezon 3 obu gier, a także premiera nowej mobilnej gry Warzone na urządzenia mobilne.
Poniżej znajdują się informacje o łatce tej aktualizacji, pochodzące z oficjalnej aktualizacji.
Modern Warfare 3
TRYB WIELOOSOBOWY
UIX
- Widget Mapy w menu Szybkiej gry można teraz przewijać, aby wyświetlić wszystkie wpisy.
- Karabin snajperski MORS będzie teraz wyświetlał prawidłową ikonę w kanale zabójstw.
- Emblematy odblokowane w MWII będą teraz oznaczone jako takie w menu personalizacji.
- Naprawiono różne problemy powodujące, że niektóre statystyki nie były śledzone na tablicy wyników w trybie COD Caster.
- Rozwiązano problem powodujący wyświetlanie wyniku 0-0 podczas przejścia rundy w Strzelaninie oraz Szukaj i zniszcz.
- Edycja wyposażenia podczas meczu nie będzie już powodować otrzymania przez gracza nieprawidłowego wyposażenia.
POSTĘP
- Egzekucja gracza za pomocą Renderowania Dusz nie będzie już zapewniać więcej PD niż standardowy Ruch Wykańczający.
- Rozwiązano problem, który uniemożliwiał śledzenie postępów w Wyzwaniu Korzyści Zwycięzcy.
BROŃ I ZAŁĄCZNIKI
Karabiny szturmowe
- MTZ-556
- Zwiększono prędkość pocisku z 650 m/s do 690 m/s (+6%).
- Holgera 556
- Dostosowano odrzut i kopnięcie działa, aby zmniejszyć odchylenie, umożliwiając bardziej przewidywalny cel.
- M16 (MWII)
- Zmniejszono odrzut poziomy i pionowy o 20%.
- Zmniejszono kopnięcie z broni o 20%.
- Zmniejszono odrzut wizualny o 18%.
CZYTAJ TAKŻE 45 najlepszych gier fantasy, które przeniosą Cię do magicznego świata
Pistolety maszynowe
- RAM-9
- Zmniejszono minimalną i maksymalną celność strzału z biodra o 10%.
- Zwiększono czas celowania z 200 ms do 220 ms (+10%).
- Napastnik 9
- Usunięto możliwość celowania w dół podczas wślizgu bez wyposażonych w podkładki taktyczne.
- Strajkowicz
- Skrócono czas celowania z 215 ms do 204 ms (-5%).
- Zwiększono prędkość pocisku z 540 m/s do 570 m/s (+6%).
- Rój WSP
- Zmniejszono odporność na wzdrygnięcie z 0,8 N do 0,15 N (-81%).
Strzelby
- Kosiarz
- Zestaw JAK Maglift
- Zmniejszono liczbę kulek zadających obrażenia z 5 do 4 (-20%).
- Zmniejszono prawie średnie obrażenia z 20 do 19 (-5%).
- Zmniejszono zasięg obrażeń prawie średnich do 6,4 m.
Karabiny snajperskie
- MORS
- Naprawiono niewspółosiowość optyczną powodującą, że strzały przemieszczały się nieco poza środkiem.
Załączniki
- Optyka MORS Hexer
- Usunięto korzyść związaną z szybkością celowania w dół.
- Wylot tłumika ECS Requieter
- Dodano kompatybilność ze wszystkimi pistoletami maszynowymi MWII.
SPRZĘT
- Granat EMD (taktyczny)
- Urządzenie śledzące będzie teraz ignorować powalonych wrogów.
- Powaleni gracze muszą teraz wstać przed usunięciem urządzenia śledzącego.
- Granat Odłamkowy (Zabójczy)
- Zwiększono pośrednie obrażenia od wybuchów ze 130 do 150 (+15%).
- Zmniejszono promień pośrednich obrażeń od wybuchów z 4,9 m do 3,8 m (-22%).
SERIA ZABÓJSTW
- Zdalna wieżyczka
- Gracz nie jest już na siłę przełączany na broń główną po zniszczeniu posiadanej wieży.
