W tę grę możesz grać na żółto, zielono lub fioletowo, jak chcesz.
Konami podzieliło się nowymi szczegółami na temat tego, co szykuje Metal Gear Solid Delta.
Informacje te pochodzą z pierwszego odcinka METAL GEAR – PRODUCTION HOTLINE #01, który według Konami będzie pierwszym z wielu takich streamów, podczas których będą rozmawiać o tworzeniu gry. Będziemy wykorzystywać transmisję transmisji z Metal Gear Network i zalecamy śledzenie ich na Twitterze.
Na miejscu, aby odpowiedzieć na pytania i ujawnić te szczegóły, jest Noriaki Okamura. Jego praca jest wymieniona w strumieniu jako producent produkcji, ale w zasadzie przejął on dawne miejsce Hideo Kojimy jako osoba odpowiedzialna za Metalowe koła zębate franczyzowa.
Okamura po raz kolejny dał do zrozumienia, że „niektóre opinie były trudne, ale jeśli tak właśnie czują się fani, nie winię ich za podzielenie się szczerymi opiniami”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Oczekuje się płynnego startu Final Fantasy XIV Dawntrail
Okamura miał też ciekawe rzeczy do powiedzenia, gdy zapytano go o oryginalny zespół produkcyjny. Wyraźnie powiedział, że chciałby ponownie współpracować z Kojimą nad tymi grami, a także z deweloperami, którzy pierwotnie je stworzyli.
Co ciekawe, powiedział wówczas, że ci byli deweloperzy mają teraz nowe projekty i zobowiązania. Sugeruje to, że Konami nie jest przeciwne pomysłowi, aby Kojima ponownie pracował nad Metal Gear. Być może jednak czytamy o tym za dużo, a Okamura może jedynie dzielić się swoją osobistą opinią.
Okamura zapewnił również fanów, że wszyscy oryginalni twórcy zachowają swoje prawa autorskie do oryginalnych gier. Ujawnił również, że niektórzy z tych oryginalnych twórców, w tym sam Okamura, pracują teraz nad tymi remake'ami. Ale oczywiście Virtuos współpracuje z nimi Metal Gear Solid Delta w szczególności, i byli bardzo pomocni w przypadku Unreal.
CZYTAJ TAKŻE Sonic nawiązał już kolejną współpracę
Teraz, aby pokazać, w jaki sposób ich praca oddaje hołd oryginałowi Metal Gear Solid 3Konami pokazało materiał filmowy przedstawiający przeglądarkę Survival i menu startowe inspirowane Jamesem Bondem. Niektórzy fani najwyraźniej obawiali się, że to menu startowe nie trafi do remake’u, więc miejmy nadzieję, że to uspokoiło.
Poniżej udostępnimy klipy z tego materiału, ale widać wyraźnie, że wyglądają mniej więcej jak oryginał. Jak dotąd grupa Okamury pokazała, że naprawdę chce oddać hołd oryginalnej grze.
Na koniec Konami zademonstrowało cztery filtry kolorów, które będą dostępne dla graczy. Otrzymaliśmy podgląd filtrów Normal, Legacy, Sepia i Retro. Sepia i Retro wyświetlają grę z mocnymi żółtymi i fioletowymi filtrami, które całkowicie zmieniają odcień i nasycenie grafiki gry.
CZYTAJ TAKŻE MachineGames pracuje nad wieloma grami, których wartość waha się od 6 do 9 cyfr, z udziałem nawet 300 programistów
Gra działająca na silniku Unreal Engine 5 wygląda normalnie. Na koniec filtr Legacy wygląda nieco bardziej ekologicznie i zdaje się symulować Metal Gear Solid 3 pierwotnie był renderowany na PlayStation 2.
Oczywiste jest, że twórcy Konami chcą udowodnić, że ich pasja do remake'u Unreal jest autentyczna i naprawdę chcą pozyskać fanów. To, co do tej pory zobaczyli, jest obiecujące, ale tak naprawdę nie będziemy wiedzieć, jak dobrze fani zareagują na to wszystko, dopóki gra nie znajdzie się w ich rękach.
Metal Gear Solid Delta premiera planowana jest na 2024 rok na PlayStation 5, Xbox Series X|S i Windows za pośrednictwem Steam.
Powiązany