Ubisoft obiecuje także, że będzie stale zmieniać grę, aby dopasować ją do oczekiwań graczy.
Firma Ubisoft udostępniła nowy post na blogu wyjaśniający monetyzację gry XDNiepokorny.
Przejdźmy więc od razu do rzeczy. XDNiepokorny nie jest opłacalne, aby wygrać, a wszystko, za co możesz zapłacić w grze, można również zdobyć poprzez rozgrywkę. Wiemy, że programiści mogą sprawić, że harówka w celu zdobycia przedmiotów w grze będzie tak mała, że stanie się praktycznie uciążliwa, lub może sprawić więcej frajdy przy rozsądnym harowaniu, który sprawi, że będziesz chciał grać dalej.
Ubisoft podzielił się przykładem DedSec, czyli jedynej frakcji, w którą nie można grać od początku. Możesz odblokować DedSec w przedsezonie, zdobywając 700 000 XP lub podejmując wyzwanie w grze. Od początku dobrze, że masz wybór inny niż zdobywanie doświadczenia, ale ciekawie jest dowiedzieć się, jakie jest wyzwanie w grze. Nie wiemy też, jak trudno byłoby zdobyć PD, więc może to być coś, co możesz zdobyć po 2 godzinach gry lub 20 godzinach.
CZYTAJ TAKŻE Według Xbox Hollow Knight: Silksong pojawi się za 8000 lat
Już to wiemy XDNiepokorny będzie miał przepustkę bojową. Oprócz tego inne płatne treści obejmują kosmetyki postaci i broni, tła kart graczy, animacje graczy, emoji w paczkach i najwyraźniej jeszcze więcej odblokowań frakcji. Zobaczymy, czy oznacza to coś nieoczekiwanego, jak Na'vi, czy po prostu jeszcze jedną frakcję w jednej z ich gier z Tomem Clancy.
Po darmowej stronie stołu znajduje się darmowy karnet bojowy, codzienne i cotygodniowe wyzwania, wyzwania Ubisoft Connect, nagrody za uczestnictwo w społeczności i coś, co nazywa się mistrzostwem w broni. Mówią, że pojawi się to wraz z aktualizacjami broni, ale oczywiście nie jest to zbyt wiele informacji.
CZYTAJ TAKŻE Ogłoszono powieść graficzną Returnal i album z grafikami
Wyjaśniają także opcje dostosowywania, które wyraźnie podążają za przykładem innych gier, takich jak Fortnite I Halo Nieskończone skupiając się na społecznym aspekcie gry. Możesz dostosować animacje emoji i graczy, a także karty graczy, a także skórki postaci i broni.
Wszystkie te decyzje z pewnością będą dla nas ważne XDNiepokornysukces. Ubisoft zapewnił również, że zamierza w dalszym ciągu ulepszać grę, aby zadowolić graczy. Tego właśnie oczekujemy od gier serwisowych na żywo.
Że XDNiepokorny zespół poczuł potrzebę podkreślenia, że faktycznie sugeruje, że spodziewa się, że fani będą narzekać na coś w grze. Być może jest to normalne również w przypadku tytułów usług dostępnych na żywo, ale trzeba się zastanowić, czy nie kryje się za tym coś więcej.
CZYTAJ TAKŻE Dyrektor generalny Forever Winter mówi o tym, czy gry będą wieloosobowe, czy nie
XDNiepokorny ukaże się na PlayStation 5, Xbox Series X i Windows za pośrednictwem Ubisoft Connect 21 maja 2024 r.
Powiązany