Mnóstwo poprawek błędów jest również tutaj.
W kwietniu, Final Fantasy XIV gracze w końcu otrzymali kolejną dużą łatkę po wydaniu Endwalker rozbudowa w grudniu. Łatka 6.1 przyniosła ze sobą dodatkowe główne zadania fabularne, najazd Mity of the Realm, różne zmiany w pracy oraz nowy tryb PvP, który stał się niezwykle popularny. PvP było jedną z nielicznych części popularnego MMO, której brakowało i wielu zgadza się, że stało się to teraz jedną z najlepszych części odkrywania Eorzei.
Wraz z licznymi zmianami w PvP i Job Actions, nowa łatka usunęła również szczególnie irytującą funkcję nękającą Eorzean, odkąd masowy napływ graczy stał się problemem kilka miesięcy temu: automatyczne wylogowanie. Osoby bezczynne przez ponad 30 minut nie będą już automatycznie wylogowywane, ponieważ przeciążenie serwera nie stanowi już problemu.
Pełny Final Fantasy XIV Informacje o aktualizacji 6.11a można przeczytać poniżej. Zwróć uwagę, że w tym patchu Black Mage zobaczy największą zmianę. Oczekuje się, że w łatce 6.15 pojawią się dalsze zmiany w działaniach związanych z zadaniami.
FFXIV Patch 6.11a Uwagi
System walki – PvP
Łamacz broni
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Surowy podział | Zwiększono obrażenia i moc leczenia dodatkowego efektu No Mercy z 10% na 20%. |
Nieustający pośpiech | Dodano dodatkowy efekt „zmniejsza otrzymywane obrażenia o 25%”. |
Bard
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Potężny strzał | Siła podstawowa została zwiększona z 3000 do 4000. |
Empirealna strzała | Potencja została zwiększona z 3000 do 4000. |
Mechanik
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Wiertarka | Potencjał został zwiększony z 9 000 do 10 000. Siła działania pod wpływem Analizy została zwiększona z 18 000 do 20 000. |
Bioblaster | Czas trwania efektu obrażeń w czasie został zwiększony z 9 do 12 sekund. |
Piła łańcuchowa | Potencjał został zwiększony z 10 000 do 12 000. |
Tancerz
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Taniec gładzący | Dodano dodatkowy efekt „zmniejsza otrzymywane obrażenia o 20%”. |
Taniec fanów | Potencja została zwiększona z 4000 do 5000. |
Czarny mag
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Ogień | Czas trwania efektu Astral Fire II został zwiększony z 15 do 30 sekund. |
Zamieć | Wydłużono czas trwania efektu Umbral Ice II z 15 do 30 sekund. |
Pękać | Potencja została zwiększona z 12.000 do 16.000. Potencjał bariery został zwiększony z 12.000 do 16.000. |
Paradoks | Teraz naładowana akcja z maksymalnie 2 ładunkami. |
Nocne Skrzydło | Efekt półsnu zmniejsza teraz również prędkość ruchu o 50%. Czas trwania efektu półsnu został skrócony z 4 do 3 sekund. Czas trwania efektu uśpienia został skrócony z 4 do 3 sekund. |
Ogień IV | Czas rzucania został skrócony z 1,92 do 1,44 sekundy. Czas trwania efektu Astral Fire III został zwiększony z 15 do 30 sekund. |
Migotać | Czas rzucania został skrócony z 1,92 do 1,44 sekundy. Obrażenia zadawane głównemu celowi zostały zwiększone z 8000 do 12 000. |
Blizzard IV | Czas rzucania został skrócony z 1,92 do 1,44 sekundy. Wydłużono czas trwania efektu Umbral Ice III z 15 do 30 sekund. |
Zamrażać | Czas rzucania został skrócony z 1,92 do 1,44 sekundy. Obrażenia zadawane głównemu celowi zostały zwiększone z 8000 do 12 000. |
Rezonans duszy | Teraz zapewnia Apokatastazę, zmniejszając otrzymywane obrażenia o 20% na 15 sekund. |
