Zobaczymy, czy Konami udoskonaliło sposób, w jaki działają nowoczesne sterowanie, w tej grze swoich czasów.
W nowym poście na Xbox Wire firma Konami wyjaśniła nowy system sterowania, do którego dodała Metal Gear Solid Delta.
Gracze, którzy pamiętają grę Metal Gear Solid 3 na PlayStation 2, czy port, który trafił na PlayStation 3 i Xbox 360, będzie pamiętał system kamer umieszczonych z góry, obecny od pierwszego Metal Gear Solid na PlayStation.
Przed 3r & D Kamera osobista została znormalizowana, w grach Metal Gear Solid kamera była nieco ustawiona nad Snake’iem. Ta perspektywa daje graczom częściowy widok Snake'a na ekranie, ale co ważniejsze, daje im lepszy widok na otaczające ich otoczenie. Oznacza to, że mogli zobaczyć wrogów lub zagrożenia, przed którymi musieli się ukryć, nawet jeśli te czynniki były poza polem widzenia Snake'a.
CZYTAJ TAKŻE XDefiant: Jak zdobyć przedsezonowe dropy
W oparciu o to zbudowano także system sterowania, który miał sprawić, że rozgrywka będzie stanowić wyzwanie podczas pracy z ograniczeniami sterowania, ponownie w oparciu o oryginalny kontroler PlayStation. Zatem w oryginalnym schemacie sterowania Snake naprawdę celuje automatycznie z perspektywy pierwszej osoby.
Dla Metal Gear Solid Deltagracze mogą przełączać się pomiędzy klasycznymi elementami sterującymi, a także nowszą kamerą i systemem sterowania. Dodaje kamerę trzecioosobową, do której przywykła większość graczy, a także zawiera przyrządy celownicze oraz możliwość przełączania między kamerą trzecioosobową i pierwszoosobową.
CZYTAJ TAKŻE ANIMAL WELL: Jak odblokować wszystkie klatki dla kotów | Przewodnik po elementach kół
Teraz Konami obiecało również, że oryginalny system nadal będzie obecny w tym remake’u. Co ciekawsze, gracze mogą swobodnie przełączać się pomiędzy tymi dwoma systemami w trakcie gry. Mimo wszystko, co jest tego warte, Konami obiecuje:
„Bez względu na to, jaki tryb sterowania i kamerę wybierzesz, oba zapewnią klasyczną akcję szpiegowską w ukryciu”.
Konami pracuje nad przeróbką swojej gry Metal Gear gry z nowszymi konwencjami sterowania i kamery. Dotyczy to wersji na PlayStation 3 i Xbox 360 Metal Gear Solid 3. Te próby unowocześnienia sterowania spotkały się z mieszanym przyjęciem wśród fanów klasyki, ale z pewnością jeden z nich może przyznać, że Metal Gear Solid V wydawał się bardziej nowoczesny, ponieważ od początku korzystał z nowoczesnych schematów sterowania. I jeszcze, Metal Gear Solid V oferował również tę samą ukrytą rozgrywkę.
CZYTAJ TAKŻE Dragon Age: The Veilguard ze zwiastunem
Miejmy nadzieję, że to, czego naprawdę Konami dokonało Metal Gear Solid Delta jest dalsze udoskonalanie ich nowoczesnych systemów sterowania. Ten remake nie różni się tak drastycznie od remake'u Capcomu Resident Evil przeróbek, ale te skorzystały na decyzji Capcom o pełnym włączeniu nowoczesnych elementów sterujących. Ale zobaczymy, jak dobrze Konami poradziło sobie z tymi celami, kiedy w końcu dostaniemy ten remake w swoje ręce.
Powiązany