Aktualizacja Emaca jest tuż za rogiem.
Mortal Kombat 1 w ciągu zaledwie kilku dni otrzyma aktualizację DLC, która wprowadzi do gry nową postać. Aktualizacja wprowadza Ermaca do gry jako grywalną postać. W zeszłym tygodniu opublikowano fragment rozgrywki przedstawiający Ermaca i inne funkcje. Postać będzie dostępna dla wszystkich już 23 kwietnia.
Nowa aktualizacja wprowadza poprawki i aktualizacje gry na różnych konsolach. Poniżej znajduje się lista notatek o łatce z aktualizacji według GameRant.
Informacje o aktualizacji Ermaca do Mortal Kombat 1
PC Steam i Epic Games Store
- Ulepszenia stabilności gry
- Poprawiona wydajność rozgrywki w przypadku większości konfiguracji sprzętowych, w tym Valve SteamDeck
- Udoskonalono sprawdzanie szybkości przechowywania danych w benchmarku online w celu określenia, czy kwalifikuje się do dobierania graczy Krossplay
Przełącznik Nintendo
- Naprawiono błąd wizualny powodujący, że włosy Liu Kanga przecinały jego opaskę
- Naprawiono kolor niektórych palet dla Smoke
- Naprawiono błąd powodujący miękką blokadę podczas meczów KOTH
Ogólne poprawki i dostosowania
- Przenieś poprawki listy i poprawki lokalizacyjne
- Korekty i ulepszenia AI
- Ulepszenia funkcjonalności czytnika ekranu
- Dodano myśliwca Ermac do składu
- Dodano skórki Deception dla Shao Kahna i Sindela oraz skórki Deadly Alliance dla Quan Chi i Shang Tsunga
- Naprawiono kilka problemów wizualnych związanych z brutalnością
- Ulepszona zdolność AI do wykonywania i obrony przed atakami przebudzenia i odwrócenia
- Użytkownicy-Goście mogą teraz uzyskać dostęp do odblokowań w trybie Local Versus
- Naprawiono ustawienie Rozgrywka > Opóźnienie pauzy wpływające na tryby poza rozgrywką
- Naprawiono sytuacje, w których wartości zdrowia wyświetlane w Wieży Survivor mogły być nieprawidłowe
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że w codziennych i cotygodniowych misjach wyświetlany był nieprawidłowy pozostały czas
- Naprawiono błąd, który mógł powodować nieprawidłowe śledzenie statystyk serii po meczach Kombat League i KOTH
- Naprawiono sytuację, w której gra mogła przestać odpowiadać, jeśli połączenie internetowe zostało utracone podczas kupowania postaci DLC w Fighter Select
- Dostosowano czas i obrażenia wzmocnienia Śmiertelnego Ciosu podczas Kameo Śmiertelnych Ciosów w trybie fabularnym
- Poprawiony czas, aby był bardziej intuicyjny dla obu graczy odzyskujących kontrolę po wystąpieniu przedłużonego meczu
- Naprawiono problem z kamerą, który mógł wystąpić podczas szybkiego wchodzenia i wychodzenia z trybu Kustomize Photo
- Dodano brakujący dźwięk spikera Ukończenia lekcji w Wyzwaniach Kombo
- Można teraz zmieniać wojowników w sklepie premium i sklepie sezonowym za pomocą prawego drążka
- Dodano opcję Zmień pozycję w trybie Kustomize Photo
- Naprawiono problem z powtórkami, w wyniku którego po obejrzeniu karty Kombat mogła pojawić się nieprawidłowa nazwa
- Naprawiono kilka problemów z dźwiękiem podczas powtórek podczas gry z 1/2 szybkości
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła przestać odpowiadać, jeśli użytkownik wylogował się podczas oglądania powtórki
- Naprawiono błąd powodujący, że ruchy Kameo nie były wykonywane, gdy postać ze składu wykonywała doskok w określonym czasie
- Naprawiono błąd, który mógł na krótko powodować użycie nieprawidłowych obszarów ofiary po zablokowaniu ataku przez unik, a następnie zwolnieniu przycisku bloku i pozostaniu bezczynnym
- Naprawiono rzadkie sytuacje, w których wyświetlały się nieprawidłowe animacje twarzy
- Dostosowano pozycję przeciwnika w pierwszej klatce niektórych reakcji na stojąco
- Naprawiono błąd uniemożliwiający aktywację Maksymalnych Obrażeń w trybach wieloosobowych
- Naprawiono rozmycie ruchu podczas niektórych ruchów, które były stosowane inaczej w przypadku Gracza 2
online
- Korekty przywracania w celu poprawy wydajności online
- Dodano obsługę Krossplay (wersje na PC, Xbox Series X/S i PlayStation 5) do meczów KOTH
- Naprawiono kilka problemów z zaproszeniami Krossplay i KOTH
- Naprawiono błąd, który nie aktualizował opcji „Poznani gracze” w przypadku graczy z meczów prywatnych
- Naprawiono duże opóźnienie, które czasami mogło wystąpić, jeśli połączenie przeciwnika zostało utracone podczas Kasual Versus
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze musieli czekać na upłynięcie czasu, jeśli Król opuścił lobby przed rozpoczęciem pierwszego meczu
- Naprawiono błąd powodujący śledzenie niektórych zadań podczas prywatnych meczów online
Inwazje
