Producent Naoki Yoshida obiecuje Final Fantasy XIV społeczność, która nadchodzi Ślad Świtu uruchomienie przebiegnie bez zakłóceń. Wielu graczy pamięta nieudaną premierę Endwalker w 2021 r. naznaczony wielogodzinnymi kolejkami i frustracją.
Podczas wydania poprzedniego rozszerzenia ponad 5000 osób jednocześnie próbowało uzyskać dostęp do serwera. Serwery te miały pojemność zaledwie 1500, przez co każda próba zalogowania się do gry powodowała natychmiastowy ból głowy. Co więcej, gracze byli natychmiast wyrzucani z gry po 30 minutach bezczynności, aby zrobić miejsce. W dużej mierze wynikało to z niedoborów półprzewodników prowadzących do braku infrastruktury. Na szczęście to już nie problem.
CZYTAJ TAKŻE Hades 2: Każda nowa postać
Podczas rozmowy z PC Gamerem Yoshida próbował rozwiać obawy graczy. „Konsultowałem się z prezesem Square Enix i zapytałem go, czy moglibyśmy kupić serwery” – powiedział. „W ciągu ostatnich kilku lat nabyliśmy w tym celu dużą liczbę serwerów: w Europie mamy cztery serwery. W Ameryce Północnej osiem, a w Japonii cztery. Jeśli więc stwierdzimy, że występuje duże przeciążenie, możemy udostępnić te serwery jednym naciśnięciem przycisku.
Zakończyliśmy wszystkie przygotowania i konserwację tych serwerów. I Final Fantasy XIV jest również zainstalowany na serwerach. Zatem jedyne, co mi pozostało, to dać znak startu, a wtedy serwery staną się dostępne”.
CZYTAJ TAKŻE Stellar Blade otrzyma więcej strojów i trybów w jutrzejszej aktualizacji!
The Ślad Świtu rozwinięcie dla Final Fantasy XIV ukaże się 2 lipca, ale gracze, którzy zamówią dodatek w przedsprzedaży, będą mogli zagrać w niego kilka dni wcześniej, 28 czerwca. Długo oczekiwana premiera przyniesie ze sobą zwiększenie maksymalnego poziomu poziomu z 90 do 100, nową grywalną rasę, dwie nowe Klasy DPS, nowe miasta, nowe lochy i najazdy, nowe ograniczone zadanie i zupełnie nowy wątek fabularny.
Powiązany