To właśnie te niesamowite momenty przełomu w dolinie mówią nam, że konsole dziewiątej generacji naprawdę się pojawiły.
Mamy ciekawe spostrzeżenie na temat rozwoju Gears of War: Dzień E.
Na Twitterze organizator wydarzeń związanych z grami wideo Geoff Keighley powiedział to w reakcji na Gears of War: Dzień E przyczepa:
„Wspaniałym dziełem Gears of War był CG z Blur Studio, wykorzystujący zasoby w grze z UE5.
Informacje o grze: Gears of War: E-Day to kolejna główna gra w uniwersum Gears of War, której akcja rozgrywa się podczas kluczowego Dnia Wyjścia. Czternaście lat przed Gears of War bohaterowie wojenni Marcus Fenix i Dom Santiago wracają do domu, aby stawić czoła nowemu koszmarowi: Hordzie Szarańczy.
Te podziemne potwory, groteskowe i bezlitosne, wybuchają z dołu, oblegając samą ludzkość.
Rzecz w tym, że chociaż Geoff pomagał promować grę, tak naprawdę pomylił się, ponieważ nie wiedział, jak ona właściwie została stworzona. Otrzymał odpowiedź od dyrektora marketingu Xbox, Guya Welcha:
CZYTAJ TAKŻE Sonic nawiązał już kolejną współpracę
„Cieszę się, że Ci się podobało! Blur opracował zwiastun wspólnie z naszym zespołem @CoalitionGears przy użyciu @UnrealEngine 5. Zwiastun został opracowany na podstawie modeli, tekstur, środowisk i rekwizytów z gry, które gracze zobaczą w ostatecznej wersji gry.
Działa to w oparciu o tę samą metodę, którą zastosowaliśmy w przypadku zwiastunów Gears of War z pierwszych trzech gier, które powstały w silniku Unreal Engine z wykorzystaniem zasobów z gry, pokazując możliwości techniczne silnika, a dzięki Unreal Engine 5 posuwamy się jeszcze dalej. ”
Ale jeszcze ciekawszą odpowiedź otrzymał od Jamira Blanco, artysty cyfrowego pracującego w innym studiu Microsoftu, Blizzard:
„Pozwólcie, że ujmę to trochę lepiej… niesamowity fragment Gears, który właśnie widzieliście, był PEŁNY W CZASIE RZECZYWISTYM. Z modelami czasu rzeczywistego, teksturami, środowiskami itp. Wszystko w Unreal Engine 5. Stwierdzenie, że to „CG z Blur Studio”, umniejsza wszystkie osiągnięcia techniczne, których prawdopodobnie nie zauważyłeś, biorąc pod uwagę to, jak dobre było.
CZYTAJ TAKŻE Marvel's Midnight Suns pojawi się w Epic za darmo w przyszłym tygodniu
Choć wygląda jak kolejny wstępnie renderowany element CG od Blur, w rzeczywistości było to arcydzieło czasu rzeczywistego, wykorzystujące zasoby z gry i oświetlenie RT w tym samym silniku, w którym gra będzie odtwarzana. Już widzę, jak ludzie mówią „tak, było fajnie, ale to był zwiastun CG (wstępnie renderowany)” z powodu takich rzeczy.
Nie tylko wykorzystali zasoby w grze z UE5, ale zrobili wszystko wewnątrz UE5.”
Powinniśmy skupić się na tym, gdzie obecnie znajdują się gry Xbox, dzięki The Coalition. Mamy podgląd tego z Hellblade 2: Saga Senuygdzie gracze nie byli w stanie stwierdzić, czy to, na co patrzą, to przerywnik filmowy animowany osobno w CG, czy też materiał filmowy stworzony w samym silniku.
CZYTAJ TAKŻE Kerbal Studio Intercept Games należące do Take-Two potwierdza, że w czerwcu nastąpią zwolnienia
To pokazuje moc Unreal Engine 5 i techniczną sprawność The Coalition. Chociaż nikt nie może powiedzieć, że PlayStation 5 w porównaniu z nim wygląda brzydko, jest całkiem oczywiste, że nawet najnowsze gry stworzone przez własne studia tej firmy nie mają tych niesamowitych momentów przełamywania doliny.
I jeśli Hellblade 2: Saga Senuy zawsze miał być tytułem niszowym, to nieprawda Gears of War: Dzień E. To nie tylko pierwsze Gears of War gra wystawiona w ciągu ostatnich pięciu lat, to pierwszy raz od trzynastu lat, kiedy gracze będą mieli okazję ponownie zagrać z Domem.
Absolutnie nie możemy się doczekać, aby dowiedzieć się więcej na ten temat Gears of War: Dzień Ea zwłaszcza kiedy w końcu zostanie wydany.
Powiązany