Rozwikłaj przeszłość i rozwiązuj zagadki, aby w końcu uciec z Derceto.
Spis treści[Hide][Show]
Uzupełniamy resztę Rozdział 4 W Samotnie w ciemności (2024) — a gdy wkraczamy na wyjątkowy poziom Carnby i zagłębiamy się w koszmarne ruiny u wybrzeży Grenlandii, mamy jeszcze więcej zagadek do rozwiązania i potworów do zniszczenia. Odkrywanie przeszłości Carnby'ego prowadzi nas przez Dzielnicę Francuską, z wieloma zagadkami do rozwiązania, aż dochodzimy do wielkiego odkrycia na końcu. Oto jak ukończyć oba poziomy i wszystkie łamigłówki Derceto pomiędzy nimi. Nie zapomnij sprawdzić tutaj pierwszej części rozdziału 4.
Ten przewodnik obejmuje drugą połowę Scenariusz Carnby’ego z rozdziału 4.
Zagadka nr 15: Zagadka w pokoju Grace
Pusty pokój jest teraz odblokowany w korytarzu na pierwszym piętrze. To jest pokój nr 3 na mapie.
Otwórz podartą tapetę, aby znaleźć napis i wskazówkę do sejfu. Spójrz na liczby. Czy są znajome?
- Zobacz [Edward Carnby, P.I.] licencji i spójrz na liczby.
- Brakujące numery to [6-9-2]. Wprowadź cyfry w sejfie, aby go odblokować.
- Zbierz [Picayune] moneta z sejfu.
Idź do pokoju nr 1 — pokoju McCarfeya — i wejdź w interakcję z otworem wentylacyjnym z tyłu, po prawej stronie. Użyj [Picayune] odkręcić odpowietrznik i zebrać [Missing Picture] Kluczowy element.
Na zewnątrz świat znów się zmieni. Pobiegnij na górę i wejdź do salonu, aby uciec. Wróć do Pokoju Grace i użyj [Missing Picture]. Możemy teraz rozwiązać zagadkę, przesuwając elementy.
- Przesuń obrazki tak, aby pasowały do czarnej zgnilizny na podłodze.
- Przesuń szczelinę nr 7 (samochód) na środkową prawą stronę.
- Przesuń szczelinę nr 6 (łódź) na środkową lewą stronę.
- Przesuń Slot nr 7 (Grace) w prawy górny róg.
- Przesuń Slot nr 2 (Wieża) w lewy górny róg.
- Przesuń Slot nr 2 (Stworzenie) w lewy dolny róg.
- Przesuń szczelinę nr 2 (drzewo) w prawy dolny róg.
- Obróć wszystkie zdjęcia, aby dopasować je do czarnych linii zgnilizny.
CZYTAJ TAKŻE Senua's Saga: Hellblade 2 działa tylko w 30 klatkach na sekundę na Xbox Series X|S, choć tego nie zauważyłeś
Talizman automatycznie ustawi współrzędne i rozpocznie się następny poziom.
Dzielnica Francuska | Opis przejścia Edwarda Carnby’ego
Poziom naprzód jest całkowicie wyjątkowy Carnby'ego. Wejdź do biura i odbierz [Writing Desk Key] od stołu z wentylatorem. Odblokuj szufladę biurka, aby zebrać [Telegram], [Newspaper Clipping] I [Photograph].
- Skorzystaj z tablicy korkowej i umieść wszystkie trzy dowody.
- Aby rozwiązać zagadkę, odwróć [Telegram] I [Newspaper Clipping] aby nawiązać połączenie.
W dół ulicy wejdź do galerii i idź na górę. Wejdź w interakcję z duchami Carnby, a wróg przebije się przez ścianę. Wyjdź przez dziurę i zejdź na zalaną ulicę. Podbiegnij do tramwaju i użyj przełącznika, aby zamknąć drzwi.
