To skala sukcesu, na którą zdecydowanie zapracowało MachineGames.
Wygląda na to, że MachineGames jest obecnie niesamowicie zajętym studiem gier.
Jak ustalił Timur222, producent MachineGames zaktualizował swoje CV o wiele informacji o swoim pracodawcy. Jeff Brown, który od siedmiu lat jest starszym producentem w MachineGames, zaktualizował swój opis swojej pracy w tej firmie na LinkedIn, dodając następujące informacje:
„Jako starszy (wykonawczy) producent w grupie Bethesda Softworks jestem odpowiedzialny za kompleksową produkcję wielu tytułów w Machine Games, w tym za strategiczne planowanie produktu, kompleksowe budżetowanie, angażowanie i zawieranie umów z zasobami zewnętrznymi, negocjacje i przegląd umów, oraz ogólną jakość produktu i zarządzanie harmonogramem na wysokim poziomie.
- Planowanie strategiczne i realizacja w celu maksymalizacji zasobów wewnętrznych i zewnętrznych w wielu tytułach
- Projektowanie i praca kreatywna oraz mentoring w zespołach wewnętrznych w celu wspierania naszych zespołów kreatywnych i zapewniania im sukcesu.
- Zarządzanie relacjami z partnerami licencyjnymi i wykonawcami zewnętrznymi
- Zarządzaj zespołami, które tworzą najlepsze w swojej klasie gry na każdą skalę
- Planuj i wykonuj budżety od sześciu do dziewięciu cyfr
- Zarządzaj zasobami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zatrudniając ponad 300 osób w wielu zespołach w 6 strefach czasowych
- Skuteczna współpraca z kadrą kierowniczą wyższego szczebla w zakresie planowania, realizacji i kompleksowego raportowania planowania i postępu prac nad studiem/produktem
- Wcześniej odpowiadałem za planowanie i aktualizacje tytułów katalogów wstecznych”
CZYTAJ TAKŻE Astro Bot nie będzie zawierał mikrotransakcji
Timur zauważył, że Jeff Brown wcześniej tylko wymieniał Indiana Jones i Wielki Krąg jako gra, nad którą pracował, zanim MachineGames i LucasArts w pełni ujawniły jej nazwę. Być może poczuł, że mógłby być bardziej otwarty na temat tego, gdzie firma jest teraz, po tym jak gra została oficjalnie ujawniona w tym miesiącu w Xbox Game Showcase.
Ale informacje, którymi dzieli się Jeff, są naprawdę imponujące. Dlatego MachineGames jest zajęte wieloma tytułami, nawet gdy tu rozmawiamy. Nie oznacza to, że nagle otrzymamy pięć projektów MachineGames na raz, ponieważ nad każdą grą mogą pracować według różnych, indywidualnych harmonogramów.
CZYTAJ TAKŻE W dniu dzisiejszym BattleNet na krótko przejdzie w tryb offline w związku z planowaną konserwacją, co będzie miało wpływ na tytuły COD i Blizzard
Najwyraźniej zadaniem Jeffa w przypadku tych wielu projektów jest zarządzanie zasobami ponad 300 osób w 6 strefach czasowych i pomiędzy różnymi zespołami. Może to oznaczać koordynację prac artystycznych i zasobów dźwiękowych, pracę nad spójnością między ich wizją i tego typu rzeczami. Z pewnością istnieją większe studia, nawet studia poświęcone jednej grze, ale chodzi o to, że tych 300 programistów mogłoby pracować nad wieloma projektami.
Na koniec, zwracając uwagę na skalę od sześciu do dziewięciu cyfr w przypadku budżetów gier. Sprawia to wrażenie, że MachineGames może pracować nad kilkoma AAA, ale może też stworzyć sześciocyfrowe AA lub dwa. Dla studia, które zasłynęło na Wolfensteina restart, to skala sukcesu, na którą zasłużyli.
PRZECZYTAJ TAKŻE Najnowsza aktualizacja XDefiant już karze graczy za znajdowanie exploitów
Prawdopodobnie w najbliższym czasie nie usłyszymy o tych grach, ale naprawdę ekscytujące jest to, że Microsoft Gaming Studio pod Zenimaxem ma przed sobą świetlaną przyszłość.
Powiązany