Przywoływacz
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Strumień powietrza | Potencjał został zwiększony z 6000 do 8000. Potencja burzy została zwiększona z 3000 do 4000. |
Promienna Egida | Redukcja obrażeń została zwiększona z 10% do 20%. Potencjał bariery został zwiększony z 8000 do 10 000. |
Pogromca gór | Potencjał został zwiększony z 2000 do 4000. |
Objawienie | Potencjał został zwiększony z 3000 do 6000. |
Czerwony Mag
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Bijatyka | Redukcja obrażeń została zmieniona z 20% na 10%. |
astrolog
Akcja | Modyfikacja |
---|---|
Aspektowany Beneficjent | Zwiększono podstawową moc leczenia z 4000 do 5000. Maksymalna moc leczenia została zmniejszona z 12 000 do 10 000. * Tekst pomocy w łatce 6.11 był błędny, wymieniając podstawową moc 4,000 i maksymalną moc 8000. |
Konflikt krystaliczny
- Podczas rejestracji na mecz w Kryształowym Konflikcie gracze z kręgu Kryształowego mogą być teraz dobierani do graczy z Diamentem 3 (z 1 Wschodzącą Gwiazdą) lub wyższym.
Systemy
- Gracze nie będą już automatycznie wylogowywani po 30 minutach braku aktywności.
Rozwiązane problemy
- Błąd podczas gry jako paladyn w trybie PvE, w którym moc Ducha Świętego i Świętego Kręgu nie wzrastała, gdy gracz miał jeden stos Requiescat.
- Problem, w którym opis wojowniczej akcji PvP Primal Scream nie uwzględniał mocy Primal Rend i Chaotic Cyclone, został zwiększony pod wpływem efektu Inner Release.
- * To jest problem tylko w opisie. Akcja działa zgodnie z przeznaczeniem.
- Błąd podczas gry jako łamacz broni w trybie PvP, w którym opis niektórych działań po wykonaniu Kontynuacji pod wpływem Uzdrowiciela skrzyżowań nie zawierał informacji, że zasięg jego efektu leczenia wynosi 15 yalmów.
- * To jest problem tylko w opisach. Akcje działają zgodnie z przeznaczeniem.
- Problem, w którym opis akcji PvP ninja Three Mudra nie odnotował zmian akcji w Meisui pod wpływem Three Mudra.
- * To jest problem tylko w opisie. Akcja działa zgodnie z przeznaczeniem.
- Problem polegający na tym, że wielokrotna próba wykonania barda akcji PvE Menuet Wędrowca w krótkim odstępie czasu uniemożliwiała graczom ustawienie w kolejce kolejnej akcji do wykonania.
- Problem, w którym moc bariery wymieniona w opisie akcji PvP dla maszynistów Bishop Autoturret była nieprawidłowa.
- * To jest problem tylko w opisie. Akcja działa zgodnie z przeznaczeniem.
- Problem, w którym opis akcji PvP Gunbreaker Terminal Trigger, akcji PvP tancerza Honing Dance i akcji PvP dla mechaników Wildfire nie odnotował, że ich promień ataku wynosi 5 yalmów.
- * To jest problem tylko w opisach. Akcje działają zgodnie z przeznaczeniem.
- Problem w trybie PvP, w którym dodatkowy efekt akcji Redmage Displacement błędnie zwiększał moc leczenia w przełamaniu limitu Krzyża Południa.
- Zajęto się również innymi drobnymi kwestiami tekstowymi.
Final Fantasy XIV jest dostępny do gry na PC, PlayStation 4 i PlayStation 5. W zeszłym tygodniu system mieszkaniowy został ostatecznie naprawiony po zawieszeniu loterii 26 kwietnia.
ten Final Fantasy seria świętuje swoją 35. rocznicę w 2022 roku. Square Enix udostępniło specjalną stronę internetową upamiętniającą tę okazję w marcu i obiecało wiele nowych gier i aktualizacji, które pojawią się przez resztę roku.
Źródło