Czas naprawdę założyć czapkę myślową.
Wielka gra strategiczna Wiktoria 3 właśnie wypuścił aktualizację 1.7, która niesie ze sobą ogromne przeróbki, mnóstwo nowych funkcji i prawie 100 nowych postaci historycznych. Darmowe DLC Sfera Wpływów oferuje nowe sposoby zdobywania władzy, a także nowy rejestr budynków i katalizatory dyplomatyczne, przy czym te ostatnie powodują, że wydarzenia na świecie będą miały większy wpływ na Twój naród.
Wydany w 2022 roku, Wiktoria 3 Akcja rozgrywa się pomiędzy 1836 a 1936 rokiem. Gracze mają za zadanie kontrolować jeden z ponad 100 krajów, a gra w dużym stopniu koncentruje się na polityce i demografii.
Zobacz najważniejsze ulepszenia, które zostaną dodane Wiktoria 3 poniżej, a pełne notatki dostępne są tutaj:
Wiktoria 3 Ulepszenia
- Usunięto z gry zasadę gry w inwestycje bezpośrednio kontrolowane, ponieważ jest ona niezgodna z nową mechaniką przeróbki własności budynków/inwestycji zagranicznych
- Dodano piętnaście nowych wydarzeń, które powstają w wyniku posiadania aktywnego, nierewolucyjnego ruchu politycznego
- Dodano uniwersalny wpis do dziennika dla nieuznanych krajów, umożliwiający im pokojowe uzyskanie uznania w miarę upływu czasu, a także działania dyplomatyczne w celu przyspieszenia tego procesu
- Usunięto cel wojenny i grę dyplomatyczną Rozpoznanie Sił, ponieważ zostało ono zastąpione nowym wpisem do Dziennika
- Dodano wpis do dziennika Zjednoczenia Afganistanu dotyczący kandydatów z Afganistanu
- Dodano skryptowe paski postępu wpisów do dziennika, umożliwiające wpisom do dziennika śledzenie więcej niż jednej wartości postępu i wyświetlanie ich na oddzielnych paskach postępu, które można wizualizować na wiele różnych sposobów
- Overlord może teraz dołączyć do rewolucyjnego kraju przeciwko swemu poddanemu
- Przerobiono mapę Persji, Azji Środkowej i Afganistanu, dodając nowe regiony stanowe, kraje i kultury
- Rozejmy mogą być teraz jednokierunkowe (uniemożliwiające jednemu krajowi atakowanie innego bez ograniczania kraju docelowego w podobny sposób) lub dwukierunkowe
- Inwestorzy mają teraz szansę znaleźć zasoby w krajach, w których inwestują, nawet jeśli kraj ten nie posiada technologii umożliwiającej samodzielne dokonanie inwestycji
- Usunięto PM własności z większości budynków, ponieważ tam, gdzie ma to zastosowanie, używany jest nowy model własności wprowadzony w wersji 1.7
- Dodano ogromną liczbę katalizatorów dyplomatycznych, aby ułatwić tworzenie lobby, strategie AI i „pamięć”, czasy odnowienia i inne funkcje
- Dodano przyznanie i wykonanie akcji władcy stanu
- Chiny, Korea i Wietnam zaczynają teraz jako narody konfucjańskie. Aby to odzwierciedlić, zaktualizowano prawa startowe i wyskoki.
- Prawo pańszczyźniane blokuje obecnie zarówno migrację wewnętrzną, jak i masową chłopów
- Prawo dotyczące reformy rolnej blokuje teraz migrację wewnętrzną chłopów (ale nie wpływa na migrację masową)
- Przerobiono rosyjskie regiony państwowe i populacje
- Chiny, Korea i Wietnam zaczynają teraz jako narody konfucjańskie. Aby to odzwierciedlić, zaktualizowano prawa startowe i wyskoki.
- Odrzucenie wezwania do broni spowoduje teraz zerwanie wszelkich sojuszy, paktów obronnych lub gwarancji, jakie posiadasz przeciwko krajowi, który cię wzywa
- Technologie społeczne zapewniają teraz więcej manewrów w grach z każdą epoką
- Kraje, które dołączają do gry w wyniku wezwania do broni, mogą teraz same dodać cel wojenny, pod warunkiem że dodanie tego celu wojennego w normalnych okolicznościach będzie kosztować 25 lub mniej manewrów (w rzeczywistości nie kosztuje to manewrów dla głównego uczestnika )
- Dodano zanikające modyfikatory, które powodują masowe koszty nacjonalizacji i generowanie radykałów w wyniku nacjonalizacji w nowo podbitych/wyzwolonych stanach. Niedawno podbite stany również ponoszą zanikające kary w zakresie poboru podatków, siły politycznej popu i wskaźnika poboru do wojska.
- Dodano nową akcję dyplomatyczną Gwarancja Niepodległości, która działa jak jednostronny pakt obronny, który nie wymaga zgody
- Obecnie możliwe jest nakładanie praw jedynie na podmioty marionetki, dominium, wasala i unii personalnej (protektoraty i dopływy są zbyt niezależne), chyba że należysz do bloku władzy, który na to pozwala
- Cel wojenny „Przytnij do rozmiaru” usuwa teraz także wszystkie cele wojenne posiadane przez cel w innych rozgrywkach/wojnach dyplomatycznych (ale zachowuje wszystkie cele wojenne wycelowane w niego w tych rozgrywkach/wojnach).
- Żądania nałożenia prawa na inny kraj są teraz obsługiwane za pomocą zdarzeń i wpisu w dzienniku, podobnie jak w przypadku petycji grup interesów. Powiadomienia są wyzwalane, gdy inny kraj podejmuje działania.
