7 Days To Die to gra o apokalipsie zombie, w której gracze zakochali się przez lata ze względu na realizm gry. Gra działa jak niemal idealny symulator apokalipsy zombie, wymagający od graczy wyjścia i zebrania wszystkich materiałów, a nawet zbudowania samochodu, który musi wyjść i znaleźć paliwo. Gra naprawdę daje doskonały przykład tego, jak wyglądałby koniec świata, gdyby miał się zakończyć w ten sposób.
Niedawno gra otrzymała zupełnie nową listę zaktualizowanych rzeczy, w tym zupełnie nowe elementy kosmetyczne i nie tylko. Poniżej znajduje się lista informacji o aktualizacji ostatniej aktualizacji 7 Days To Die.
Opis zmian:
Nowy system znaków HD
„7 Days to Die 1.0” wprowadza zupełnie nowy, specjalnie zbudowany, od podstaw system postaci, który oferuje wszystkie nowe modele w wysokiej rozdzielczości, animacje pierwszo- i trzecioosobowe, odmiany oraz zupełnie nowe shadery skóry i włosów, aby podnieść ogólne wrażenia. Ten kompleksowy system zwiększa immersję gracza, umożliwiając spersonalizowaną i wciągającą rozgrywkę. Zobacz swoje dłonie w rzutni, płeć, kolor skóry i prawdziwe rękawiczki, które nosisz. Ciesz się oglądaniem swojego modelu Full HD na pojazdach, w interfejsie użytkownika i ze znajomymi. Zobacz, na co patrzy Twój znajomy w trybie współpracy, dzięki nowemu systemowi śledzenia głów postaci. Nowy system oferuje szerokie możliwości dostosowywania, w tym:
- Ustawienia wstępne: Wybieraj spośród szerokiej gamy gotowych ustawień postaci, aby szybko rozpocząć swoją przygodę w Navezgane.
- Stwórz własną, niestandardową postać, korzystając z szerokiej gamy opcji dostosowywania, w tym:
- Płeć: mężczyzna lub kobieta
- Rasy: czarna, biała, azjatycka, rodzima
- Twarz: Każda rasa i płeć ma cztery różne opcje twarzy, co daje w sumie 32 opcje twarzy
- Oczy: Istnieje ponad trzydzieści opcji kolorów oczu
- Fryzury: Istnieje dwadzieścia unikalnych fryzur
- Kolor włosów: Istnieje dziesięć unikalnych kolorów włosów
- Wąsy: Do wyboru jest pięć unikalnych stylów wąsów
- Kotlety: Do wyboru jest pięć unikalnych stylów kotletów jagnięcych
- Brody: Istnieje pięć unikalnych stylów brody
Nowy system zbroi/odzieży gracza
Wraz z zupełnie nowym systemem postaci w wersji 1.0 dodaliśmy także zupełnie nowy system zbroi i ubioru w wysokiej rozdzielczości. Ten nowy, rozbudowany system zwiększa immersję gracza, umożliwiając spersonalizowaną i wciągającą przygodę w grze, w której liczy się grabież, znajdowanie, wytwarzanie i ulepszanie Zbroi.
Zobacz swoje dłonie w rzutni, wraz ze szczegółami, takimi jak płeć, kolor skóry i faktyczny ubiór, który masz na sobie. Rozkoszuj się widokiem swojego modelu w wysokiej rozdzielczości na pojazdach i oglądaj animowane szczegóły, takie jak drganie materiału i plecaków. Doświadcz możliwości obserwowania, na czym skupia się Twój towarzysz w trybie współpracy, dzięki nowemu systemowi śledzenia głów postaci. Co więcej, ulepszony system zapewnia mnóstwo opcji dostosowywania, umożliwiając szeroką personalizację, w tym:
- Szesnaście pełnych zestawów unikalnej zbroi w wariantach męskich i żeńskich
- Cztery główne grupy odzieży to: nakrycia głowy, odzież, obuwie i rękawiczki.
- 1 zestaw prymitywny, 5 zestawów lekkich, 6 zestawów średnich, 4 zestawy ciężkie
- Z wyjątkiem prymitywnego zestawu, każdy zestaw zbroi posiada premię za zestaw, jeśli nosisz wszystkie cztery części jednego zestawu z przedmiotem o najniższej jakości, który decyduje o sile tej premii.
