Jeśli kultowa gra, taka jak Lollipop Chainsaw, wciąż może otrzymać duże wydanie fizyczne, dlaczego inne większe gry nie mogą mieć ich również?
Dyrektor Dragami Games, Yoshimi Yasuda, udostępnił interesującą aktualizację dotyczącą Piła łańcuchowa Lollipop RePOP.
Dla tych, którzy o tym nie wiedzieli, Piła łańcuchowa Lollipop został stworzony przez Grasshopper Manufacture w 2012 roku w wyniku proroczej współpracy Suda51 z przyszłym szefem DC Studios Jamesem Gunnem. Ta gra została opublikowana przez japoński konglomerat Kadokawa za pośrednictwem ich wytwórni Kadokawa Games.
Od tego czasu Grasshopper Manufacture, zabierając ze sobą Suda51, zostało przejęte przez Gungho Online, a następnie ich obecnego właściciela, NetEase Games. Podczas gdy studio zachowało wiele swoich franczyz, takich jak Shadows of the Damned i No More Heroes, Lollipop Chainsaw pozostał przy Kadokawie.
CZYTAJ TAKŻE Funko Fusion ukaże się na PC i konsolach we wrześniu tego roku
Kadokawa Games zostało zamknięte, ale zastąpione przez nowe studio gier Kadokawy, Dragami Games. Teraz to Dragami pracuje nad Piła łańcuchowa Lollipop remake, teraz nazywany Piła łańcuchowa Lollipop RePOP. I to właśnie musieliście wiedzieć, aby dogonić obecny moment w tej grze.
W swoim najnowszym tweecie Yasuda to zrobił powiedział Ten:
„Otrzymaliśmy wiele próśb o fizyczną wersję RePOP, a także wersję cyfrową do pobrania i pracujemy nad udostępnieniem jej na całym świecie”.
Temat rywalizacji cyfrowej i fizycznej może być ostatnio szczególnie drażliwy, ale oświadczenie Yasudy jest dobre dla graczy. W ostatnich latach kilka znanych gier zdecydowało się na wydanie fizyczne.
CZYTAJ TAKŻE Fortnite Rocket Racing: Zadania i nagrody na rozpoczęcie Neon Rush
W przypadku Remedy uzasadniali pominięcie wydania fizycznego Alana Wake’a 2 bo było to dla nich za drogie. Możliwe, że na tę decyzję miał również wpływ ich kontrakt z Epic Games. Jednak wydaje się, że ta decyzja obróciła się przeciwko nim, ponieważ ich ostatnie raporty ujawniły, że wielokrotnie nagradzany, godny tytułu GOTY jeszcze się nie przełamał.
Kolejnym frustrującym wyborem, jakiego dokonuje wiele firm zajmujących się grami, jest wydawanie limitowanych, fizycznych wydań w butikach. Ma to sens, jeśli prowadzisz mniejszą firmę, która nie ma środków na opłacenie większych nakładów publikacji. Ale kiedy widzisz, że ktoś taki jak Ubisoft daje Krwawy smok Far Cry gry Limited Run leczeniejest całkiem jasne, że mogą zrobić więcej.
CZYTAJ TAKŻE Overwatch 2 w nowym wydarzeniu zmienia bohaterów w złoczyńców
Od dawna podejrzewano, że producenci gier chcą całkowicie porzucić gry fizyczne na rzecz cyfrowych, ale jasne jest, że nadal istnieje ogromne zapotrzebowanie na nośniki fizyczne w grach. Jeśli tytuł np Piła łańcuchowa Lollipopco nie jest indie, ale też nie na poziomie marki czegoś takiego Bayonettamoże uzyskać globalne wydanie fizyczne, jaką wymówkę ma reszta branży?
Powiązany