Udaj się do parku i wejdź w interakcję z duchem w rozbitym pojeździe. Następnie wrogowie wpadną w zasadzkę i wejdą na ten obszar. Pozostań w pobliżu i walcz lub pokonaj pierwszą parę, a następnie wyjdź z parku i dotrzyj do hotelu.
- Zbierz [Hotel Bill] i wejdź w interakcję z widmowym obrazem. Idź na górę i zdobądź [Business Card] I [Telephone Directory].
CZYTAJ TAKŻE Apex Legends tymczasowo przeszło w tryb offline po przywróceniu zapisu postępów gracza
Mając trzy przedmioty, użyj mapy na łóżku i umieść wszystkie trzy. Podobnie jak w przypadku tablicy korkowej, musisz umieścić każdy kluczowy element, a następnie odwrócić go, aby znaleźć połączenie i przejść do następnego obszaru.
- Przesuń [Telephone Directory] do prawego gniazda. Odwróć, aby wyświetlić [De Witt].
- Przesuń [Business Card] w prawym dolnym rogu. Odwróć kartę.
- Odwróć [Hotel Bill]. To rozwiąże zagadkę.
W Pearl River idź na most i podejdź do Grace. Po scence wejdź po schodach po przeciwnej stronie mostu. Na górze wejdź do budynku i użyj dźwigni.
- Na zewnątrz pojawiły się winorośle. Zniszcz trzy pnącza podtrzymujące most atakami wręcz, aby podnieść most.
- Przejdź na stronę mostu naprzeciwko schodów, aby znaleźć drabinę. Zejdź na dół i zeskocz z drabiny.
Wróć do chaty na bayou na początku obszaru rzecznego i skorzystaj z łodzi, aby ukończyć poziom.
Zagadka nr 16: Mieszkanie doktora Graya
Przejdź bezpośrednio do Mieszkanie doktora Graya — udaj się do korytarza na drugim piętrze, w pomieszczeniu dla personelu. Wchodząc do biura, perspektywa się zmieni.
- Zbierz [False Book] z biurka.
- Użyj [False Book] na półce z książkami, aby otworzyć sekretne drzwi.
- Wchodząc do sypialni, odwróć się i wejdź do szafy niedaleko sekretnych drzwi. Wejdź w interakcję w lewym tylnym rogu i zbierz [Furniture Key].
- Użyj [Furniture Key] w Zamkniętej Szafie.
- Wróć do biura i odbierz dzwoniący telefon.
CZYTAJ TAKŻE Szef Roblox opowiada o nastolatkach zarabiających na swojej grze
Użyj Zepsutego Zegara, aby umieścić Talizman. Wskazówka leży na podłodze sypialni. Ustaw współrzędne na [10-10-10]. Wejdź do sypialni, aby rozpocząć następny poziom.
Przewodnik po Grenlandii
Wejdź do szafy, aby dotrzeć do obozu Grenlandii. Zbierz [Flare Gun] z obozu i wejdź w zamieć. Podążaj za gruzami z flagami. Jeden jest na wprost, a dwa kolejne są nieco w prawo. Zapal każdy z nich, aby ułatwić widzenie na śniegu. Kontynuuj podróż w stronę dziwnych ruin na szczycie wzgórza.
W ruinach spotkasz szaleńca z toporem. Zastrzel go, a następnie wejdź do Stellarium.
- Użyj szczelnej pokrywy i umieść [Sacrificial Dagger]a następnie umieść [Talisman].
- Obracaj środkowym pierścieniem, aż światła zostaną podłączone i zaświecą. Zamień pierścień na wewnętrzny i obróć ponownie, aż wszystkie światła zaczną się świecić.
- Na koniec obróć pierścień zewnętrzny, aż Stellarium automatycznie zablokuje się na swoim miejscu.
Jacob, stworzenie, powróci na jeszcze jedną walkę. Strzelaj do niego, aż upadnie, a kiedy będzie powalony, wejdź w interakcję, aby dźgnąć Ceremonialnym Sztyletem. Dźgnij bossa trzy razy, aby go pokonać i przejść do ostatniego rozdziału.
Powiązany