- Na przykład, jeśli nosisz zestaw Zbroi Drwala, otrzymasz następujące bonusy:
- Podwójne pozyskiwanie drewna
- 5% mniejsze zużycie wytrzymałości podczas używania toporów z przedmiotem Q1 w mieszance
- Każdy slot wykorzystujący przedmioty Q6 w slotach zmienia premię do wytrzymałości na 30%
- Zachowaliśmy i przerobiliśmy większość modów odzieży z wieloma opcjami, w tym:
- Okulary zostały przerobione jako modyfikacje zbroi
- Poniższe dodaje +1 do atrybutu
- Percepcja – to Cienie
- Siła – było Cygaro
- Fortitude – to okulary przeciwsłoneczne Tough Guy
- Zwinność – takie były gogle narciarskie
- Intelekt – to były Okulary Nerdy
- Treasure Hunter Mod – poprzednio Lucky Goggles
- +10% przyrostu PD
- +10% lepsze łupy
- Zasięg skarbu -1
- Gogle noktowizyjne – teraz w formie modyfikacji
- Poniższe dodaje +1 do atrybutu
- Cygaro jest teraz modyfikacją zbroi
- Dodaje +1 do Siły i +10% do Handlu
- Dodano moduł Quad Pocket
- Do zbroi można dodać wiele kieszonkowych modów
- Muszą być różnych rozmiarów
- tj. dwóch potrójnych modów nie można zainstalować w jednym elemencie zbroi
- Muszą być różnych rozmiarów
- Mod Stealth Boots – poprzednio Military Stealth Boots
- Zmniejsza hałas i kary do wytrzymałości średnich i ciężkich butów
- Okulary zostały przerobione jako modyfikacje zbroi
Nowe modele zwierzęce
Nasz elitarny zespół artystów postaci ciężko pracował, aktualizując wszystkie nasze modele zwierząt, aby pasowały do nowoczesnej estetyki naszych zaktualizowanych zombie HD. System zawiera nowe modele, platformy, bardziej realistyczne animacje i zupełnie nowy, zaawansowany technologicznie moduł cieniujący futro, dzięki któremu włosy i futro stają się bardziej realistyczne. Aktualna lista zwierząt HD obejmuje:
- Jeleń, jeleń, wilk i lew górski.
- W przyszłej aktualizacji: Niedźwiedź, niedźwiedź zombie, dzik, Grace, sęp, królik, wąż i straszny wilk, kojot i sęp
Te aktualizacje będą wydawane stopniowo w aktualizacjach, w miarę ukończenia animacji i olinowania, dodając bardziej realistyczne i szczegółowe stworzenia do przeżycia.
Nowy system wyzwań
Pozbyliśmy się starego systemu zadań samouczka i dziennika i przenieśliśmy je do zupełnie nowego systemu wyzwań. System wyzwań został zaprojektowany, aby pomóc nowym graczom w nauce podstaw dzięki łatwej do wykonania serii zadań wprowadzających, która oferuje wartościowe nagrody. Dodatkowo długoterminowe wyzwania angażują graczy w kuszące nagrody za ukończenie różnych kategorii wyzwań, jednocześnie ucząc bardziej zaawansowanych mechanik. System ten zapewnia, że zarówno nowi, jak i weterani mają stałe cele, do których mogą dążyć, co poprawia ich wrażenia z rozgrywki. System zawiera:
- Ponad sto dwadzieścia unikalnych wyzwań podzielonych jest na dwanaście kategorii
- Podstawy przetrwania
- Zasiedlenie
- Zaawansowane przetrwanie
- Rzemiosło
- Handlarze i rzemiosło
- Żniwny
- Zgromadzenie
- Rolnik
- Niedobitek
- myśliwy
- Pogromca zombie
- System śledzenia zadań związanych z wyzwaniami. Śledź, co chcesz i sprawdzaj swoje postępy
- Wymień ukończone wyzwania na XP. Niektóre wyzwania można wymienić na PD i nagrody otrzymane od dowolnego handlarza. Aby poznać szczegóły, zobacz każde wyzwanie.
- Niektóre przedmioty mają pomoc duszków w grze, co ułatwia ich naukę
- Wykonuj wyzwania w dowolnej kolejności i nadal zdobywaj uznanie za swoją pracę lub zasoby, którymi dysponujesz
Nowe modele pojazdów
Nasi artyści zaktualizowali także istniejące modele pojazdów, dostosowując je do innych ulepszonych modeli w wersji 1.0. Większość pojazdów ma teraz dodatkowe siedzenia, aby pomieścić co najmniej jednego przyjaciela. Dostępne są także nowe modyfikacje opancerzenia pojazdów, które pozwalają im wytrzymać zużycie na pustkowiach. Wiele modyfikacji pojazdów ma teraz aktualizację modelu wizualnego, dzięki czemu możesz zobaczyć zainstalowane mody. Aktualizacje te poprawiają atrakcyjność wizualną i funkcjonalność pojazdów, zapewniając bardziej wciągające i przyjemne wrażenia z jazdy w grze.