- Naprawiono niedziałające materiały eksploatacyjne Maski podczas misji Przetrwania
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że niektórzy przeciwnicy mieli nieprawidłowe nazwy podczas walk wytrzymałościowych i zasadzek
- Naprawiono rzadkie sytuacje, w których nowy przeciwnik w walce wytrzymałościowej nie był zwrócony we właściwym kierunku
- Naprawiono błąd wizualny w meczach wytrzymałościowych, w przypadku którego niektóre ataki mogły spowodować podwójną eksplozję przeciwnika po pokonaniu
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ataki Kombo nie przechodziły w aktywację talizmanu
Tryb ćwiczeń
- Naprawiono nieprawidłowe działanie trybu bloku > bloku w górę, jeśli przeciwnik został trafiony, a następnie gracz zmienił stronę za pomocą ataku z wyskoku
- Naprawiono rzadki błąd powodujący, że niektóre ataki nie aktywowały Łamacza, gdy używany był Kustom Dummy z włączonym trybem Łamacza
- Naprawiono nakładanie się liczb obrażeń podczas Śmiertelnych Ciosów z wieloma trafieniami w krótkich odstępach czasu
- Naprawiono błąd powodujący, że wyzwalacz losowego odtwarzania nie wybierał losowego nagrania podczas resetowania ćwiczeń przed zakończeniem odtwarzania bieżącego nagrania
Dostosowania specyficzne dla postaci
Główni wojownicy
Baraka
- Naprawiono niemożność wymiany trafień przez Krwawiące Ostrze
Generał Shao
- Naprawiono Rozstrzygnięty spór (w dół + cios w plecy) powodujący nieprawidłową animację powalenia po trafieniu Kameo
- Naprawiono błąd wizualny powodujący, że Shao nie upuścił swojego topora zgodnie z oczekiwaniami, gdy został pokonany przez Brutalność podczas wykonywania niektórych ataków
CZYTAJ TAKŻE NOWY Zwiastun fabularny Star Wars Outlaws ujawnia długo oczekiwaną datę premiery
Dobry
- Dodano element interfejsu użytkownika, aby wyświetlić aktualny poziom klepsydry używany przez Nieunikniony i Stały Punkt
- Atomic Driver (Skok + Cios w plecy, Cios w przód, Cios w przód + Cios w plecy) ma teraz o 2 klatki więcej przewagi w trafieniu i wcześniej uwalnia przeciwnika ze zsynchronizowanej animacji
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że kamienna tablica spowalniająca (w kierunku + uderzenie w przód, uderzenie w tył) pojawiała się w niewłaściwym miejscu, gdy zostało to zrobione w pobliżu rogu
- Naprawiono problemy z kamerą, które mogły wystąpić podczas lekcji historii podczas meczu online z dużym opóźnieniem
Jastrząb
- Naprawiono uderzenie Pałkarza w górę (w dół + uderzenie w plecy) powodujące nieprawidłową animację powalenia po uderzeniu Kameo
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że pocisk Nowotworowy nie był już aktywny, jeśli drugi atak Nowotworowy został wykonany w określonym czasie i w krótkich odstępach czasu
- Naprawiono utratę efektów wizualnych Sub-Zero Arctic Armor w przypadku ucieczki przed rzutami Havika
Często
- Naprawiono chwilowe użycie nieprawidłowej animacji podczas używania postawy Sento w Ustawieniach ćwiczeń -> Ustawienia drużyny
- Naprawiono kolor wskaźnika Kameo w przypadku używania Przodka postawy Sento w Ustawieniach ćwiczeń -> Ustawienia drużyny
Liu Kanga
- Naprawiono rzadką sytuację, która mogła powodować, że przeciwnik był zwrócony w złym kierunku po trafieniu Niskim Smokiem
tysięczny
- Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować, że Rzut używał nieprawidłowej animacji podczas interakcji z niektórymi modyfikatorami
Późno
- Naprawiono niemożność połączenia Głębokiego Cięcia (Skok + Uderzenie z Przodu) z Kopnięciem Heksowym (Kopnięcie z Przodu)
- Naprawiono rzadki błąd związany ze specjalnymi Doskokami (W Powietrzu), który mógł powodować, że Ulepszony Doskok (W Powietrzu) miał priorytet, jeśli Nitara wykonał atak naziemny w tej samej klatce co lądowanie po Doskoku (W Powietrzu)
Raiden
- Burza Elektromagnetyczna nie przyciąga już powietrznych przeciwników, którzy nie są w kombinacji, ma mniejszy odrzut przy bloku dla wszystkich trafień z wyjątkiem ostatniego trafienia i zadaje 27 mniej obrażeń
- Burza elektromagnetyczna i ulepszona burza elektromagnetyczna nie uderzają już w powietrznych przeciwników, którzy nie są w kombinacji i mają 10 dodatkowych klatek regeneracji po bloku
- Zwiększono regenerację w przypadku nieudanego lotu elektrycznego i (powietrznego) elektrycznego lotu o 8 klatek
- Razzle Dazzle i ulepszona Razzle Dazzle ma 1 klatkę startową więcej, 5 klatek ogłuszenia kolejnych bloków i zwiększone wypychanie bloku
- Gdy Ładunek Elektryczny jest aktywny, Razzle Dazzle i Ulepszone Razzle Dazzle zyskają dodatkowe ogłuszenie blokowe i odepchnięcie, jeśli przytrzymane zostanie (Back Punch).