- Można teraz stawiać żądania dyplomatyczne, nawet jeśli bierzesz już udział w grze dyplomatycznej (lub w stanie wojny), pod warunkiem, że nie jest ona skierowana przeciwko krajowi, na który już celujesz, lub krajowi po tej samej stronie, co ty w innej grze / wojna. Nie możesz także stawiać dodatkowych żądań dyplomatycznych, gdy już prowadzisz rozpoczętą przez siebie grę dyplomatyczną, dopóki ta gra nie przerodzi się w wojnę.
- Dodano kultury karelskie, marijskie, buriackie, baszkirskie, czeczeńskie, mordwińskie, czuwaskie i udmurckie
- Dodano wiele nowych wydań dla Rosji
- Dodano 6 nowych firm
- Skomercjalizowane prawo rolne sprawia, że okręgi finansowe chętniej inwestują w rolnictwo, hodowlę i plantacje
- Ustawa o zasiedleniu sprawia, że budynki rolnicze z czasem przekształcają się w 50% na własność
- Rozszerzono zasadę gry Efekt pomników, aby uwzględnić posągi bloku mocy
- Budynki z kilkoma poziomami, w których nie ma personelu i które są w co najmniej 50% własnością prywatną, będą teraz automatycznie zmniejszać swój poziom własności prywatnej, jeśli nie będą zatrudniane przez dłuższy okres czasu
- Ekonomia skali teraz skaluje się w stosunku do **zatrudnionych** poziomów budynku, więc puste poziomy budynku nie przyznają już premii za przepustowość. Ponadto ekonomia skali zaczyna przyznawać premie natychmiast na poziomie 1, więc na przykład budynek na poziomie 1, w którym jest połowa zatrudnionych, otrzyma +0,5% przepustowości.
- Dodano wpis do dziennika Wojen Seminole dla USA, obecny na początku gry
- Dodano akcję dyplomatyczną „Podaj stan”.
- Dodano działania dyplomatyczne w celu zwiększenia i zmniejszenia autonomii poddanych
- Możesz teraz narzucić ustawę innemu krajowi, nawet jeśli obecnie próbuje on uchwalić coś innego (ma możliwość anulowania aktualnego prawa lub odroczenia jego uchwalenia na później) lub nie ma żadnego poparcia dla tego prawa (zobaczysz teraz swoje szanse przed wydaniem żądania)
- Zmieniono czas odpowiedzi na propozycje dyplomatyczne z 14 na 30 dni, sztuczna inteligencja nadal będzie odpowiadać w tym samym czasie
- Kraj może teraz mieć tylko jedną rozpatrzoną propozycję dyplomatyczną wobec danego kraju
- Zmieniono wymagane odblokowanie technologii dla metod połowów parowych i produkcji wielorybnictwa na suwnice bramowe zamiast pancerników, umożliwiając płynniejsze rozróżnienie pomiędzy cywilnym i wojskowym wykorzystaniem statków parowych (dzięki „WOWZA „Mr. Rework” Scrooge” za sugestię!)
- Zwiększanie autonomii i niepodległości Zagrania dyplomatyczne mają teraz wymagania dotyczące Pragnienia Wolności
- Dodano wydarzenie nawiązujące do australijskiej wojny Emu
- Dodano nowe nazwy Republiki Rosyjskiej i Rosyjskiej Republiki Radzieckiej w Rosji
- Przerobiono sposób, w jaki wyświetlamy koszty wpływu paktu, aby był bardziej spójny i aby zawsze wyświetlały się podpowiedzi z podziałem
- Zaimplementowano więcej znaków dla Azji Środkowej, Azji Wschodniej, Wielkiej Brytanii i Afryki
- Dodano Yat'siminoli, Salish i Pannakwati do Ameryki Północnej
- Dodano ludy Wati i Mirning do Australii
- Obecnie pomiędzy próbami narzucenia prawa innemu krajowi, jeśli ten całkowicie odrzuci Twoje żądanie, obowiązuje roczny okres karencji. W przeciwnym razie będziesz musiał poczekać, aż wprowadzą (lub odrzucą) prawo, które wcześniej im narzuciłeś.
- Żołnierze zdobywają teraz kwalifikacje oficerskie szybciej, gdy są rozmieszczeni w aktywnych wojnach
- Dodano dodatkowe cechy państwowe do Rosji
- Dodano przywódców grup zainteresowań historycznych do australijskich kolonii
- Dodano początkowe lobby pro- i antykrajowe do różnych krajów w 1836 roku
- Dodano jedwab jako potencjalne źródło w Libanie i założono początkową plantację jedwabiu, aby stworzyć model historycznego libańskiego przemysłu jedwabiu
- Dodano cechę stanu Mount Lebanon do Libanu, zwiększając przerób jedwabiu w tym stanie
- Aby utworzyć Wolne Stany Ameryki, konieczne jest zniesienie niewolnictwa
- Sprawiono, że granice retrocesji południowej Besarabii stały się bardziej dokładne pod względem historycznym.
- Zaktualizowano koncepcje migracji dla przejrzystości
- Henry Temple jest obecnie nazywany Henrym Palmerstonem
- Dodano historycznego władcę Terytorium Indii na początku gry
- Dostosowano populację Tasmanii, aby odzwierciedlić sytuację historyczną
- W związku z tym, że Finlandia stała się własnym regionem, nazwę strategicznego regionu Bałtyku zmieniono na Skandynawię
CZYTAJ TAKŻE Fortnite daje ludziom premię XP
Wiktoria 3 jest dostępny na PC.
Powiązany