CZYTAJ TAKŻE Zapowiedź 11. sezonu Overwatch 2 już wkrótce
Aktualizacja zawiera wiele ulepszeń, w tym:
- Rower
- Mini rower
- Motocykl
- Ciężarówka 4×4 (teraz ma 4 domyślne siedzenia i można ją zmodyfikować tak, aby pomieścić 6 graczy)
- Wiatrakowiec (teraz jest wyposażony w 2 miejsca do latania ze znajomym)
- Dodaliśmy nowe modyfikacje pojazdów. Mody te są widoczne na modelu. W tym:
- Rower
- Motocykl
- Ciężarówka 4×4
- Wiatrakowiec
Losowe aktualizacje generacji świata
Wprowadzono kilka ulepszeń i optymalizacji w naszym systemie RWG, dzięki czemu jest on bardziej oszczędny, szybszy i umożliwia tworzenie lepiej wyglądających światów niż kiedykolwiek wcześniej, z dopracowaną kompozycją i układami poprawiającymi ogólną wierność i szczegółowość generowanych światów.
Ulepszenia gier RWG obejmują:
- Szybszy czas tworzenia: Czas potrzebny do wygenerowania nowych światów został znacznie skrócony.
- Obliczanie gęstości dystryktu: ulepszone obliczenia dla lepszego planowania i układu urbanistycznego.
- Warianty dystrybucji biomów: Nowe warianty umożliwiające tworzenie bardziej zróżnicowanych i interesujących biomów świata.
- Wygładzanie dróg: ulepszone generowanie dróg w celu uzyskania gładszych i bardziej realistycznych ścieżek.
- Większe miasta i więcej punktów POI: około 50% więcej punktów szczególnych, z większymi miastami i większą liczbą lokalizacji na pustyni.
- Resetowanie porcji: ulepszone zarządzanie porcjami i resetowanie w celu zapewnienia bardziej płynnego działania.
- Wydajne rozmieszczanie POI: Zaimplementowano nowy algorytm rozmieszczania POI, aby zapewnić miastom większą wydajność umieszczania lżejszych punktów POIS wokół droższych, cięższych punktów POIS
- Biom Spalonego Lasu powraca na nowo utworzonych mapach i mapach Pregen RWG
Ulepszenia narzędzia RWG obejmują:
- Nowe ustawienia dystrybucji biomów obejmują:
- Układ Biomu
- Las środkowy – domyślny
- Centrum Pustkowi
- Okrąg – Biomy ułożone jak wykres kołowy
- Linia – Biomy ułożone jak warstwowy tort z obrotami o 90°, tj. Las na południu, Pustkowia na północy
- Układ Biomu
- Spalony Las powraca!
- Barwy Dzielnicy
- Jasnoniebieski = wiejski
- Żółty = przemysłowy
- Niebieski = komercyjny
- Szary = Śródmieście
- Zielony = mieszkaniowy
- Ciemniejsze kolory każdego z powyższych są pozostałościami punktów POI o niższej gęstości
- Czerwony = handlarze
- Biały = dzicz
- Punkty odradzania w lesie można zobaczyć po powiększeniu mapy. Są to małe znaki X na drogach wiejskich i znajdują się w pobliżu punktów POI dzikiej przyrody w promieniu 1 km od sprzedawcy.
Nowe interesujące miejsca
Aby uzupełnić nasz zaktualizowany system RWG, nasz zespół Level Design dodał mnóstwo nowej zawartości z ponad 75 nowymi punktami POI, które pojawią się w wersji 1.0.
Godne uwagi dodatki, ulepszenia i wysiłki obejmują:
- Duży nacisk na nowe pozostałości zwiększające wydajność i zapewniające bardziej zróżnicowane środowiska do eksploracji z mniejszą liczbą zombie. Większość pozostałości powstała dla dzielnicy śródmiejskiej, w której tego typu obiektów było mało. Wysiłki te znacząco pomogły w wydajności.
- Wprowadzono nowe, wysokopoziomowe lokacje, które gracze mogą eksplorować i podbijać.
- Hotel Haven (poziom 5)
- Apartamenty 7-dniowe (poziom 5)
- Kompleks lekkoatletyczny Navezgane (poziom 5)
- Grover High (Poziom…