CZYTAJ TAKŻE Gracz Palworld doświadcza „przeklętego” błędu
GRA RANKOWANA MWIII
OGRANICZONY CZAS: OCENA BRONI
- Treyarch, Sledgehammer Games i Call of Duty League z radością ogłaszają, że w tym tygodniu rozpoczniemy ocenę broni, po sukcesie naszej poprzedniej oceny map.
- Począwszy od 16 kwietnia, poniższe bronie będą nieograniczone i dostępne w zestawach do gry rankingowej MWIII do 23 kwietnia.
- AR
- BP50
- Holgera 556
- MTZ-556
- pistolety maszynowe
- HR-9
- RAM-9
- Wasze opinie i dane dotyczące rozgrywki zebrane podczas tej oceny broni pomogą Lidze Call of Duty i naszym zespołom w podjęciu decyzji, czy zostaną one dodane do oficjalnego zestawu zasad rywalizacji CDL w późniejszym terminie.
- Zachęcamy do udostępniania klipów i opinii online @Treyarch, @SHGamesI @CODLeague poprzez dodanie hashtagu #MW3RankedPlay.
NAPRAWIENIE BŁĘDÓW
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ograniczonej liczbie graczy dostęp do gry rankingowej MWIII.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom na poziomie Platinum i wyższym przeglądanie swoich nagród sezonowych.
- Rozwiązano problem wpływający na wzór kamuflażu Seattle Surge 2024.
- Gracze będą teraz widzieć prawidłowy wzór błyskawic, jak pokazano w menu wyboru kamuflażu.
Strefa wojny
ŁADUNEK
» ŚMIERTELNY SPRZĘT «
- C4
- Cofnięto zmianę, która uniemożliwiała detonację C4 w locie.
- Granat odłamkowy
- Zmniejszono promień obrażeń od wybuchów pośrednich do 3,8 metra z 4,9 m.
BRONIE
KARABINY SZTURMOWE
BROŃ:
CZYTAJ TAKŻE Overwatch 2 PvE podobno anulowane
MTZ-556
REGULACJE:
- Zwiększono prędkość pocisku do 690 m/s z 650 m/s.
BROŃ:
HOLGER 556
REGULACJE:
- Dostosowano odrzut i kopnięcie działa, aby zmniejszyć odchylenie, umożliwiając bardziej przewidywalny cel.
BROŃ:
M16 (MWII)
REGULACJE:
- Zmniejszono odrzut poziomy i pionowy o 20%.
- Zmniejszono kopnięcie z broni o 20%.
- Zmniejszono odrzut wizualny o 18%.
- Notatka: Zmiany w M16 zostały wprowadzone przed dzisiejszą aktualizacją gry.
PISTOLETY MASZYNOWE
BROŃ:
RAM-9
REGULACJE:
- Zmniejszono minimalną i maksymalną celność strzału z biodra o 10%.
- Zwiększono czas celowania do 220 ms z 200 ms.
BROŃ:
STRAJKOWICZ
REGULACJE:
- Skrócono czas celowania do 204 ms z 215 ms.
- Zwiększono prędkość pocisku do 570 m/s z 540 m/s.
BROŃ:
ROJ WSP
REGULACJE:
- Zmniejszono odporność na wzdrygnięcie do 0,15 N z 0,8 N.
KARABINY SNAJPERSKIE
BROŃ:
MORS
REGULACJE:
- Naprawiono niewspółosiowość optyczną powodującą, że strzały przemieszczały się nieco poza środkiem.
» ZAŁĄCZNIKI «
- Optyka MORS Hexer
- Usunięto korzyść związaną z szybkością celowania w dół.
- Wylot tłumika ECS Requieter
- Dodano kompatybilność ze wszystkimi pistoletami maszynowymi MWII.
NAPRAWIENIE BŁĘDÓW
- Naprawiono problemy uniemożliwiające prawidłowe śledzenie wyzwań High Trip.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego publiczne wydarzenie Signal Intelligence kończyło inne kontrakty hakerskie.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie dronów komarów w rękach gracza po trafieniu kijem elektrycznym.
- Naprawiono błąd powodujący, że gracze słyszeli nieprawidłowe głosy ze skanerów biometrycznych.
- Naprawiono błąd powodujący niespójną liczbę botów pojawiających się na liście odtwarzania Bootcamp.
Powiązany