Odblokuj biuro doktora Graya, rozwiąż Ciemność Jeremy’ego i odkryj łódź rzeczną.
Spis treści[Hide][Show]
Rozdział 4 to najdłuższy rozdział w całej serii Samotnie w ciemności (2024) — i rozdział, który najbardziej zmienia się pomiędzy scenariuszami. W tym rozdziale, w zależności od tego, kim grasz, wejdziesz w różne sekcje mapy i będziesz je eksplorować alternatywne łamigłówki. A oto jak dotąd najtrudniejsze zagadki. Ustalenie, gdzie iść i co robić, nie jest tutaj takie proste. Jeśli się zgubisz, poniżej znajdują się instrukcje krok po kroku, które pomogą Ci ukończyć pierwszą połowę rozdziału 4.
W tym przewodniku omawiamy zagadki z rozdziału 4 Scenariusz Carnby’ego.
Zagadka nr 12: Odblokowanie gabinetu doktora Graya
W nocy wiele pokoi w Derceto jest teraz zablokowanych. Naszym celem jest włamanie się do pokoju doktora Graya.
- Udaj się do biura urzędnika i skorzystaj z sejfu. Aby otworzyć sejf wpisz kod [9-1-3].
- Kod ten znajduje się na stronie [Dark Man’s Contract] zdobędziesz automatycznie na początku rozdziału. Spójrz na drugą stronę.
- Wprowadź kod, przesuwając się w lewo do [9]prawo do [1] i znowu wyszedłem [3].
Zbierać [Dr. Gray’s Office Key] z sejfu.
- Wejdź do gabinetu doktora Graya na pierwszym piętrze i zabierz leżącą na stole notatkę. Otrzymasz także [France] Kluczowy element.
- Zbierz notatkę tzw [Maccarfey’s Pirate Treasure]. Zwróć uwagę na czerwony „X”.
- Zbierz [Stairwell Key] z biurka.
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 16: The Rising Tide – poradnik do bossa mierzącego czas
Przejdź do Salonu z Galerii na drugim piętrze. Po scence znajdziesz [1st Floor Hall Key] na podłodze. Wejście na poziom znajduje się w Pokoju Grace. Będziemy musieli znaleźć rysunek, aby ukończyć układankę.
Użyj [France] Kluczowy przedmiot w salonie, aby odblokować kulę ziemską i odebrać darmowy przedmiot leczący.
Zagadka nr 13: Prześwietlenie Jeremy’ego
Odblokuj podwójne drzwi za pomocą [1st Floor Hall Key]. Pojawi się Mroczny Człowiek. Odwróć się, a on zniknie.
Przejdź do Wielkiego Salonu z pierwszego piętra. Salonowi może zostać przywrócona jego bogata przeszłość. Zignoruj to i przejdź do klatki schodowej. Użyj [Stairwell Key] aby dostać się do piwnicy.
- W piwnicy wejdź do Laboratorium i zbierz [Electrical Fuse].
- Zbierz [Radiograph #2] na stole i [Surgery Room Key].
- Użyj [Surgery Room Key] aby otworzyć drzwi gabinetu i zebrać drugie [Electrical Fuse].
- Będąc w korytarzu zejdź na dół i wejdź do Pokoju Kwarantanny. Zbierz [Radiograph #1].
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Gra Black Myth Wukong złożona w przedsprzedaży w maju „przewyższy oczekiwania”
Wróć do laboratorium i włóż oba [Electrical Fuses] do skrzynki wyłączników. Aby przywrócić zasilanie, musisz przestawić przełączniki tak, aby wszystkie były skierowane w dół, a światła świeciły na zielono.
- Odwróć dźwignię 1.
- Odwróć dźwignię 4.
- Odwróć poziom 2.
Następnie umieść [Radiograph] przedmioty na tablicę do badań rentgenowskich. Do wyboru jest pięć obrazów i trzy miejsca po lewej stronie. Musimy wybrać trzy z nich, a następnie obrócić je tak, aby utworzyły pełny obraz mózgu.
- Umieść radiogram nr 1 w lewym górnym miejscu.
- Umieść radiogram nr 4 w dolnym miejscu.
- Umieść radiogram nr 5 w prawym górnym miejscu.
- Obróć obrazy tak, aby się połączyły i utworzyły pełny owalny kształt czaszki.
Gdy znajdą się wystarczająco blisko, wyrównają się i otrzymasz [Jeremy’s Darkness] statua.
Zagadka nr 14: Zagadka ciemności Jeremy’ego
Po rozwiązaniu tej zagadki klatka schodowa ulegnie przemianie. Podbiegnij, gdy woda się podniesie, a wrócisz na strych. Na strychu wejdź w interakcję z dziwnym posągiem i użyj [Jeremy’s Darkness] sztuka. Musimy teraz ukończyć posąg.
- Przenieś Slot nr 1 do Slotu nr 5.
- Gniazdo nr 2 do gniazda nr 4.
- Gniazdo nr 3 do gniazda nr 6.
CZYTAJ TAKŻE Gwiezdne Wojny zakazują misji Jabba Fiasco i otrzymały oświadczenie od Ubisoftu
Umieść Talizman i wprowadź współrzędne [6-4-1].
Kod jest zapisany na wewnętrznej stronie pudełka.
Opis łodzi rzecznej
Opuść się, aby wejść do rozbitej łodzi rzecznej. Postępuj, aż potwór-robak rozbije się na stole — to jest sztuczka. Pojawi się kolejny i zaatakuje cię z ziemi.
Zabij go i przejdź na górę łodzi. Większość tutejszych stworzeń można całkowicie zignorować.
Na szczycie łodzi idź na prawy tył i przebij się przez popękane drewno. Zejdź na dół, aby wejść do pomieszczenia z generatorem.
- Otwórz drewnianą skrzynię obok generatora, aby zebrać [Empty Gas Can].
- Przekręć zawór w pobliżu schodów, aby odciąć parę.
- Na zbiorniku paliwa użyj [Empty Gas Can]. Użyj go na generatorze, a następnie naciśnij dół, aby przywrócić zasilanie.
Na szczycie łodzi roi się teraz od wrogów. Wejdź na górę i przebiegnij sprintem obok wrogów – dotrzyj do wiszącej łodzi niedaleko steru statku. Użyj wiszącego przełącznika, aby opuścić się do maszynowni.
W maszynowni znajduje się dwóch wrogów, którzy zastawią na ciebie zasadzkę — walcz z nimi, aby je zbadać, lub pobiegnij do silnika i aktywuj go, aby ukończyć poziom.
Powiązany