Można powiedzieć, że zespół pracujący nad tym remake'iem miał własną cnotliwą misję.
Metal Gear Solid Delta producent Noriaki Okamura wyjaśnił znaczenie nowego tytułu gry.
W wywiadzie dla podcastu Xbox Okamura wyjaśnił to Metal Gear Solid Delta to remake, a nie zwykły remaster Metal Gear Solid 3. Oczywiście wiedzieliśmy już, że gra będzie przerabiana na silniku Unreal Engine 5, ale są też inne aspekty tego remake'u, o których warto wiedzieć.
Żeby było jasne, Konami nie przerabia gry tylko po to, by stworzyć ją na silniku Unreal Engine 5. Przejście na Unreal 5 ma na celu dostosowanie jej do oczekiwań współczesnych graczy. Oczywiście Konami również już wypuściło Metal Gear Solid: Kolekcja mistrzów, tom 1. Kolekcja ta jest dostępna w wersji na konsolę PlayStation 3/Xbox 360 Metal Gear Solid 3.
Niektórym graczom wystarczy zakup remake'u sprzed dwóch generacji konsol. Jednakże, jak wzięli pod uwagę twórcy tego remake'u, są oni świadomi tego, czego doświadczyli nowi gracze i że nie uznają tej gry za tak przystępną i przyjemną jak dla starszych graczy.
CZYTAJ TAKŻE Grand Theft Auto 6 jeszcze nie potwierdzone na PC
Okamura nawiązał także do faktycznego greckiego znaczenia słowa Delta w tytule remake'u. Delta może oznaczać zmianę ilości czegoś, bez żadnych szczególnych zmian w jakości tej rzeczy. Konami widzi Metal Gear Solid Deltaniekoniecznie jako coś innego niż oryginalna gra, ale coś więcej.
A to jeszcze głębiej jest odczuwalne w remasterze audio towarzyszącym remasterowi grafiki. Fani oryginalnych gier, w tym wersji na konsole PlayStation 3 / Xbox 360, mogli nie zdawać sobie sprawy, że nadal grają ze skompresowanymi wersjami audio tych występów głosowych.
CZYTAJ TAKŻE Mapa Assassin's Creed Shadows będzie mniej więcej tak duża, jak Assassin's Creed Origins
Metal Gear Solid Delta będzie zawierał te same oryginalne nagrania tych wykonań, ale teraz w pełni nieskompresowane, dzięki czemu będziesz mógł cieszyć się ich pełnym zakresem. Aktualizacja obejmuje również wierność z 2.1 do 7.1 i oczywiście przestrzenny dźwięk 3D.
Na froncie Unreal Engine Konami stworzyło zupełnie nowe modele postaci i wielu obiektów znalezionych w świecie. Można jednak zauważyć, że Okamura nie mówił o próbach „ulepszenia” gry lub zmiany jej z poprzedniej. To właśnie ma na myśli, mówiąc, że w tym remake’u jest „więcej”. Metal Gear.
Jest to rzeczą oczywistą, ale bez Hideo Kojimy wielu członków pierwotnego personelu, którzy z nim pracowali i pod jego kierownictwem, postępuje naprzód z Metal Gear franczyza bez niego. 30-letnia historia Okamury w Konami obejmowała pracę nad wieloma grami Metal Gear gier przed i po wyrzuceniu Kojimy z Konami. Pracował nawet bezpośrednio z Kojimą jako programista Policjanaucikolejny klasyk Konami, któremu przydałby się własny remake lub przynajmniej reedycja.
CZYTAJ TAKŻE Polska bada PlayStation i Valve pod kątem naruszeń prawa antymonopolowego
Więc nie myśl tak Metal Gear Solid Delta w jakiś sposób nieuzasadnione, ponieważ nie ma w nim Kojimy. Tak naprawdę to wciąż wielu tych samych ludzi, którzy tworzyli te gry wcześniej i chcą przedstawić je nowej generacji.
Powiązany