- Ulepszona kontynuacja Razzle Dazzle ma inną reakcję na trafienie
- Ładowanie elektryczne trwa dwa razy dłużej, aby osiągnąć maksymalne naładowanie
- Naprawiono utrzymujący się dźwięk, jeśli Uderzenie Pioruna (na wyjeździe + Cios w plecy) zostało przerwane przez partnera Kameo
Deszcz
- Dodano nowe ataki podstawowe, Rozbijacz (w kierunku + cios w przód) i krok w kałużę (odejście + kopnięcie w przód)
- Dodano nowe Ataki Kombo, Zabójcę Krakena (w kierunku + Cios w przód, Cios w tył) i Łamacz powierzchniowy (Na wyjeździe + Kopnięcie w przód, Kopnięcie w tył)
- Kiedy pada deszcz… (cios w plecy, cios z przodu, cios z przodu) pierwsze trafienie ma o 2 klatki więcej przewagi w trafieniu
- Flood Gate (w stronę + cios w tył) ma o 7 klatek więcej przewagi przy trafieniu i odzyskuje 2 klatki wolniej po trafieniu
- Undertow (w stronę + cios w tył, cios w przód) ma o 5 klatek więcej przewagi przy trafieniu, o 5 mniej klatek ogłuszenia bloków i odzyskuje 5 klatek szybciej
- Wir wodny (w kierunku + cios w tył, cios w przód, kopnięcie w przód) uruchamia się o 5 klatek szybciej
- Ładunek Promienia Wody można teraz anulować, zamieniając go w inne ruchy specjalne
- Anulowanie ładowania promienia wody można teraz wykonać o 5 klatek szybciej i można go użyć tylko raz na Kombo
- Bóg Deszczu ma teraz 4 klatki więcej na uruchomienie, jeśli zostanie wykonany jako anulowanie kombinacji
- Naprawiono niemożność uniku bloku po doskoku podczas anulowania ładowania Promieniem Wody lub anulowania Ładowania Hydrofo-Kickem
Gad
- Zabójcze kopnięcie (cios z przodu, cios z przodu, kopnięcie w tył) można teraz anulować w (w powietrzu) opadające kły
- Żabie kolano (cios w plecy, kopnięcie w przód) i sztuczka kolanem (w stronę + cios w plecy, kopnięcie w przód) poruszają się teraz nieco dalej i mają większy obszar trafienia, gdy przeciwnik jest w kombinacji
- Niszczycielski cios (oddalający + cios w plecy) w pełni naładowany, teraz uruchamia się o 3 klatki szybciej i regeneruje się o 3 klatki szybciej
- Pierwsze uderzenie Kroco-Die-Le (Kopnięcie z przodu) ma 12 klatek przewagi w trafieniu
- Acid Spit Ball to nowy ruch specjalny wykonywany poprzez przytrzymanie (Front Cios) podczas Acid Spit lub Enhanced Acid Spit
- (Powietrzne) Opadające Kły i Ulepszone (Powietrzne) Opadające Kły można teraz anulować, przytrzymując Wciśnięty
- Zwiększona niewidzialność staje się teraz całkowicie niewidzialna o około 2 sekundy szybciej
Skorpion
- Dodano nowe Pchnięcie Kolumny Ognistego Ataku Kombo (w kierunku + kopnięcie w przód, kopnięcie w tył)
- Zwiększono obszar trafienia i prędkość lądowania Get Over There (skok + cios w przód, cios w przód, cios w plecy) i ma teraz inną reakcję na trafienie
- Naprawiono rzadką sytuację, w której przeciwnik przechodził przez…