Wejdź, a następnie gorączkowo ucieknij z opanowanych przez potwory okopów I wojny światowej.
Spis treści[Hide][Show]
Emily i Carnby mają bardzo podobne historie Samotnie w ciemności (2024) — ale w Rozdziale 4 jest jeden ważny punkt rozbieżny. Po ukończeniu poziomu Łodzi rzecznej wejdziesz do tajemniczego Pusty pokój. W tym miejscu historie się rozdzielają i poznasz przeszłość obu postaci. Podczas gdy nasze normalne rozwiązania łamigłówek podążają za Carnby, przechodzimy na całą unikalną zawartość Emily. Jest tu wyjątkowy poziom i dwie główne łamigłówki, które wprawią Cię w szaleństwo. Oto jak rozwiązać wszystkie zagadki Emily w Rozdział 4.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Rozdziału 4, sprawdź ścieżkę Edwarda w naszym pełnym przewodniku po łamigłówkach Rozdziału 4 (Część 1) lub uzupełnij całą sekcję, korzystając z przewodnika po łamigłówkach Rozdziału 4 (Część 2).
Zagadka nr 15: Zagadka pustego pokoju
Gdy Emily ukończy poziom wraku łodzi rzecznej, powrócisz do Derceto. To jedyna część jej scenariusza, która jest dla niej całkowicie wyjątkowa. Podobnie jak Edward Carnby ma unikalny poziom powiązany z Pustym Pokojem.
- Idź do pustego pokoju — Pokój nr 3 — i wejdź. Jest teraz odblokowany.
- Oderwij tapetę, aby odsłonić słowa. W słowach związanych z kodem sejfu kryje się wskazówka.
- Kod jest zapisany na [A Long Engagement] Zajrzyj do ekwipunku Emily.
- Kod do sejfu to [9-1-8].
CZYTAJ TAKŻE Balatro: Każdy Legendarny Joker, rankingowe
Zbierz [Flash Bulb] z sejfu. Idź do pokoju nr 2 — w tym samym korytarzu — i wejdź w interakcję z kamerą. Użyj [Flash Bulb] w kamerze, a następnie wejdź w interakcję, aby natychmiast pojawić się na unikalnym poziomie.
Opis przejścia poziomu Emily
Pojawiając się w okopach z I wojny światowej, podążaj liniową ścieżką. Okopy prowadzą pod płonącą ciężarówkę i do opuszczonych baraków. Po drugiej stronie dotrzesz do okopu, w którym przebywa jedyny typ wroga na tym poziomie. Ślepe stworzenie powoli przechadza się po rowie i zaatakuje, gdy wyczuje Emily.
NOTATKA: Nie musisz się tu skradać. Przebiegnij obok niego. Będzie ryczeć i szarżować na ciebie — jeśli wyjdziesz, zanim zacznie szarżować, będziesz bezpieczny. Atak szarżowy natychmiast zabije Emily.
- Przebiegnij obok niego w ślepy zaułek. Po lewej stronie jest wąska ścieżka, w którą Emily może się przecisnąć.
- Przed nami na ruinach pola bitwy czeka dwóch zwykłych wrogów. Biegnij prosto i zeskocz na kolejny obszar, gdzie patroluje prześladowca.
- Idź w prawo, przebij się przez barierę i wbiegnij do podziemnego bunkra.
CZYTAJ TAKŻE Epic Games Store potwierdza bezpłatne gry w przyszłym tygodniu
Wychodząc i ponownie docierając do okopów, prześladowca znajduje się przed nami. Idź do prawego przejścia i skręć w prawo, aby znaleźć kolejną barierę. Przebij się przez nią, a następnie przeciśnij przez kolejną ciasną przestrzeń.
Wchodząc do bunkra, biegnij na drugi koniec, gdy pojawi się prześladowca. Podbiegnij do zamkniętych drzwi i poczekaj. Podziemia zapadną się wraz ze stworzeniem, a Emily będzie mogła awansować na linię frontu. Zbliżenie się do eksplozji zakończy poziom.
Zagadka nr 16: Zalane archiwum
Emily obudzi się w piwnicy po ucieczce od traumatycznej przeszłości. Przebiegnij przez kostnicę i dotrzyj do biura — po lewej stronie znajdziesz wyłączoną skrzynkę wyłączników. Przywróć zasilanie, przełączając wszystkie przełączniki i włączając wszystkie cztery lampki na zielono.
- Odwróć dźwignię 3.
- Otóż to!
Po włączeniu zasilania możesz teraz eksplorować pomieszczenie i dokończyć układankę na środkowym stole. Zbierz [Derceto Entombment Plans B] z szafki po prawej stronie skrzynki wyłączników. Zbierz [Derceto Entombment Plans A] ze środkowego stołu. Jest na lewo od planów.
Wejdź w interakcję z planami, aby rozpocząć kolejną zagadkę. Umieść oba zestawy planów, a następnie przenieś papiery w różne miejsca pasujące do planu.
CZYTAJ TAKŻE LEGO Fortnite: Jak oswoić zwierzęta
Przyjrzyj się uważnie stronom schematów pomieszczeń. Na każdym z nich jest napisane imię. Upewnij się, że nazwa jest odpowiednio wyrównana, aby można ją było odczytać.
- Przesuń Laboratorium na środkowy obszar.
- Przesuń Kwarantannę w lewy dolny róg.
- Przesuń Morgue w prawy dolny róg.
- Przenieś repozytorium na środek dolnego rogu.
- Przesuń operację na lewy środek.
- Przesuń Archiwa w prawy górny róg.
- Przesuń Foyer na środek, na górę.
- Przesuń Kostnicę (drugą) na prawy środek.
- Wyrównaj wszystkie obrazy tak, aby tekst był czytany od prawej do lewej.
Ułóż puzzle i obejrzyj scenkę przerywnikową, którą otrzymasz [The Truth]. Użyj klucza, aby wyjść z piwnicy przez magazyn.
Następnie musisz udać się do mieszkania doktora Graya. Pozostała część rozdziału jest identyczna w przypadku obu przejść – łącznie z zakończeniem. To wszystko, co musisz wiedzieć o wyjątkowych łamigłówkach Emily. Reszta jej kampanii jest taka sama jak kampanii Carnby'ego, z tymi samymi poziomami i łamigłówkami, ale możesz przerwać sekwencję, jeśli znasz rozwiązania podczas drugiej rozgrywki. Spróbuj otworzyć sejf w biurze urzędnika, zanim oficjalnie poznasz kombinację — czeka na Ciebie tajemnica.
Powiązany